Μετά το πέρας της καλοκαιρινής μας γιορτής, ο χώρος του σχολείου μετατράπηκε σε ένα μεγάλο διασκεδαστικό πάρτι με μουσική, παιχνίδια και κεράσματα!
Ο Σύλλογος Γονέων είχε προγραμματίσει και οργανώσει διάφορες εκπλήξεις για τα παιδιά, που γέμισαν τα πρόσωπά τους με χαμόγελα!
Ένας παγωτατζής με διάφορες γεύσεις παγωτού, ένα φαντασμαγορικό βιωματικό σόου με φούσκες και μουσική και καπελάκια αποφοίτησης,
έφεραν το καλοκαίρι λίγο πιο κοντά σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 15-ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ -2025











