Ξεκινά σιγά-σιγά το eTwinning Project: “Let’s Play every day!” Φέτος το σχολείο μας συμμετέχει για 3η χρονιά σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο : «Let’s play every day». Το έργο μας ξεκινά… Ένα παιχνιδιάρικο βίντεο που σηματοδοτεί την έναρξή του δημιουργήθηκε από τις συναδέλφους E. Τσακίρη από το 2ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης και Ν. Αλευρίδου από το 32ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου. Τα παιδιά το […]
ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “LET’S PLAY EVERY DAY”
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “LET’S PLAY EVERY DAY”