Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κελυφοδρομίες» από τη Medasset

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κελυφοδρομίες», το οποίο υλοποιήθηκε από τον Μεσογειακό Σύνδεσμο για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών (Medasset), εντός του σχολικού μας χώρου.

Η δράση εντάχθηκε στις Δραστηριότητες Ενεργού Πολίτη με θέμα «Παιδιά ήρωες της ειρήνης – κρατάμε το χέρι του άλλου, προστατεύουμε τα δικαιώματα και φροντίζουμε τη γη», καθώς και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στην 2η Θεματική Ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον», με τίτλο «Θαλα-SOS-a χωρίς πλαστικά».

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις θαλάσσιες χελώνες, να ενημερωθούν για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και να συμμετάσχουν σε βιωματικές δραστηριότητες που στόχο είχαν την καλλιέργεια της οικολογικής τους συνείδησης. Μέσα από το παιχνίδι και τη συζήτηση, ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη σημασία της μείωσης των πλαστικών.

Ήταν μια όμορφη και ουσιαστική εμπειρία μάθησης που ενίσχυσε τη γνώση, την υπευθυνότητα και την αγάπη των παιδιών για τη φύση και τη θάλασσα.

InShot 20260614 133926003 2

Γιορτάζοντας την Πρωτομαγιά…

Με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν δημιουργικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τα έθιμα της ημέρας και τη σημασία της άνοιξης.

Οι μικροί μαθητές συζήτησαν για την Πρωτομαγιά, τα λουλούδια και την αναγέννηση της φύσης, που γεμίζει χρώματα και αρώματα τον μήνα Μάιο. Στη συνέχεια, με πολλή φαντασία και ενθουσιασμό, κατασκεύασαν πρωτομαγιάτικα στεφάνια χρησιμοποιώντας πλαστελίνη, δημιουργώντας πολύχρωμα λουλούδια και όμορφες συνθέσεις.

Εκτός από τα ατομικά τους στεφάνια, τα παιδιά δημιούργησαν με συνεργασία και ένα μεγάλο στεφάνι για το σχολείο, το οποίο στόλισε τον χώρο μας και μετέφερε σε όλους την ανοιξιάτικη διάθεση της γιορτής.

IMG 288a7958d277087bbca2f4e8e400ccf0 V

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα και έμαθαν την αξία της συνεργασίας, απολαμβάνοντας τη χαρά της κατασκευής και της ομαδικής προσπάθειας.

Το σχολείο μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και ανοιξιάτικη χαρά, υποδεχόμενο τον Μάη με τον πιο όμορφο τρόπο.