Αρχική » EU Code Week 2024-25

υπουργειο παιδειας7
Screenshot 6
logo iep
Map Banner main
Screenshot 7
αρχείο λήψης

Οδηγός για πρώτες βοήθειες

Screenshot 9

Αξιοθέατα των Ιωαννίνων

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1385944

Ιστορικό

European SchoolRadio Logo

Σαν σήμερα

29/9: Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα
Η Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα καθιερώθηκε από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) και εορτάζεται κάθε χρόνο την τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου.

Translate

Σκακιστική άσκηση

Στατιστικά

…κείμενο που πηγαίνει μία αριστερά και μία δεξιά με ρυθμιζόμενη ταχύτητα…


Log in



 

EU Code Week 2024-25

14-27 Οκτωβρίου 2024
Το ταξίδι μου στα συναισθήματα ,παρέα με τη beebot!!!
Πεμ, 17 Οκτ 2024

Καθημερινά τα συναισθήματα που βιώνουμε είναι ποικίλα ανάλογα τις καταστάσεις. Με αφόρμηση το παραμύθι  «Η παλέτα των συναισθημάτων» των σχεδιάστηκε η συγκεκριμένη δράση που δίνει την ευκαιρία στα παιδιά προσχολικής ηλικίας να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα τρίτων π.χ. των συμμαθητών τους αλλά και να εισαχθούν με παιχνιώδη τρόπο στην αλγοριθμική σκέψη και τον προγραμματισμό.

Δημιουργήσαμε έναν χάρτη Beebοt 4Χ3 όπου σε επιλεγμένα τετράγωνα υπάρχει η εικόνα ενός συναισθήματος. Συνολικά εικονίζονται 5 συναισθήματα (χαρά, αγάπη,  φόβος, θυμός, λύπη). Κατόπιν ετοιμάσαμε αντίστοιχες κάρτες –αποστολών. Κάθε παιδί επιλέγει μία κάρτα, αναγνωρίζει το συναίσθημα και στη συνέχεια, αφού ορίσει με βελάκια τη διαδρομή που πρέπει να κάνει η μελισσούλα προς το εικονιζόμενο συναίσθημα, την προγραμματίζει και να την οδηγεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

1η δραστηριότητα: Σε επιδαπέδια πίστα τοποθετούνται φατσούλες των συναισθημάτων. Τα παιδιά προγραμματίζουν τον εαυτό τους ή τον συμμαθητή τους να οδηγηθεί στη φατσούλα  που ταιριάζει με ότι νοιώθει τη συγκεκριμένη στιγμή.

2η Δραστηριότητα: Δημιουργούν μια πίστα με τις 5 φατσούλες συναισθημάτων για το Beebot και οδηγούν το ρομποτάκι στο συναίσθημα που νοιώθουν ή στα συναισθήματα που βίωσαν στην τάξη τη συγκεκριμένη μέρα. Καταγράφουν τον κώδικα της διαδρομής .

3η Δραστηριότητα :Εισάγουμε στην πίστα και μια άλλη μελισσούλα και οι δύο μελισσούλες διαλέγουν να πάνε σε διαφορετικά συναισθήματα, αλλά η προϋπόθεση είναι να μην συγκρουστούν .Τα παιδιά σχεδιάζουν τον κώδικα της δικής τους διαδρομής και προγραμματίζουν ταυτόχρονα τα ρομποτάκια που έχουν διαφορετική αφετηρία.

270aed63 c33f 4569 8c25 ebd6a83c9890Screenshot 2

7-22 Οκτωβρίου 20
23
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Ανακαλύπτοντας το σώμα μας με τη βοήθεια της Beebot

bbebot 1 1

Βασικός στόχος μας ήταν να διεγείρουμε το ενδιαφέρον των παιδιών ώστε να εισαχθούν στις έννοιες της ρομποτικής και να εξοικειωθούν με τη λειτουργία και χρήση του ρομπότ και παράλληλα να υλοποιήσουμε δραστηριότητες προγραμματισμού για να φτάσουμε στο στόχο μας.

1η Δραστηριότητα:Σε πρώτη φάση προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε τις ιδέες των παιδιών πριν και αφού τους παρουσιάσουμε το ρομπότ

2η  Δραστηριότητα: Αφού κατασκευάσαμε την πίστα του ρομπότ με τετράγωνα 15χ15 και εξηγήσαμε ότι κάθε τετράγωνο είναι και μια κίνηση  της Βeebot ,επιδιώξαμε να εξοικειωθούν τα νήπια με τις κινήσεις του ρομπότ κυρίως τη χρήση των συμβόλων και τον προγραμματισμό απλών και περισσότερο πολύπλοκων κινήσεων.

3η Δραστηριότητα:  Αφορούσε κινήσεις της bee-bot στο χάρτη καθώς και φύλλα εργασίας για να ανιχνεύσουμε τον τρόπο σκέψης και τις αντιλήψεις των παιδιών για τον προγραμματισμό του ρομπότ.

4η  Δραστηριότητα: Φτιάξαμε, με το περίγραμμα ενός παιδιού, το δικό μας ανθρωπάκι και ζωγραφίσαμε τα εσωτερικά του όργανα και το τοποθετήσαμε κάτω από τη διάφανη πίστα με τα τετράγωνα 15χ15.

5η Δραστηριότητα :Με τη ρομποτική μας μελισσούλα Βeebot προσπαθήσαμε να φτάσουμε σε κάποια εσωτερικά όργανα, σχεδιάζοντας τον αντίστοιχο αλγόριθμο π.χ. οδήγησε τη μέλισσα στην καρδιά ,στους πνεύμονες ,στον εγκέφαλο κτλ.

Αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκαν κάρτες οδηγίες προσανατολισμού. Αυτό βοήθησε ιδιαίτερα τα παιδιά και κυρίως τα προνήπια

Στόχος της δημιουργίας των αλγορίθμων  στις δρατηριότητες μας είναι το παιδί  :

·         Να Συνδυάσει την τεχνολογία των πληροφοριών και των επικοινωνιών με την επιστήμη

·         Να διευκολύνει την εξερεύνηση, το παιχνίδι, τη μάθηση, χρησιμοποιώντας τα τεχνολογικά εργαλεία.

code week 23

Η ώρα είναι…

Σεπτέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
f8778689b44599534447a4d5723328df 696x432 1

6 Μαρτίου:Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

οχι στη βια

Όχι στη βία!Μίλα τώρα

Screenshot 2

Συνεργατική δράση των Νηπιαγωγείων του Ν.Ιωαννίνων

Screenshot 1

Bravo schools

Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

Ετικέτα ποιότητας για το σχολείο μας

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: 3ος Στόχος Καλή υγεία και ευημερία!

Πρόσφατα άρθρα

Αγάπη, Ειρήνη,Παιχνίδι,Αποδοχή,Φιλία,Συμπερίληψη

https://drive.google.com/file/d/1elJel-z8OD7e96vGqnfEODumRg5kgB8e/view?usp=sharing