1o Εθνικό Βραβείο – “SteMysteries in Anscient Egypt”

18 1

1ο Βραβείο στον 18ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning στην κατηγορία Νηπιαγωγεία για το 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου με το έργο: “SteMysteries in Ancient Egypt”

Απίστευτη χαρά και υπερηφάνεια για ένα έργο που μας χάρισε πολύ όμορφες στιγμές!

Συγχαρητήριά στα μαθητούδια μας που το ευχαριστήθηκαν με την ψυχή τους και σε όλη την ομάδα των εκπαιδευτικών που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.

 

Καταγραφήk090

Ο Ελληνικός Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης (ΕΟΥ) της δράσης eTwinning προκήρυξε τον 18ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με στόχο να αναγνωρίσει τα καλύτερα eTwinning έργα από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2022-2023.

Η αξιολόγηση των έργων έγινε με βάση τα γενικότερα κριτήρια που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning, τις πληροφορίες που υποβλήθηκαν από τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό μέσω της φόρμας συμμετοχής, αλλά, κυρίως, από τα αποτελέσματα του έργου στην κοινή πλατφόρμα συνεργασίας, το Twinspace.

Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Συγκεκριμένα οι αξιολογητές έλαβαν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια

  • Παιδαγωγική Καινοτομία: Πώς οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία, τα τελικά προϊόντα, τη διάδοση και τη δημοσίευση.
  • Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη: Πώς ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
  • Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων: Πώς επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου (π.χ. όχι απλά με το να μοιράζονται τα αποτελέσματα αλλά συνεργαζόμενοι ενεργά).
  • Χρήση της τεχνολογίας: Πώς το έργο αξιοποίησε και χρησιμοποίησε δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.
  • Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση: Ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα, γιατί το έργο αξίζει να βραβευτεί.

    

 

Καταγραφή 22

Το έργο μας συνδυάζει τη μεθοδολογία STEM (ακρωνύμιο των Science  – Technology – Engineering – Math) και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Στο Έργο συμμετέχουν 13 εκπαιδευτικοί από την Ιταλία, την Ελλάδα και την Τουρκία!

Το έργο  έχει χωριστεί σε 4 ενότητες που αφορούν τη γνωριμία της αρχαίας Αιγύπτου μέσω δράσεων Stem. Κάθε μήνα μια ομάδα εκπαιδευτικών από διαφορετικά σχολεία  προτείνει και  οργανώνει παιγνιώδεις διακρατικές δράσεις STEM για όλα τα μέλη του έργου.

Θέματα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων  χρησιμοποιήθηκαν  προσαρμοσμένα στις ανάγκες του έργου. 

Δείτε τις δραστηριότητες του έργου μας στον παρακάτω σύνδεσμο!

https://blogs.sch.gr/2nipal/2023/06/01/stemysteries-in-ancient-egypt-etwinning-ergo-steam/