Στα πλαίσια του μαθήματος εργαστήρια δεξιοτήτων μαθητές της Β και της Γ τάξης του 2ου Γυμνασίου Μυτιλήνης είχαν την ευκαιρία να δούνε από κοντά τους προσφάτως εγκατεστημένους κάδους ανακύκλωσης που τοποθετήθηκαν σε συστοιχίες δεξιά και αριστερά της κεντρικής μεταλλικής πύλης εισόδου στην αυλή του σχολείου και να ενημερωθούν για την χρησιμότητα και αναγκαιότητα της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα τους. Οι κάδοι που τοποθετήθηκαν περιλάμβαναν μεταξύ άλλων ανακύκλωση μετάλλων, χαρτιού, βρώσιμων ελαίων, και πλαστικών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι δεν υπήρχε ξεχωριστός κάδος ανακύκλωσης αλουμινίου αλλά ένας ο οποίος περιλάμβανε όλα τα μεταλλικά αντικείμενα. Σε ερώτηση για το πώς θα μπορούσε να διαχωριστεί το περιεχόμενο του κάδου από τα αντικείμενα αλουμινίου η απάντηση εξήρθε από την διαπίστωση ότι τα μέταλλα διακρίνονται σε σιδηρομαγνητικά, διαμαγνητικά ( χαλκός) και παραμαγνητικά (αλουμίνιο). Τα διαμαγνητικά μέταλλα όταν εκτεθούν σε ένα ισχυρό μαγνήτη απωθούνται ασθενώς ενώ τα παραμαγνητικά υπόκεινται σε ασθενή έλξη. Επιπροσθέτως διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε (προβλεφθεί) η εγκατάσταση κάδου ανακύκλωσης για το γυαλί.
Κάδοι ανακύκλωσης

