Αρχική σελίδα
Το σχολείο μας
Eπικοινωνία
Σχολική κοινότητα
Φωτογραφίες από το Σχολείο μας
Βιβλιοθήκη
Κανονισμός χρήσης βιβλιοθήκης
Σχετικές συνδέσεις
Λειτουργία
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου Σχολικού Έτους 2024-25
Καλώς ήρθατε
Επιστολή προς γονείς
Σχολικό ωράριο
Απουσίες
Ψηφιακές Αίθουσες – Τάξεις Καθηγητών, 2024-25 (WEBEX)
Ώρες υποδοχής γονέων και κηδεμόνων
Χρήσιμα
Συνδέσεις
Έντυπες Φόρμες – Αιτήσεις
Δρόμοι μετά το Λύκειο
Δραστηριότητες
Διακρίσεις μαθητών μας στον αθλητισμό
Διακρίσεις μαθητών μας στον Πολιτισμό
Ομιλίες – Εκδηλώσεις στο Σχολείο
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Η εφημερίδα μας
Φόρουμ
Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Πολιτιστικές δραστηριότητες
Δημιουργικές εργασίες στο λύκειο
Ερευνητικές εργασίες
EE 2019 – 20
ΕΕ 2017 – 18
ΕΕ 2016 -17
EE 2015 -16
ΕΕ 2014 – 15
ΕΕ 2013 – 14
ΕΕ 2012 – 13
ΕΕ 2011 – 12
Επιμορφώσεις
Σχολικό έτος 2019 – 20
Σχολικό έτος 2018 – 19
Σχολικό έτος 2017 – 18
Σχολικό έτος 2016 – 17
Σχολικό έτος 2015 – 16
Σχολικό έτος 2014 – 15
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου
Ανακοινώσεις – Δράσεις του συλλόγου
Το Λύκειο σήμερα
Νόμοι, ΦΕΚ, Εγκύκλιοι
Τράπεζα Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας
Πανελλαδικές
Ενημέρωση για θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων
Στοιχεία Εξετάσεων
Αποτελέσματα
Εκπαιδευτικό Υλικό
Υλικό Υπουργείου Παιδείας
ΦΥΣΙΚΑ
Υλικό καθηγητών μας
Υλικό Α΄Λυκείου
Υλικό Β΄Λυκείου
Φιλοσοφία
Υλικό Γ΄Λυκείου
Βιολογία για τις Πανελλαδικές
Θέματα – ερωτήσεις επανάληψης
Φυσική για τις Πανελλαδικές
Λογοτεχνία γενικής παιδείας
Η ψυχολόγος κοντά σας
Προγράμματα
CERN 1
CERN 1
Albert Einstein
Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN – Ελβετία
Στοιχειώδη σωματίδια
CERN 2
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN – Ελβετία
Πείραμα ATLAS
Πείραμα ALICE
Ο ανιχνευτής και το πείραμα CMS
EINSTEIN & ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ
BIG BANG και στοιχεία Κοσμολογίας
Τα στοιχειώδη σωματίδια από το Δημόκριτο μέχρι το σωματίδιο HIGGS
Τα στοιχειώδη σωματίδια μετά το BIG BANG
Τα Στοιχειώδη Σωματίδια
Πόλεις της Ελβετίας
Φωτογραφίες από την επίσκεψη στο CERN – Ελβετία
F1 in schools
Φωτογραφίες από τον πανελλήνιο διαγωνισμό F1
Φωτογραφίες από τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό στο ABU DHABI
Τελικά αποτελέσματα και κατάταξη στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό F1
Abu Dhabi 2019
Παγκόσμιοι Τελικοί” F1 in Schools”-2o ΓΕΛ Αλίμου-Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή Αθηνών
The Road to European Parliament 2019
Συνάντηση Ευρωπαίων μαθητών στο 2ο ΓΕΛ Αλίμου
Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα “The road to European Parliament 2019”
Έκθεση Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας
Σχολικό έτος 2020-2021
Σχολικό έτος 2021 – 2022
Σχολικό έτος 2022 – 2023
Σχολικό Έτος 2023-24
Οδηγίες Covid_19
Οι εκδρομές του σχολείου
3μερη Εκδρομή της Α΄ Λυκείου στη Λακωνική Μάνη 2025
Άνοιγμα κλειστών προσφορών για την τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της A΄ Λυκείου
Προκήρυξη της εκδρομής
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ
4ημερη εκδρομή της Β΄Λυκείου στην Κρήτη 2025
Άνοιγμα κλειστών προσφορών για την τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου
Προκήρυξη της Εκδρομής
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ
Εκδρομή στο Στρασβούργο 2024
Πενθήμερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη 2024
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
Εκδρομή στο CERN – Ελβετία 2023
Εκδρομή στη Ρώμη – Μαθητικό Συνέδριο 2023
Πενθήμερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη 2023
Εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου στην Κρήτη 2024
Εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄ Λυκείου στο Μουζάκι Καρδίτσας 2024
2 Γενικό Λύκειο Αλίμου
"Γεώργιος Καραϊσκάκης"
Feed
Άρθρα
Σχόλια
Οδηγίες Covid_19
14 Οκτ 2020 από
γη
Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας
Εκπαίδευσης (μέτρα για την Covid-19)
Νέες οδηγίες για τον
κορωναϊό από 3.5.2022
Οδηγίες για τον
κορωναϊό από 1.4.2021
Νέες οδηγίες του ΕΟΔΥ
για την Πανδημία
Επείγον προς γονείς και κηδεμόνες
ΦΕΚ.7.6-1-22
. Νέο πρωτόκολλο λειτουργίας των σχολείων
Υγειονομικοί έλεγχοι στα σχολεία όλων των βαθμίδων και των ειδικών κατηγοριών
COVID-19: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 10 Σεπτεμβρίου 2021
Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων 2022 και
μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού
COVID-19
Οδηγίες για τον
Covid_19 2-3-2021
Νέες οδηγίες για τη
διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού
– 11 Νοέμβρη 2020
Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – ΦΕΚ 4810/31.10.2020
Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας
στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορω νοϊού COVID-19 – ΦΕΚ 4484/11.10.2020
Οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς
Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ-ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΩΝ_18-09-20
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ_Εντυπο
ΦΟΡΜΑ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΗΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ COVID
Μέτρα πρόληψης-Δήμος Αλίμου
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-12-09-20
Υγειονομικοί έλεγχοι σχολείων
Καλώς ήρθαμε στο σχολείο-Covid19
Οδηγίες για εκπαιδευτικούς
Οδηγίες για γονείς
Διαβίβαση Πρωτοκόλλου Διαχείρισης COVID_19
Επιστροφή στο σχολείο
Πως μιλάω σε παιδιά και εφήβους για COVID_19
Αφίσες για τη μάσκα
Οδηγίες μάσκας για παιδιά
Αναζήτηση για:
Kατηγορίες
COVID_19. Μέτρα ασφαλείας
Ανακοινώσεις
Δραστηριότητες του σχολείου
Εκδρομές
Έντυπα
Λειτουργία Σχολείου
Νομοθεσία
Χρήσιμα
Χωρίς κατηγορία
Blogroll
F1 in Schools-ABU DHABI 2019
F1 in Schools-ABU DHABI 2019
Ανακοινώσεις
Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
Δικτυακή πύλη sch.gr
Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
Εργασίες Πληροφορικής
Ηλεκτρονική Εφημερίδα των μαθητών
Σύλλογος Γονέων
Μάρτιος 2025
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
« Φεβ
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή