ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Κάτω από: Let's Play Enery Day | 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020 8:23 μμ |

Για να δημιουργηθεί το λογότυπο του έργου, συνεργάστηκαν όλα τα σχολεία και ετοίμασαν από ένα στοιχείο της αφίσας με διάφορους τρόπους, τεχνικές, υλικά. Σε ένα συνεργατικό έγγραφο σημειώναμε τι θα αναλάβει ο καθένας. Έτσι το σχολείο μας ανέλαβε να φτιάξει τη σημαία της Σλοβακίας. Τα παιδιά αποφάσισαν να χωριστούν σε τρεις ομάδες και να σχηματίσουν […]