Πρόγραμμα «Μικροί Μετεωρολόγοι»
Θεματική:Δημιουργώ και Καινοτομώ
Υποθεματική: Ρομποτική, STEM/STEAM
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες:
Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄, Δημοτικού
Διάρκεια στο τετράμηνο:
3 εργαστήρια/7-14 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια)
Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, με έναυσμα τις καιρικές συνθήκες προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν καθημερινά χρησιμοποιώντας πολυτροπικά μέσα, ενώ τις συσχετίζουν με τις επιδράσεις που έχουν στην καθημερινότητά τους.
Οι μαθητές συλλέγουν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκευάζουν οι ίδιοι όσο και με ψηφιακές συσκευές που προγραμματίζουν. Η χρήση των ρομποτικών συσκευών είναι ενταγμένη στο πλαίσιο καλλιέργειας μιας δομημένης νοητικής διαδικασίας της μορφής Προβληματίζομαι -Σκέφτομαι – Ενεργώ, με επεκτάσεις στη συνολική νοητική ανάπτυξη των μαθητών.
Με τις προτεινόμενες διαδικασίες γίνεται η σύνδεση των καιρικών φαινόμενων με τις επιδράσεις τους στις κοινωνίες και το περιβάλλον, μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες, ενώ η χρήση των ψηφιακών μέσων είναι στοχευμένη και συνδυαστική.
Τέλος, οι ομάδες παρουσιάζουν τα προϊόντα της εργασίας τους.
-
-
ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ
-
-
ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ
-
-
Ας γίνουμε μετεωρολόγοι
-
-
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙΡΟΥ
-
-
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙΡΟΥ
-
-
ΑΤΟΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΡΟΥ
-
-
Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΠΕΤΑ ΔΕΞΙΑ -ΑΡΙΣΤΕΡΑ
-
-
ΚΑΙΡΟΣ-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ
-
-
Ας φτιάξουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα
-
-
Ας φτιάξουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα
-
-
Ας φτιάξουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα