2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Kαλωσήρθατε στον ιστότοτοπο του Νηπιαγωγείου μας!!!

CREATIVITY WITHOUT BORDERS

Ιούν 20249

collage 1

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Αυτό το έργο είχε ως σκοπό την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών μας. Το δημιουργικό δυναμικό είναι ένα έμφυτο χαρακτηριστικό που υπάρχει σε κάθε παιδί και το οποίο μπορεί να αναδυθεί  σε ένα υποστηρικτικό  κοινωνικο-εκπαιδευτικό περιβάλλον.  Όλα τα παιδιά είναι δημιουργικά, γιατί διαθέτουν από τη γέννησή τους   πολλές δυνατότητες  που αν εμείς οι εκπαιδευτικοί  τις  διεγείρουμε σωστά, μπορούν να μετατραπούν   σε ιδέες, προτάσεις, λύσεις που χαρακτηρίζονται από καινοτομία, πρωτοτυπία και συνθετότητα.  Μέσα από αυτό το έργο, μάθαμε  στα παιδιά να σκέφτονται δημιουργικά  και κριτικά, να βλέπουν ένα πρόβλημα από πολλές οπτικές γωνίες, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους, μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους.

Δημιουργικότητα  είναι  ως η τάση των ανθρώπων να παράγουν ή να αναγνωρίζουν νέες ιδέες που μπορεί να είναι χρήσιμες: α) στην επίλυση προβλημάτων (π.χ. επιστημονικές ή άλλες ανακαλύψεις) β) στην επικοινωνία με τους άλλους ανθρώπους (π.χ. τάση για μετάδοση καινοτόμων αξιών) γ) στην ψυχαγωγία (π.χ. καλλιτεχνικά έργα μουσικής, ποίησης, λογοτεχνίας κλ.) Βρίσκεται έξω από τα όρια  που βάζει η κοινωνία μας και πολλές φορές το εκπαιδευτικό μας σύστημα.  Η δημιουργικότητα κάνει τη διαφορά.

 

Ακολουθεί η πορεία υλοποίησης του έργου μας «Δημιουργικότητα χωρίς όρια».  Η φιλοσοφία των έργων eTwinning είναι η συνεργασία μέσα στην τάξη, ανάμεσα στους μαθητές , μεταξύ των σχολείων, μεταξύ των εκπαιδευτικών . Αυτό σημαίνει ότι   τα αποτελέσματα των δράσεων μας είναι συνεργατικά και όχι ατομικά.

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ

Οι εκπαιδευτικοί και οι  μαθητές από Ιταλία, Ελλάδα, Τουρκία, Πορτογαλία  και Ρουμανία αποφάσισαμε να συνεργαστούν και να υλοποιήσουν από κοινού το έργο.

Ακολούθησε το ‘Συμβόλαιό μας για το Netiquette και τις υποχρεώσεις μας στο έργο.

Έγινε κατανομή εργασιών στους εκπαιδευτικούς

Πάρθηκαν τα έντυπα γονικής συναίνεσης

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

  • Κατόπιν ψηφοφορίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς επιλέξαμε την αφίσα του έργου μας

ΑΦΙΣΑ CREATIVITY

  • Δημιουργικότητα στη φύση : Ανακαλύψαμε τους θησαυρούς της φύσης και γίναμε δημιουργικοί.

collage Δραστ. στη φύση Κική ανάρτηση

Picsart 23 10 24 15 16 31 275

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

 

Οι μαθητές μας συναντήθηκαν διαδικτυακά και γνωρίστηκαν μεταξύ τους

Students Introductions

  • Καλλιεργήσαμε την δημιουργικότητά μας μέσα από ένα ψηφιακό παιχνίδι παζλ

collage 4

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Κάθε σχολείο δουλεύοντας σε ομάδε δημιούργησηε στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο.  Εμείς κατασκευάσαμε από πλαστικά μπουκάλια νερού και τέμπερα.

collage 5

  • Παίξαμε κι ένα ψηφιακό παιχνίδι LearningApps

digital games

  • Γίναμε δημιουργικοί προσωποποιώντας το αρχικό του ονόματός μας

collage 6

  • Πήραμε άχρηστα υλικά και αφήσαμε την φαντασία μας να δημιουργήσει

collage 7

 

  • Ζωγραφίζοντας με ξυλομπογιές

P 20240108 144620

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ

 

  • Τεχνική με φύσημα . Παίρνοντας νερομπογιές κι ένα καλμάκι να δημιουργήσαμε απίστευτες συνθέσεις

Τεχνική με φύσημα

  • Είπαμε τα κάλαντα στους φίλους μας και τους ευχηθήκαμε «Χρόνια πολλά « και «Καλή χρονιά»

2024

 

  • Φτιάξαμε πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές

Merry Christmass

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

  • Συνεργαστήκαμε όλα τα παιδιά και κάναμε κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά, τις οποίες στείλαμε σε άλλα σχολεία στην Ευρώπη και εκείνοι μας έστειλαν τις δικές τους κατασκευές.

Giota 4 κατασκευέςKiki 4 κατασκευές

Μαρία 4 κατασκευές

  • Επισκεφτήκαμε και το Ταχυδρομείο για να στείλουμε τις κατασκευές μας

Post Office visit

  • Αυτές είναι οι κατασκευές που μας έστειλαν οι φίλοι μας από την Ευρώπη.  Η δημιουργικότητα πράγματι δεν έχει σύνορα.

Μαρία πίνακας 4 κατασκευές κολάζ svsto

4 ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΙΚΗ

ΓΙΩΤΑ 4ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

 

  • Προσεγγίσαμε και την έννοια της ασφάλειας στο διδίκτυο με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (6 Φεβρουαρίου)

 

Creativity e safety

  • Αναπτύξαμε τη δημιουργικότητα μέσα από STEAM δραστηριότητες

 

α) Ισορροπία

Balance GIOTA

β) Βύθιση – Πλεύση

 

FLOATING SINGING

γ) Συμμετρία

Symmetry

  • Κάναμε και μία διαδικτυακή συνάντηση αποχαιρετισμού με τους φίλους μας.

2o meeting

  • Πήραμε και τις βεβαιώσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα

CREATIVITY ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

Η ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ

 

  • Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων φιλοτέχνησαν τα γράμματα του έργου (CREATIVITY WITHOUT BORDERS ETWIINNING 2023-2024)

Στιγμιότυπο οθόνης 445

  • Οι εργασία των μαθητών/τριών του Νηπιαγωγείου μας.

collage 8

P 20231115 121954

  • Ζωγραφίζοντας τον φίλο/η μου από άλλη χώρα. Αφού περγράψαμε τον εαυτό μας ,μας ζωγράφισε ο φίλος μας από άλλη χώρα όπως κι εμείς με βάση την περιγραφή τους ζωγραφίσαμε τον/την φίλο/η μας .

collage 2

 

  • Δημιουργικότητα στην Τέχνη : Γνωρίσαμε τον ζωγράφο Βασίλι Καντίνσκι μέσα από εικόνες και σταθήκαμε στο έργο του “Σπουδή χρωμάτων”. Με αφορμή αυτό το έργο μιλήσαμε για τα χρώματα, τη μουσική και τα συναισθήματα που εκφράζουμε μέσα από τα χρώματα. Στη συνέχεια, χωρίσαμε το χαρτί μας σε τετράγωνα και ζωγραφίσαμε ομόκεντρους χρωματιστούς κύκλους. Τους κόψαμε και τους κολλήσαμε στα κλαδιά ενός δέντρου που χρωματίσαμε όλοι μαζί.

collage 9

  • Με τα έργα όλων των σχολείων δημιουργήθηκε μία εικονική παρουσίαση :

 

  • Δείγμα των έργων μας συγκεντρώθηκαν σε παρουσίαση στον ακόλουθο σύνδεσμο :

 

  • Δημιουργήσαμε συνεργατικά τα παιδιά όλων τψν σχολείων μία ιστορία, την ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο. Τα δικά μας μέρη της ιστορίας  είναι τα ακόλουθα

 

 

«Τα μπαλόνια προσγειώθηκαν όλα στην παραλία. Τα παιδιά βγήκαν από τα μπαλόνια και συστήθηκαν μεταξύ τους. Νέστορας, Μαρία Ανδριάννα, Σοφία, Γιάννης Δωροθέα ήταν μερικά από τα ονόματά τους. Αφού γνωρίστηκαν, ο Κάρολος είχε μια ιδέα και τους είπε να κολυμπήσουν στη θάλασσα. Όταν τελείωσαν το μπάνιο, ο Γιάννης είχε μια άλλη ιδέα «να φτιάξουμε μαζί ένα μεγάλο κάστρο από άμμο». Όλοι το έκαναν και ήταν υπέροχο».

1 1

 

«Τότε αποφάσισαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους. «Θέλω να έρθω κι εγώ μαζί σας», είπε ο Τσαρλς. «Τι ωραία που έρχεσαι», είπαν τα παιδιά. Τα μπαλόνια ανέβηκαν ξανά στον ουρανό, ο αέρας φύσηξε και άρχισαν να ταξιδεύουν. Έφτασαν στην Αθήνα και προσγειώθηκαν στην Ακρόπολη. Εκεί κοντά ήταν ένας παγοπώλης με το καρότσι του. «Πάμε να αγοράσουμε παγωτό» είπαν όλοι με μια φωνή. «Δεν έχουμε χρήματα» είπε ο Τσαρλς. Ο παγωτατζής άκουσε τον διάλογο και είπε «Δεν πειράζει θα σας κεράσω» «Ουάου» είπαν όλοι μαζί».

2

«Αφού ξεκουράστηκαν μπήκαν ξανά στα μπαλόνια και συνέχισαν το ταξίδι τους. Έπνεε δυνατός άνεμος και τα μπαλόνια ταξίδευαν πάνω από βουνά και θάλασσες. Μετά έφτασαν στα Γρεβενά/ Προσγειώθηκαν στο χιονοδρομικό κέντρο στη Βασιλίτσα. «Πάμε να παίξουμε» είπαν όλοι μαζί.  Έπαιξαν με  ένα έλκηθρο  έκαναν για σκι,  και μαζί έφτιαξαν έναν μεγάλο χιονάνθρωπο».

 

3 1


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
  • Δημιουργήσαμε και μια ηλεκτρονική εφημερίδα «STEAM AND CREATIVITY»

Όπου αναρτήσαμε τις δραστηριότητες SΤΕΑΜ που υλοποιήσαμε στην τάξη

  • Καλλιεργήσαμε τη δημιουργικότητά μας μέσα από παιχνίδια ρόλων.  Δραματοποιήσαμε την ιστορία «Ο Πρίγκηπας Λεμόνης» (Γιώργος Σακελλαρίδης).

Role play

  • Όλες οι δραστηριότητες δραματοποίησης συγκεντρώθηκαν σε ένα βίντεο στον ακόλουθο σύνδεσμο :

 

Η διάχυση του έργου έγινε  μέσα από το Blog του Νηπιαγωγείου https://blogs.sch.gr/2nipgre/

και μέσα από τη σελίδα μας στο Facebook https://fb.me/g/p_wrBmxaAurMEgZ5aN/h2PsstIm

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!

από κάτω από: ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο CREATIVITY WITHOUT BORDERS    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων