Για να δημιουργηθεί το λογότυπο του έργου, συνεργάστηκαν όλα τα σχολεία και ετοίμασαν από ένα στοιχείο της αφίσας με διάφορους τρόπους, τεχνικές, υλικά. Σε ένα συνεργατικό έγγραφο σημειώναμε τι θα αναλάβει ο καθένας. Έτσι το σχολείο μας ανέλαβε να φτιάξει τη σημαία της Σλοβακίας. Τα παιδιά αποφάσισαν να χωριστούν σε τρεις ομάδες και να σχηματίσουν […]
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ
Τα σχολεία άνοιξαν για τη νέα σχολική χρονιά κι ο φίλος μας ο Σάμμυ επιστρέφει, επιλέγοντας έναν παιχνιδιάρικο τρόπο. Ένας μυστικός κωδικός μας χωρίζει από την έκπληξη που μας έχει ετοιμάσει. Για να την ανακαλύψετε, θα πρέπει να πατήσετε πάνω στην εικόνα. Ευχόμαστε να διασκεδάσετε!!
ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “LET’S PLAY EVERY DAY”
Ξεκινά σιγά-σιγά το eTwinning Project: “Let’s Play every day!” Φέτος το σχολείο μας συμμετέχει για 3η χρονιά σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο : «Let’s play every day». Το έργο μας ξεκινά… Ένα παιχνιδιάρικο βίντεο που σηματοδοτεί την έναρξή του δημιουργήθηκε από τις συναδέλφους E. Τσακίρη από το 2ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης και Ν. Αλευρίδου από το 32ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου. Τα παιδιά το […]