Ευχαριστήριο Μήνυμα για τη Λήξη της Σχολικής Χρονιάς
Με το τέλος της σχολικής χρονιάς, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι στήριξαν το έργο του σχολείου.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την εποικοδομητική συνεργασία, τη διαρκή στήριξη των δράσεων του σχολείου και την προσφορά του εκπαιδευτικού ρομπότ Bee-Bot, το οποίο εμπλουτίζει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ενισχύει τη βιωματική μάθηση.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Παλλήνης για την ενίσχυση των υποδομών του σχολείου με ηλεκτρονικό και ηλεκτρολογικό εξοπλισμό.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς την ΑΜΚΕ «Αιγέας», τον κ. Α. Μαρτίνο και την κα Μ. Μαρτίνου για τη σημαντική δωρεά πλήρους διαδραστικού συστήματος για το Τμήμα 1, το οποίο έχει ήδη ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ευχαριστούμε επίσης τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη διαδραστική οθόνη του Τμήματος 2, που ενισχύει τον τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου.
Τέλος, ευχαριστούμε όλους τους γονείς και κηδεμόνες για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη συνεχή υποστήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι με υγεία και χαρά.




