Με ευαισθησία και αίσθηση καθήκοντος οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εισήγηση κλιμακίου του ΚΕΔΔΥ αποτελούμενου από την κ. Αστέρη Ν. και την κ. Ταμπάκη Κ. για τον τρόπο αντιμετώπισης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά τη διδασκαλία και την αξιολόγησή τους.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με τον Σύλλογο των Διδασκόντων κατά την οποία διευκρινίστηκαν σημεία της νομοθεσίας για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και προπάντων έγινε κατανοητός ο διαφορετικός τρόπος λειτουργίας στην τάξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και η σπουδαιότητα της ψυχολογικής κυρίως υποστήριξης αυτών, πολλοί από τους οποίους ενδέχεται να είναι ταλαντούχοι ή ιδιοφυείς.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Χρήσιμα