Γιορτάζοντας την Πρωτομαγιά…

Με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν δημιουργικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τα έθιμα της ημέρας και τη σημασία της άνοιξης.

Οι μικροί μαθητές συζήτησαν για την Πρωτομαγιά, τα λουλούδια και την αναγέννηση της φύσης, που γεμίζει χρώματα και αρώματα τον μήνα Μάιο. Στη συνέχεια, με πολλή φαντασία και ενθουσιασμό, κατασκεύασαν πρωτομαγιάτικα στεφάνια χρησιμοποιώντας πλαστελίνη, δημιουργώντας πολύχρωμα λουλούδια και όμορφες συνθέσεις.

Εκτός από τα ατομικά τους στεφάνια, τα παιδιά δημιούργησαν με συνεργασία και ένα μεγάλο στεφάνι για το σχολείο, το οποίο στόλισε τον χώρο μας και μετέφερε σε όλους την ανοιξιάτικη διάθεση της γιορτής.

IMG 288a7958d277087bbca2f4e8e400ccf0 V

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα και έμαθαν την αξία της συνεργασίας, απολαμβάνοντας τη χαρά της κατασκευής και της ομαδικής προσπάθειας.

Το σχολείο μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και ανοιξιάτικη χαρά, υποδεχόμενο τον Μάη με τον πιο όμορφο τρόπο.