Μαθαίνουμε τα χρώματα μέσα από το παιχνίδι!!

Τα παιδιά γνώρισαν  τον υπέροχο κόσμο των χρωμάτων!

Παρατήρησαν τα βασικά χρώματα — κόκκινο, κίτρινο και μπλε — και ανακάλυψαν με ενθουσιασμό πώς, όταν τα αναμειγνύουμε, δημιουργούνται καινούργια, δευτερεύοντα χρώματα.

Με πινέλα, νερομπογιές και μικρά «πειράματα» ζωγραφικής, τα παιδιά εξερεύνησαν τις αποχρώσεις, έκαναν υποθέσεις, δοκίμασαν, γέλασαν και χάρηκαν με τα αποτελέσματα. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, καλλιέργησαν τη δημιουργικότητα, την παρατηρητικότητα και την ικανότητα συνεργασίας.

1760871409114                  1760871409103

1760871594510   1760871594522

Το αποτέλεσμα των “πειραμάτων”  τους!!

19.10.2025 14.07.07 REC

Τέλος χρωμάτισαν την εικόνα αποκωδικοποιώντας τα  των σχήματα που βρίσκονταν κάτω από την εικόνα.

17608714091411760871409127

Ήταν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη φαντασία και χρώμα, που γέμισε την τάξη μας με χαμόγελα!

Καλωσορίσαμε το Φθινόπωρο!

Βρισκόμαστε στα μέσα του Οκτώβρη και το φθινόπωρο έχει έρθει για τα καλά!
Μιλήσαμε για τις αλλαγές στη φύση, για τις δουλειές των ανθρώπων και των αγροτών, για το πώς τα ζώα προετοιμάζονται για τον χειμώνα και τι συμβαίνει με τα δέντρα και τα φυτά αυτή την εποχή.

Γνωρίσαμε τα φρούτα και τα λαχανικά του φθινοπώρου, τα ονομάσαμε, τα παρατηρήσαμε, παίξαμε μαζί τους  και κάναμε όμορφες κατασκευές και δραστηριότητες! 
Με παιχνίδι και χαρά, μάθαμε πόσο πλούσιο και πολύχρωμο είναι το φθινόπωρο γύρω μας!

Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι της αφής περιεργάστηκαν με τα χέρια τους φρούτα του φθινοπώρου και καλούνταν να τα αναγνωρίσουν.

1000027339 1000027341 1000027338

Έφτιαξαν με την τεχνική του κολλάζ κάποια από αυτά και χρησιμοποιώντας φθινοπωρινά στένσιλ ολοκλήρωσαν την ομαδική τους εργασία.

     1760442049510 17604420495341760442067097

   176087155994719.10.2025 14.10.21 REC

ΟΙ1760871468253

Οι μαθητές έριχναν το ζάρι, αναγνώριζαν τον αριθμό και εξασκώντας την λεπτή κινητικότητα τους έπιαναν με τη τσιμπίδα τόσα “μήλα” όσα έδειξε το ζάρι και τα έριχναν στο κουτάκι /μήλο ανάλογα με το  χρώμα  που τους έλεγε η νηπιαγωγός.

1760871468223 1760871468210 1

Έφτιαξαν με τις παλάμες του τα “Φθινοπωρινά τους δεντράκια” και στη συνέχεια έφτιαξαν ένα μικρό  χαριτωμένο σκαντζόχοιρο.

1760442049599 1760189312724 1 1

Έμαθαν το Φθινόπωρο μέσα από πίνακες γνωστών ζωγράφων και παρατήρησαν προσεκτικά ώστε να βρουν τα χαμένα κομμάτια των πινάκων που ανήκουν.

1760442049552 1760442049575

Έφτιαξαν μια κατασκευή χρησιμοποιώντας τα χρώματα του Φθινοπώρου (από το krokotak)

14.10.2025 14.34.32 REC

Τέλος αφού σχεδίασαν με το δαχτυλάκι τους τη βροχή , έβαψαν την ομπρέλα ,την έκοψαν  και βγήκαν φωτογραφία !!

Όλα αυτά μαζί συνέθεσαν αυτό το όμορφο ,χαρούμενο και βροχερό κολάζ!!

1760871594496

Σεισμός και άσκηση Ετοιμότητας για Σεισμό

Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για το φαινόμενο του σεισμού και μάθαμε πώς μπορούμε να προστατευτούμε σε περίπτωση που συμβεί.
Τα παιδιά έμαθαν με απλό και κατανοητό τρόπο τι πρέπει να κάνουν:

Μένω ψύχραιμος
Σκύβω – Καλύπτομαι – Κρατιέμαι
Βγαίνω με ασφάλεια όταν τελειώσει ο σεισμός

Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε την άσκηση σεισμού! Όλοι συμμετείχαν με προσοχή και συνεργασία, δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι να είμαστε έτοιμοι και ασφαλείς.

14.10.2025 14.35.42 REC Antigrafh 1760189312769 Antigrafh

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων! Είναι μια μέρα που μας θυμίζει πόσο σημαντικά είναι τα ζώα στη ζωή μας και πόσο χρειάζονται τη φροντίδα και την αγάπη μας. Μιλήσαμε για τα κατοικίδια, τα ζώα της φάρμας και της φύσης, μάθαμε πώς μπορούμε να τα προστατεύουμε και φτιάξαμε όμορφες κατασκευές εμπνευσμένες από τα αγαπημένα μας ζωάκια!

Τα παιδιά αναγνώρισαν κάποια ζώα και τα τοποθέτησαν στο σωστό περιβάλλον στο οποίο ανήκουν,

1760189379078 1760189379091

Στη συνέχεια έπαιξαν κάποια παιχνίδια αναγνώρισης της σκιάς κάποιων ζώων.

1760189427327 1760189427314

Παρατήρησαν και εντόπισαν το κομμάτι εκείνο από τα ζώα που λείπει.

1760189379040 1760189379053

Οι μαθητές έμαθαν τοπικούς προσδιορισμούς μέσα από  εικόνες .

1760189427367 1760189427353 1760189427341

 

 

Ημέρα σχολικού αθλητισμού

Οι μικροί μαθητές έμαθαν τι σημαίνει αθλητισμός και μέσα από διάφορα βίντεο  είδαν αναγνώρισαν κάποια από τα γνωστά τους αθλήματα. Στη συνέχεια βγήκαν στην αυλή κι επιδόθηκαν σε διάφορες αθλητικές και ομαδικές δραστηριότητες.

1759600037006 1759600037015 1759600037027 1759600037041 1759600055041

Στη διδακτική ώρα των αγγλικών τα παιδιά ανάλογα με το παράγγελμα της δασκάλας των αγγλικών έσκαγαν τις σαπουνόφουσκες, με το δαχτυλάκι τους, με παλαμάκια, με το κεφάλι τους  ή το πόδι τους.

1759666990776

 

Παρουσιάζω τον εαυτό μου μιλάω για την οικογένεια μου.

Τα παιδιά μέσα από παιχνίδια παρουσίασαν το εαυτό τους, ποιο είναι το αγαπημένο τους χρώμα, φαγητό, ,παραμύθι και παιχνίδι, το οποίο έφεραν στο σχολείο και μας το παρουσίασαν.

1759599628349
Τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους.
1759599628360
Έφτιαξαν το σημαιάκι που διακοσμεί την τάξη μας.( μια ιδέα δανεισμένη από το διαδίκτυο)

Αφού οι μαθητές γνωρίστηκαν στη συνέχεια ζωγράφισαν την οικογένεια τους και μας την παρουσίασαν. Ονομάτισαν και απαρίθμησαν τα μέλη της οικογένειας τους

                             1759600018800 1759600018816

Το αρχικό γράμμα του ονόματος μου

Τα παιδιά μέσα από διάφορες δραστηριότητες μαθαίνουν και αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και στη συνέχεια μαθαίνουν να  ξεχωρίζουν το όνομα τους από το όνομα των άλλων συμμαθητών τους.

1759599546648
Τα παιδιά έπλασαν την πλαστελίνη κι έφτιαξαν το αρχικό τους γράμμα.
1759599628326
Οι μικροί μαθητές αφού εξασκήθηκαν στο ψαλίδι κόβοντας μικρά χρωματιστά χαρτάκια έφτιαξαν το αρχικό τους γράμμα.

Τα παιδιά αναγνώρισαν το όνομα τους πάνω σε μία μύγα και με μια μυγοσκοτώστρα, επιβεβαίωναν την  επιλογή τους.

             1759599546635 1759599546622

Με την κυρία Μαίρη την εκπαιδευτικό των αγγλικών τα παιδιά  έμαθαν κάποια χρώματα και στη συνέχεια έφτιαξαν με αλεύρι αλάτι και νερό κόκκινη πλαστελίνη και στη συνέχεια προσπάθησαν να ανακαλέσουν στην μνήμη τους το αρχικό τους γράμμα και να το φτιάξουν.

1759600055031 11759600055010 1

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του νηπιαγωγείου μας  για τη νέα σχολική χρονιά

θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη  11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 10:30

στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού σχολείου Περάματος.

Μετά το πέρας του αγιασμού  θα συγκεντρωθούμε στο χώρο του  νηπιαγωγείου

για να δοθούν  οδηγίες για τις πρώτες μέρες  λειτουργίας του νηπιαγωγείου

 

Χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου

 

Βασικό υποχρεωτικό πρόγραμμα:  Προσέλευση  8:15-8:30     Αποχώρηση: 13:00

Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα: Προσέλευση  8:15 – 8:30    Αποχώρηση : 16:00

Πρόωρη Υποδοχή( για όσους έχουν δηλώσει το ολοήμερο ) : 7:45-8:00

 

Παρακαλούμε:

Όλους τους αγαπητούς γονείς να τηρούν τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Τα παιδιά κατά την προσέλευση να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό της τάξης από τον υπεύθυνο συνοδό τους.

Κατά την αποχώρηση των νηπίων εκτός από τον γονέα/κηδεμόνα ή τον αντικαταστάτη που έχει ορισθεί σε σχετική υπεύθυνη δήλωση, κανένας άλλος δεν μπορεί να παραλάβει το παιδί εκτός από ιδιαίτερες περιπτώσεις και κατόπιν  τηλεφωνικής συνεννόησης με την/τον νηπιαγωγό . Ανήλικο αδερφάκι δεν μπορεί να παραλαμβάνει το παιδί.

Σημαντική επισήμανση: Η αποχώρηση νωρίτερα του ωραρίου απαγορεύεται. Μπορεί να γίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του μαθητή (ενημέρωση , εξασφάλιση συνοδείας  και υπεύθυνη δήλωση )

ΓΕΥΜΑΤΑ

Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για την εξυπηρέτησή τους στα γεύματα:

  • ένα μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό ή παγουρίνο με όνομα γραμμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο.
  • το ταπεράκι με το δεκατιανό
  • πετσετούλα για κάθε γεύμα (δεκατιανό/μεσημεριανό)
  • κουτάλι ή πιρούνι για το μεσημεριανό φαγητό (για  τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος.

Τροφές που καλό είναι να προτιμώνται: Λευκό γιαούρτι, φρούτα, σπιτικά σάντουιτς, τοστ, σπιτικές πίτες, σπιτικά γλυκά, μαγειρεμένα φαγητά .

Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται: Κρουασάν, σοκολατοειδή, περιπτεροειδή, έτοιμα γλυκά, τυποποιημένες τροφές, σταφύλι, κεράσια και ξηροί καρποί.

Σημαντικό: όλα τα είδη διατροφής των παιδιών που βγαίνουν από την τσάντα τους και τοποθετούνται στο ψυγείο, πρέπει απαραιτήτως να γράφουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να αναγράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο μεταλλικό μπολ  φαγητού του παιδιού . Το μπολάκι με το μεσημεριανό φαγητό και την σαλάτα, τοποθετείται μέσα στο ψυγείο από το πρωί.

 

Ενδυμασία: Στο νηπιαγωγείο παίζουμε, κυλιόμαστε, εργαζόμαστε με μπογιές ή άλλα υλικά. Έτσι είναι πολύ εύκολο να λερωθούμε.

Καλό θα είναι λοιπόν τα παιδιά να έρχονται με απλά και άνετα ρούχα και παπούτσια( να αποφεύγονται τα παπούτσια με κορδόνια) που δεν εμποδίζουν την κίνηση. Δε φοράμε τιράντες και ζώνες που έχουν δυσκολία αφαίρεσης κατά την εξυπηρέτησή μας στην τουαλέτα

Αποφεύγουμε τα πολύτιμα αντικείμενα (κοσμήματα). Είναι εύκολο να χαθούν και επίσης μπορεί να προκαλέσουν πνιγμούς σε ενδεχόμενο αδέξιο τράβηγμα.

Τα μπουφάν να αναγράφουν το όνομα του παιδιού στην ετικέτα και να έχουν κρεμαστάρια καθώς εύκολα μπορεί να μπερδευτούν

Αυτοεξυπηρέτηση

Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο εξυπηρετούνται μόνα τους στην τουαλέτα. Μια αλλαξιά ρούχα( ανάλογα για την εποχή )για ενδεχόμενα ατυχήματα καλό είναι να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού .

Ασφαλής συνύπαρξη

Δεν συμβουλεύουμε τα παιδιά να ανταποδίδουν κάποιο χτύπημα ή σπρώξιμο που δέχτηκαν. Οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει λύνεται από τα παιδιά με τους χειρισμούς της/του νηπιαγωγού.

Παροτρύνουμε το παιδί να μιλά στη/στον νηπιαγωγό της τάξης για οτιδήποτε το απασχόλησε ή το ενόχλησε. Αν κάτι παραμένει μυστικό, δε μπορεί και να λυθεί.

Από τη μεριά μας παροτρύνουμε τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς να μην εκθέτουν τον εαυτό τους για κανέναν λόγο σε καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.

Ψείρες

Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ανεπιθύμητους επισκέπτες. Οι ψείρες πηγαίνουν συνήθως στα καθαρά κεφάλια. Δε ντρεπόμαστε να ενημερώσουμε την/τον νηπιαγωγό αν έχουμε εντοπίσει ψείρες στο παιδί μας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις και στους άλλους γονείς.

Ενημερώνουμε την νηπιαγωγό για οτιδήποτε θεωρείται σημαντικό που έχει σχέση με την υγεία ή την ψυχολογία του νηπίου π.χ αλλεργίες, φόβοι κ.α.

Σε περίπτωση ασθένειας ενημερώνουμε άμεσα το νηπιαγωγείο και το παιδί παραμένει στο σπίτι μέχρι να αναρρώσει πλήρως. Φαρμακευτική αγωγή δεν δίνεται από την/τον νηπιαγωγό.

Προσοχή!!! Δε φέρνουμε μέσα στην τσάντα μας παιχνίδια ή όποιο άλλο αντικείμενο από το σπίτι παρά μόνο αν το έχει προηγουμένως ζητήσει η/ο νηπιαγωγός.

 

Προσέχουμε:

Να ενημερώνουμε το νηπιαγωγείο σε περίπτωση αλλαγής στα τηλεφώνα επικοινωνίας

Τις ανακοινώσεις  που θα σας δίνονται προσωπικά ή  στέλνονται με mail

 

                                                                                     Καλή σχολική χρονιά!

Η σχολική χρονιά τελειώνει!

Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της κι ετοιμάζονται πυρετωδώς οι φάκελοι των παιδιών!!

eikona Viber 2025 06 13 18 39 47 369 Antigrafh

Τα αναμνηστικά τυπώθηκαν με κάποιες από τις ομαδικές των παιδιών!

eikona Viber 2025 05 19 19 28 37 877

Οι ομαδικές που είχαν φτιάξει οι μαθητές ,έτοιμες να μοιραστούν με κλήρωση !!

eikona Viber 2025 06 13 20 13 16 020

Το διδακτικό και βοηθητικό  προσωπικό του νηπιαγωγείου σας εύχεται

Να περάσετε ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι

γεμάτο χαμόγελα, ήλιο και θάλασσα!!