Την Τετάρτη 28/1/26 Υλοποιήθηκε η δράση «Δανείζομαι – Χαρίζω», με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, της συνεργασίας και της κουλτούρας προσφοράς.
Τα παιδιά και οι οικογένειές τους συμμετείχαν ενεργά, φέρνοντας βιβλία που είχαν ήδη διαβάσει και ανταλλάσσοντάς τα με άλλα. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά γνώρισαν τη χαρά του μοιράσματος, της ανταλλαγής και της ανακάλυψης νέων ιστοριών.
Η δράση συνέβαλε στην ενίσχυση της σχέσης των παιδιών με το βιβλίο, στην ανάπτυξη αισθημάτων υπευθυνότητας και αλληλεγγύης, καθώς και στη δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης που βασίζεται στη συνεργασία και τη συμμετοχή.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και τα παιδιά για τη συμμετοχή και τη στήριξή τους στη δράση της σχολικής μας βιβλιοθήκης!
Η δανειστική μας βιβλιοθήκη οργανώθηκε με στόχο να καλλιεργήσει στα παιδιά την αγάπη για το βιβλίο και τη χαρά της ανάγνωσης μέσα από βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες .Ξεκίνησε τη λειτουργία της μετά τα Χριστούγεννα. Πριν την έναρξη των δανεισμών, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη διαμόρφωση της διαδικασίας, υπογράφοντας το «Συμβόλαιο του Μικρού Αναγνώστη», μέσα από το οποίο ανέλαβαν την ευθύνη της σωστής φροντίδας των βιβλίων. Παράλληλα, μέσα από συζήτηση καθορίστηκαν βασικοί κανόνες σωστής χρήσης της βιβλιοθήκης, ενώ η κατασκευή προσωπικών σελιδοδεικτών έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να αναπτύξουν τη λεπτή κινητικότητά τους.
Η διαδικασία του δανεισμού βασίστηκε στις αξίες της προσφοράς, της υπευθυνότητας και της συνεργασίας με την οικογένεια. Κάθε παιδί έφερε από το σπίτι το αγαπημένο του παραμύθι, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας βιβλιοθήκης φτιαγμένης από τα ίδια τα παιδιά για τους συμμαθητές τους. Κάθε Παρασκευή οι μικροί μαθητές επέλεγαν ένα βιβλίο για το σπίτι, το οποίο διάβαζαν μαζί με τους γονείς τους κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, μετατρέποντας την ανάγνωση σε μια ζεστή οικογενειακή εμπειρία. Στη συνέχεια, τα παιδιά αποτύπωναν ζωγραφικά όσα τους εντυπωσίασαν από την ιστορία, ενισχύοντας τη φαντασία και την κριτική τους σκέψη. Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση καλλιεργήθηκε η φιλαναγνωσία, αναπτύχθηκε το αίσθημα ευθύνης και σεβασμού προς τα κοινά αντικείμενα και ενισχύθηκε η κοινωνικοποίηση των παιδιών μέσω της συνεργασίας και του μοιράσματος.
Μέσα από την παρουσίαση των ζωγραφιών τους στην τάξη κάθε Δευτέρα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τον προφορικό τους λόγο, να εκφράσουν συναισθήματα και να μοιραστούν τις σκέψεις και τις εμπειρίες που αποκόμισαν από την ιστορία που διάβασαν. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή τους, την επικοινωνία με τους συμμαθητές τους και τη δημιουργική τους έκφραση. Για την ομαλή λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης οργανώθηκαν και αξιοποιήθηκαν ειδικά εργαλεία διαχείρισης και παρακολούθησης, όπως η ατομική κάρτα δανεισμού κάθε μαθητή, όπου καταγράφονταν τα βιβλία και οι ημερομηνίες δανεισμού και επιστροφής, καθώς και το φύλλο ελέγχου της βιβλιοθήκης που βοηθούσε τα παιδιά να παρακολουθούν ποιος είχε δανειστεί κάθε βιβλίο, ενισχύοντας παράλληλα την οργάνωση και τη μαθηματική τους σκέψη.
Παράλληλα, ο προσωπικός σελιδοδείκτης και η ειδική «τσάντα της βιβλιοθήκης» αποτέλεσαν σημαντικά εργαλεία της δράσης, καθώς συνόδευαν κάθε παιδί στη διαδικασία μεταφοράς και φροντίδας του βιβλίου. Οι τσάντες προστάτευαν τα παραμύθια κατά τη διαδρομή από το σχολείο στο σπίτι, ενώ οι χειροποίητοι σελιδοδείκτες έδιναν έναν προσωπικό και δημιουργικό χαρακτήρα στην αναγνωστική εμπειρία. Μέσα από αυτή τη συλλογική προσπάθεια, το βιβλίο λειτούργησε ως ένας ουσιαστικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια, καλλιεργώντας τη φιλαναγνωσία, τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των μικρών μαθητών μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας και συμμετοχής.
Γονείς, παππούδες, γιαγιάδες, μέλη της κοινότητας και προσκεκλημένοι αναγνώστες επισκέπτονται το νηπιαγωγείο μας και μοιράζονται με τα παιδιά αγαπημένες ιστορίες, παραμύθια και προσωπικές αφηγήσεις. Μέσα σε ένα ζεστό και δημιουργικό κλίμα, τα παιδιά ταξιδεύουν στον κόσμο της φαντασίας, καλλιεργούν τη φιλαναγνωσία και αναπτύσσουν τη γλωσσική τους έκφραση και την αγάπη για το βιβλίο.
Οι δράσεις αυτές ενισχύουν ουσιαστικά τη σύνδεση σχολείου–οικογένειας, προάγουν τη συνεργασία και μετατρέπουν τη σχολική βιβλιοθήκη σε έναν ανοιχτό χώρο επικοινωνίας, πολιτισμού και δημιουργικής μάθησης.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετέχουν και στηρίζουν με αγάπη τις δράσεις της σχολικής μας βιβλιοθήκης!
Την τρέχουσα σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας και στα Ολοήμερα Τμήματα υλοποιούμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ‘’Όλάνθιστοι Ανήφοροι’’ το οποίο εντάσσεται στη θεματολογία :Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη , Αυτογνωσία και Συναισθηματική Ανάπτυξη, Πολιτισμός, Τέχνες και Παγκόσμια Κληρονομιά.
Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές μας να
Αναπτύξουν την αυτογνωσία και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους (π.χ., φόβος, θάρρος) κατά τη διαχείριση διλημμάτων.
Καλλιεργήσουν συμπεριληπτική στάση και ενσυναίσθηση μέσω της αναγνώρισης και αποδοχής της διαφορετικότητας ως αξίας.
Ενισχύσουν την ομαδικότητα και τη συνεργασία για την επίτευξη κοινών στόχων (ομαδικά γλυπτά/δράσεις).
Εκφραστούν δημιουργικά και αισθητικά μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας (γλυπτική με ποικίλα υλικά) και της αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων.
Συνδεθούν με έννοιες όπως η Ειρήνη, η Αγάπη, η Δύναμη, και το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση, διευρύνοντας τον γνωστικό τους ορίζοντα.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος μέσα από τη Δικτύωση Σχολείων συγκεκριμένα 30 νηπιαγωγείων ανά την Ελλάδα στο πλαίσιο δικτύου Συνοδοιπόροι της αγάπης θα περπατήσουμε χέρι -χέρι σε ένα νέο μονοπάτι στο μονοπάτι του μεγάλου στοχαστή Καζαντζάκη. Μέσα από τα ταξίδια του και τη γατούλα του τη Σμινθίτσα θα ανακαλύψουμε τις αξίες εκείνες που θα καλλιεργήσουν την συμπεριληπτική μας στάση ζωής .Το σενάριο με συντονιστικά σχολεία το Αειφόρο Νηπιαγωγείο Αγίων Σαράντα και το 8ο Αειφόρο Νηπιαγωγείο Ελευσίνας είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο <<Το παιδί και το κρικρι >>αλλά και από τα ταξίδια του Καζαντζάκη και στοιχεία της προσωπικής του ζωής .Ο τίτλος Ολάνθιστοι Ανήφοροι προκύπτει από τη θεωρία του Καζαντζάκη ότι ο πιο σημαντικός δρόμος είναι ο ανήφορος
Σε αυτό το κοινό padlet θα μπορείτε να παρακολουθείτε τις δράσεις του σχολείου μας αλλά και τη συνεργασία μας με τα υπόλοιπα σχολεία στο πλαίσιο του Δικτύου Συνοδοιπόροι της Αγάπης.Στο παρακάτω βίντεο τα παιδιά των Ολοήμερων Τμημάτων παρουσίασαν τον εαυτό τους αφού τον ζωγράφισαν πρώτα
και στη συνέχεια φωτογράφισαν τις ζωγραφιές τις ανεβάσαμε στην εφαρμογή https://pincel.app/. και με με τη λειτουργία AI οι φωτογραφίες -ζωγραφιές μετατράπηκαν σε άγαλμα . Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα βίντεο όπου τα παιδιά ηχογράφησαν το χαιρετισμό τους σαν πρώτο βήμα και προκειμένου να γνωριστούμε με τα υπόλοιπα νηπιαγωγεία του Δικτύου.
Τα Διλλήματά μας στη ζωή
Μέσα από , συζήτηση ,παιχνίδι ρόλων και εικαστική δημιουργία διερευνήσαμε πως θα ήταν ένα δίλημμα αν ήταν γλυπτό εξερευνήσαμε τι σημαίνει δίλημμα στην καθημερινότητα μας και το να αποφασίζεις με τον τρόπο να ακούμε τη σκέψη, το συναίσθημα και τον άλλον. Το QR code κρύβει την απόφασή μας και τον τρόπο που μάθαμε να αντιμετωπίζουμε τα διλήμματα στη ζωή μας. Αν δεν μπορείτε να ακούσετε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας μας ακολουθείστε τον σύνδεσμο https://docs.google.com/presentation/d/1uuGesyKOF7qD1CCGkg9bcW4Sp_OOeWgrve0o4DCHKxA/present?slide=id.p#slide=id.p
Ο κανόνας ζωής που αποτυπώνεται στην αφίσα μας είναι ένας τρόπος να προσεγγίζουμε τα διλήμματα στη ζωή μας «Όταν έχουμε δίλημμα, σταματάμε, σκεφτόμαστε και ακούμε την καρδιά μας. Μετά επιλέγουμε και προχωράμε.»
‘’Η ζωή μας είναι αγώνας και χορός μαζί’’
Συνεχίσαμε με ενθουσιασμό, δημιουργία , χορό , θετική διάθεση με όμορφες στιγμές στη ζωή μας και όλα αυτά αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο της εβδομαδιαίας αποστολής μας ανακαλύψαμε τον χάρτη του θησαυρού και η γλυκιά μας γατούλα Σμινθίτσα παρέδωσε και σε μας το γρίφο με το πολύτιμο αγαθό της ζωής .Βρήκαμε πληροφορίες παρατηρήσαμε και επεξεργαστήκαμε το άγαλμα «Χορός της Ζωής» στο Μουσείο Καζαντζάκη. Ήταν και μια ευκαιρία να περιηγηθούμε ψηφιακά στο Ηράκλειο και στην Κρήτη και να μάθουμε περισσότερα για τον υπέροχο και ευλογημένο αυτόν τόπο, συζητήσαμε και βιώσαμε τη ζωή ως κίνηση και συναίσθημα μέσα από το σώμα και τον χορό. Στη συνέχεια ανακαλύψαμε τις ομορφιές της ζωής (χαρά, αγάπη, φιλία, παιχνίδι, αγκαλιά ,οικογένεια) και τις αποτυπώσαμε δημιουργικά, φτιάχνοντας ατομικά αγάλματα από πλαστελίνη. Τα έργα μας εκτέθηκαν στο «Μουσείο της ζωής μας», μέσα σε κουτιά παπουτσιών, συνοδευόμενα από σύμβολα ,φράσεις και εικόνες, που εκφράζει συλλογικά τη ζωή και τις όμορφες στιγμές μας. Και όπως μάθαμε ο Καζαντζάκης έλεγε πως ‘’Η ζωή μας είναι αγώνας και χορός μαζί’’. Όλοι μαζί τη φτιάχνουμε πιο όμορφη.
«Το Άγαλμα της Φιλίας μας θυμίζει πως όταν συμφιλιωνόμαστε, στεκόμαστε ξανά μαζί.»
Με το άγαλμα της Φιλίας στην πλατεία Κλαυθμώνος, σε αυτό το σταθμό ταξιδέψαμε από τη διαφωνία στη συμφιλίωση. Αφετηρία μας ήταν το Άγαλμα της Φιλίας στην πλατεία Κλαυθμώνος στην Αθήνα, το οποίο επεξεργαστήκαμε μαζί με τα παιδιά μέσα από παρατήρηση ,συζήτηση και ερωτήματα που τα οδήγησαν σταδιακά στην έννοια της ειρηνικής συνύπαρξης και της αποκατάστασης των σχέσεων. Μέσα από το βίντεο, το γρίφο με τελική απάντηση τη συμφιλίωση, τα παιδιά κλήθηκαν να σκεφτούν πώς λύνουμε τις διαφωνίες και πώς ξαναγινόμαστε φίλοι, δημιουργήσαν με τα σώματά τους «ζωντανά αγάλματα» όπου οι μορφές στέκονται ξανά μαζί, όπως και οι καρδιές όταν συμφιλιώνονται ,αποτυπώνοντας τη φιλία, τη συνεργασία και την επανασύνδεση μετά από μια διαφωνία δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν με κοινό μη λεκτικό τρόπο ,ομαδικότητα και κίνηση έννοιες όπως η φιλία, η κατανόηση και η αποδοχή.
ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ…
Μια γλυκιά εβδομάδα με συναισθήματα αγάπης μας συντρόφευσε. Μιλήσαμε για τις οικογένειές μας και όλα όσα μας ενώνουν καταλήγοντας στο γρίφο της αγάπης και στο άγαλμα της αγάπης παρατηρήσαμε με ποιο τρόπο δείχνει την αγάπη εμπνευστήκαμε αναπαραστήσαμε με τα σώματα μας τα αγάλματα σαν παγωμένες εικόνες σε ζευγάρια μιλήσαμε για μικρές πράξεις αγάπης που κάνουν φωτεινή τη ζωή μας για τον εαυτό μας, την οικογένεια , τους φίλους ,τον κόσμο και τη φύση και επικεντρωθήκαμε σε μικρές πράξεις αγάπης στο σχολείο μας. Οδηγηθήκαμε στη δημιουργία του γλυπτού μας στο ‘’δέντρο της αγάπης’’ που ένωσε τις ιδέες μας το οποίο άνθισε με τις πράξεις αγάπης μας με φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά .
H φύση είναι δυνατή. Ο άνθρωπος είναι κομμάτι της. Και μαζί είμαστε πιο δυνατοί!!!
Αυτή τη βδομάδα αποφασίσαμε να γίνουμε μικροί εξερευνητές και να γνωρίσουμε τα βασικά στοιχεία και δυνάμεις της φύσης τον άνεμο, το νερό, τον ήλιο και τη γη. Επεξεργαστήκαμε το γρίφο και τις δυνάμεις της γης με πειράματα αέρα και νερού. Παίξαμε παιχνίδια ρόλων υποδυόμενοι στοιχεία της φύσης .Γίναμε φωτογράφοι της φύσης τραβήξαμε φωτογραφίες των αγαλμάτων αναλάβαμε ρόλους στην ομάδα συγκρίναμε γωνίες λήψης διαλέξαμε την αγαπημένη μας και γνωρίσαμε πως μπορούμε να φτιάξουμε φόντο για τις φωτογραφίες μας με ai.Με αφορμή τα αγάλματα που επεξεργαστήκαμε φτιάξαμε και εικονογραφήσαμε μια ιστορία και επικεντρωθήκαμε στις φυσικές καταστροφές από τις δυνάμεις της φύσης και τη δύναμη του εθελοντισμού που ακολουθούν αυτές Σχεδιάσαμε τις προτάσεις των αγαλμάτων μας σε ζευγάρια δοκιμάσαμε ,βελτιώσαμε και φωτογραφίσαμε συνοδέψαμε με μικρά συνθήματα και τα τοποθετήσαμε στο μουσείο της δύναμης της φύσης
.
«Η Αγκαλιά της Γης ,οι Δυνάμεις της Φύσης και τα Ζώα Φύλακες»
«Τα βήματα στην ειρήνη με οδηγό τον Ν. Μαντέλα Χτίζοντας γέφυρες ειρήνης.
Με αφορμή τα αγάλματα τη ζωή και τα λόγια του Νέλσον Μαντέλα, βιωματικά και με παιγνιώδη τρόπο προσεγγίσαμε θεμελιώδεις αξίες. Ειρήνη: Μέσα από παγωμένες εικόνες, ρουτίνες σκέψεις το γρίφο, τη συνομιλία μας μαζί του με το εργαλείο character ai , ρυθμικά συνθήματα και κατασκευές αγαλμάτων σε συνεργασία και με τους γονείς. Τα παιδιά κατανόησαν ότι όπως τόνιζε ο Μαντέλα η ειρήνη σημαίνει συνεργασία, σεβασμό και όχι απλώς η απουσία πολέμου .Εκπαίδευση: Με το «σακίδιο μάθησης» και συζητήσεις για το σχολείο και την εκπαίδευση , τα παιδιά ανακάλυψαν την αξία της γνώσης, συνδέοντας βιωματικά το απόφθεγμα ότι η εκπαίδευση είναι δύναμη που αλλάζει τον κόσμο. Θάρρος :Μέσα από παιχνίδια ρόλων, την αφίσα μικρές πράξεις θάρρους και την δραματοποίηση καθημερινών καταστάσεων, τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι το θάρρος σύμφωνα με τον Μαντέλα δεν είναι η απουσία φόβου αλλά η προσπάθεια να κάνουμε το σωστό καλλιεργώντας την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη την ,ενεργό πολιτειότητα και τη δημιουργική έκφραση εμπνευσμένη από τις αξίες του Ν.Μαντέλα. Είχαμε τη χαρά να δημιουργήσουμε υπέροχα αγάλματα ειρήνης από αλουμινόχαρτο μαζί με τους γονείς μας!!!
«Όταν Κανείς δεν Είναι Αόρατος»
Συνδέσαμε την ιστορία ” Invisible Boy” με τα «αγάλματα ταξιδευτές», αναδεικνύοντας τη σημασία της γνώσης, της ενσυναίσθησης και της ανακάλυψης. Μέσα από συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες οδηγηθήκαμε στη σκέψη ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε «κενά» μέσα μας, τα οποία γεμίζουμε με εμπειρίες, σχέσεις, γνώσεις και προσπάθεια. Δημιουργήσαμε το δικό μας άγαλμα που γέμισε με τις ιδέες και τις εμπειρίες των παιδιών, αναδεικνύοντας ότι τα «κενά» μπορούν να γίνουν ευκαιρίες για μάθηση, συμπερίληψη και προσωπική ανάπτυξη.
Εδώ μοιραζόμαστε μαζί σας την συλλογική ιστορία της τάξης μας που προέκυψε μετά την επεξεργασία των παραπάνω
Και το άγαλμά μας <<Χαμογελαστά Μάτια>>τίτλος που δόθηκε από το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Χανίων μετά από τη συνεργασία μας
«Μαζί στον ανήφορο… μαζί στον θησαυρό του εαυτού μας»
Φτάνοντας στο τέλος περπατώντας παρέα τον ανήφορο και ανακαλύψαμε τον σπουδαίο θησαυρό μας μέσα από μια διαδρομή που μας γέμισε με δημιουργία, φαντασία και αγάπη.
Κρατάμε τη φράση του Νίκου Καζαντζάκη «Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.» κάνοντας ως ομάδα τα πρώτα βήματα προς την κατανόηση της προσωπικής και συλλογικής ευθύνης.
Το άγαλμά μας ‘’Το άγαλμα της Ζωής‘’ δημιουργήθηκε από την πεποίθηση πως με αγάπη, συνεργασία και φαντασία, μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο λίγο πιο φωτεινό.»
Το άγαλμά μας συμβολίζει τον άνθρωπο που προχωρά στη ζωή και καταφέρνει να ανέβει τους «ανήφορους» μέσα από τη δύναμη, την προσπάθεια και τη σύνδεση με τους άλλους. Το κενό της καρδιάς αποτελεί έναν ανοιχτό χώρο που γεμίζει με αξίες, εμπειρίες και συναισθήματα σιγά σιγά με ένα πουλί για την ειρήνη. Με ένα αστέρι για τα όνειρα. Με χέρια που κρατιούνται για τη φιλία. Με ένα ουράνιο τόξο για τη διαφορετικότητα. Με μια φλόγα για τη δύναμη. Και με τη Γη γιατί όλοι ανήκουμε μαζί. Τώρα η καρδιά του είναι γεμάτη. Και μπορεί να συνεχίσει. Γιατί όταν αγαπάμε και συνεργαζόμαστε, ο ανήφορος γίνεται πιο εύκολος.
Το συμπεριληπτικό παιχνίδι που το συνοδεύει δίνει στα παιδιά τη δυνατότητα να «ζωντανέψουν» την καρδιά, τοποθετώντας σύμβολα όπως η αγάπη, η ειρήνη, η συνεργασία, η διαφορετικότητα, η δύναμη και η φροντίδα για τη Γη. Μέσα από κάρτες και δράσεις, κάθε παιδί συμμετέχει ενεργά, εκφράζεται και συμβάλλει στη δημιουργία ενός κοινού αποτελέσματος ενισχύοντας την ιδέα ότι η «καρδιά» του ανθρώπου γεμίζει και δυναμώνει όταν λειτουργούμε μαζί
Tα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 1ου και 2ου Ολοήμερου Τμήματος
είπαν για το πρόγραμμα
Τα γλυπτά μας σε μια ψηφιακή γκαλερί με το εργαλείο emaze
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία για ακόμη μια χρονιά να παρακολουθήσουν και να απολαύσουν την θεατρική παράσταση ‘’Η μπουγάδα του Αη –Βασίλη’’ στο Δημοτικό Θέατρο Ν. Αγχιάλου από την εξαιρετική ομάδα του Συλλόγου Φιλοπρόοδος σε Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα .
Την Πέμπτη στις 18/12/2025 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας η χριστουγεννιάτικη γιορτή, με την συμμετοχή των παιδιών και την θερμή προσέλευση των οικογενειών τους. Τα παιδιά παρουσίασαν με μοναδικό τρόπο την θεατρική παράσταση ‘’Τα γυαλιά του Αϊ Βασίλη’’ .
Στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας παρευρέθηκε και η πρόεδρος της κοινότητας Νέας Αγχιάλου κ. Πυργάνη Παρασκευοπούλου Βασιλική, τιμώντας μας με την παρουσία της και μοίρασε στα παιδιά τα βιβλία του Διονυσίου Γεώργιου Π. με τίτλο ‘’Τα παραμύθια της Αχέλως, απ΄τους παραμυθάδες της Αγχιάλου’’.
Με το πέρας της γιορτής παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί συνομίλησαν και κεράστηκαν από τα εδέσματα στον μπουφέ, τα οποία ήταν φτιαγμένα με αγάπη από τις οικογένειες των παιδιών.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την αξιέπαινή και μοναδική τους προσπάθεια!!!
Μπορείτε να ακούσετε εδώ και το τραγούδι μας ”Νύχτα Χριστουγέννων ” το οποίο φτιάξαμε με τη βοήθεια Εργαλείων TN και την εφαρμογή suno με αφορμή την επεξεργασία της χριστουγεννιάτικης ιστορίας της γιορτής μας
Τα παιδιά και οι γονείς στα πλαίσια φιλανθρωπικών δράσεων του μήνα Δεκέμβριου, ως μήνας αφιερωμένος στη χαρά, την προσφορά και την αλληλεγγύη προσέφερε και συγκέντρωσε κουτάκια γάλακτος για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της ελπίδας του ιδρύματος Άσπρες Πεταλούδες ώστε να φωτίσει και πάλι το χαμόγελο των παιδιών. Παράλληλα συγκεντρώθηκαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το Σύλλογο Χαμόγελο του Παιδιού.
Η παράδοση και η παραλαβή έγινε με τη βοήθεια της Προέδρου Ν.Αγχιάλου κας Βασιλικής Πυργάνη Παρασκευοπούλου την οποία και ευχαριστούμε θερμά για τη συνεχή και αμέριστη στήριξη στο έργο μας .
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης ‘’Βιβλιοθήκη’’ επισκέφτηκε, την Τρίτη 9/12/2025, το σχολείο μας, η πρόεδρος του Φιλοπρόοδου Συλλόγου Νέας Αγχιάλου, Βαλασία Πετρίδη. Κατά την επίσκεψη της η κ. Πετρίδη μας αφηγήθηκε την χριστουγεννιάτικη ιστορία της Φρικαντέλας.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στην αφήγηση της, αλληλοεπιδρώντας μαζί της, αποκομίζοντας έτσι μια διαφορετική εμπειρία ανάγνωσης σε ένα ευχάριστο χριστουγεννιάτικο κλίμα.Μέσα από τέτοιου είδους δράσεις για την Βιβλιοθήκη τα παιδιά έρχονται σε επαφή με διαχρονικές και σύγχρονες ιστορίες, ενώ ταυτόχρονα εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους, αναπτύσσουν την φαντασία τους και την κριτική τους σκέψη,κατανοούν τον κόσμο και διδάσκονται σημαντικές αξίες για την ζωή τους
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 19/12/25 και ώρα 16:00-18:00 στο νηπιαγωγείο μας δίωρη Ενδοσχολική Επιμόρφωση και στο πλαίσιο δράσης του νηπιαγωγείου μας ”Η βιβλιοθήκη μας ένας ζωντανός χώρος μάθησης και δημιουργίας ”στο Σύλλογο Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας σχετικά με το ψηφιακό Εργαλείο Canva και τις Δυνατότητες χρήσης ΤΝ (Βίντεο και animations με χρήση AI magic write, magic design, text to image, magic edit, backround remover, translate) σχετικά με τη δημιουργία γραφικών, παρουσιάσεων, φύλλων εργασίας, infografics και άλλου εκπαιδευτικού υλικού από την εκπαιδευτικό του νηπιαγωγείου μας ΠΕ(60) Ευαγγελάκη Αγγελική . Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις να περιηγηθούν και να εξερευνήσουν τις δυνατότητες TN στη διαδικτυακή γραφιστικού σχεδιασμού πλατφόρμα Canva.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.