11-14/02/2026, πολυήμερη Γ΄ τάξης – ΑΘΗΝΑ, 2η μέρα, Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026

2η μέρα, Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε για τους μαθητές/τριες το Εθνικό Μουσείο
Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, όπου συμμετείχαν στο Πρόγραμμα "Κλιματική
Αλλαγή: Η αλήθεια κατάματα". Ακολούθησε επίσκεψη στον Ιερό
Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου. Το Μουσείο
Ψευδαισθήσεων, ενθουσίασε τους μαθητές με τα διαδραστικά του εκθέματα.
Η Τσικνοπέμπτη γιορτάστηκε με κέφι και χαμόγελα στη «Μαντάμ Πελαζί»,
προσφέροντας στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης σε όλους.
photo 10

photo 9 1

photo 8 1

photo 7 1

photo 6 1

photo 5 1

photo 3 1

photo 1 2photo 4 1

photo 12photo 2 2

photo 14

photo 13

photo 11

11-14/02/2026, πολυήμερη Γ΄ τάξης – ΑΘΗΝΑ, 1η μέρα, Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026

11-14 Φεβρουαρίου 2026, πολυήμερη Γ΄ τάξης – ΑΘΗΝΑ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια
αξέχαστη τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή, γεμάτη πολιτισμό, γνώση,
θέατρο και όμορφες στιγμές.
1η μέρα, Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026
Με την μετάβαση στην πρωτεύουσα, οι μαθητές/τριες επισκέφθηκαν το
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου θαύμασαν τον Φάρο με την πανοραμική θέα,
περιηγήθηκαν στο αναγνωστήριο και γνώρισαν από κοντά τη σύγχρονη
Βιβλιοθήκη.

photo 9

photo 8
photo 4

photo 7

photo 6

photo 3

photo 2 1

photo 1 1photo 5

«Ο Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό»

Χθες, Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Νέων Μουδανιών είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ταινία «Ο Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό», μια συγκινητική παραγωγή που αναφέρεται στη ζωή και την πνευματική πορεία του Αγίου Παΐσιου του Αγιορείτη.
Η προβολή αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους/ες, καθώς μέσα από τις εικόνες και τα μηνύματα της ταινίας αναδείχθηκαν αξίες όπως η πίστη, η ταπεινότητα, η αγάπη προς τον συνάνθρωπο και η δύναμη της ελπίδας. Οι μαθητές/μαθήτριες παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ενώ ακολούθησε συζήτηση στην τάξη, όπου μοιράστηκαν σκέψεις και προβληματισμοί σχετικά με τα διδάγματα που αποκόμισαν.
Τόσο οι μαθητές/μαθήτριες όσο και οι εκπαιδευτικοί εντυπωσιάστηκαν από την ποιότητα της παραγωγής και το βαθύ ανθρώπινο μήνυμα της ιστορίας. Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαμόρφωση αξιών και στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου μας.
photo

ΙΔΡΥΜΑ ΟΡΜΥΛΙΑ – SCIENCE FAIR 2026


Φόρτωση PDF…

Ολοκλήρωση Δράσης – Συμμετοχής στο πρόγραμμα παροχής δωρεάν ιατρικών εξετάσεων – «Ίδρυμα Ορμύλια»

Με γνώμονα τη διασύνδεση της εκπαίδευσης με την κοινωνική ευαισθητοποίηση
και την ολιστική φροντίδα της μαθητικής κοινότητας, μαθητές και μαθήτριες του
τμήματος Α4 του 2ου Γυμνασίου Νέων Μουδανιών, συνοδευόμενοι από την ΕΔΥ
(Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) του σχολείου, πραγματοποίησαν
εκπαιδευτική και κοινωνική επίσκεψη στο Ίδρυμα Ορμύλια, ολοκληρώνοντας έτσι
την προγραμματισμένη συγκεκριμένη δράση που αφορούσε την Α΄ τάξη του
σχολείου.
Η επίσκεψη εντάχθηκε σε ένα ευρύτερο παιδαγωγικό και κοινωνικό πλαίσιο που
προάγει την πρόληψη, την ενδυνάμωση των μαθητών και την ανάπτυξη
συνεργασιών μεταξύ σχολείου και τοπικής κοινωνίας. Παρότι βασικός άξονας της
δράσης αποτέλεσε η δυνατότητα πρόσβασης των μαθητών σε δωρεάν ιατρικές
εξετάσεις, η εμπειρία ξεπέρασε τα όρια μιας τυπικής υγειονομικής παρέμβασης,
μετασχηματιζόμενη σε ένα πολυδιάστατο εκπαιδευτικό και κοινωνικό γεγονός.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές και
βιωματικές δραστηριότητες, οι οποίες ενίσχυσαν την κοινωνική τους
αλληλεπίδραση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και την καλλιέργεια αξιών
όπως η αλληλεγγύη, ο σεβασμός και η κοινωνική υπευθυνότητα. Μέσα από τις
δράσεις αυτές αναδείχθηκε η σημασία της εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας, ως
βασικού παράγοντα ενίσχυσης της μαθησιακής εμπειρίας και προαγωγής της
κοινωνικής συνοχής.
Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ορμύλια αποτέλεσε ένα ουσιαστικό παράδειγμα
δικτύωσης του σχολείου με φορείς της κοινότητας, προάγοντας τη διεπιστημονική
προσέγγιση στην υποστήριξη των μαθητών. Τέτοιες συνέργειες συμβάλλουν
καθοριστικά στη διαμόρφωση ενός προστατευτικού πλαισίου για παιδιά και
εφήβους, ενισχύοντας την πρόληψη φαινομένων κοινωνικού αποκλεισμού,
ανισοτήτων και φτώχειας.
Η ΕΔΥ του σχολείου, μέσα από τη συμμετοχή και τον συντονισμό της δράσης,
επιβεβαιώνει τον καίριο ρόλο των διεπιστημονικών ομάδων στην προαγωγή της
ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών και στην ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης
σε υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας.
Το 2ο Γυμνάσιο Νέων Μουδανιών εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς το
Ίδρυμα Ορμύλια για τη φιλοξενία, τη συνεργασία και την ουσιαστική συμβολή του
στην υλοποίηση της δράσης, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της σύμπραξης
εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων για τη δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού
στην κοινωνία και προσανατολισμένου στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών.
photo 1

photo 2

ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΛΟΓΩ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΙΟΓΕΝΩΝ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΩΝ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ


Φόρτωση PDF…

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ»

Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 2ου
Γυμνασίου Νέων Μουδανιών είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, μαζί με τους
εκπαιδευτικούς τους, την ιστορική ταινία «Καποδίστριας».
Η ταινία φωτίζει τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια, του πρώτου
Κυβερνήτη του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, αναδεικνύοντας την ισχυρή
προσωπικότητά του, το όραμά του για ένα οργανωμένο και ανεξάρτητο κράτος, αλλά
και τις δυσκολίες και τις αντιστάσεις που αντιμετώπισε. Ο Καποδίστριας
παρουσιάζεται ως ένας ηγέτης με βαθιά αίσθηση καθήκοντος, ακεραιότητα,
ανιδιοτέλεια και αφοσίωση στο κοινό καλό, στοιχεία που τον καθιστούν μια από τις
σημαντικότερες μορφές της νεότερης ελληνικής ιστορίας.
Μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν την ταινία με ιδιαίτερο
ενδιαφέρον, την απόλαυσαν και μέσα από αυτήν απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για
την ιστορία του ελληνικού έθνους, αλλά και για τη σημασία της ηγεσίας και της
προσφοράς στην πατρίδα. Ήταν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που συνέβαλε
στη σύνδεση της ιστορικής γνώσης με τον κινηματογράφο και τον πολιτισμό, αλλά
και την σημερινή πολιτική πραγματικότητα.
IMG 6632

20260128 114722

20260128 091305

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ

EYCHETHRIA KARTA CHRISTOYGENNON 2025

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ

Σήμερα, Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025, αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών,
της Ε.Δ.Υ., των εκπαιδευτικών, καθώς και του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και
Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Νέων Μουδανιών, επισκέφθηκε το Κοινωνικό
Παντοπωλείο του Δήμου Νέας Προποντίδας, προκειμένου να παραδώσει τα
τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν στο σχολείο μας στο πλαίσιο δράσεων αλληλεγγύης.
Οι δράσεις αυτές υλοποιήθηκαν με πρωτοβουλία των μαθητών και μαθητριών της Γ΄
τάξης, οι οποίοι/ες διοργάνωσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας
Χριστουγεννιάτικο Παζάρι. Τα έσοδα του παζαριού διατίθενται για κοινωφελή
σκοπό, ενισχύοντας έμπρακτα συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη, ιδιαίτερα ενόψει
των εορτών.
Θα θέλαμε να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε θερμά τους μαθητές και τις
μαθήτριές μας για την αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία, που προάγει τις αξίες της
προσφοράς, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευαισθητοποίησης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε επίσης στους μαθητές, στις μαθήτριες και τους
εκπαιδευτικούς του Γενικού Λυκείου Νέων Μουδανιών, οι οποίοι μας
επισκέφθηκαν και στήριξαν με τη συμμετοχή τους το Χριστουγεννιάτικο Παζάρι του
σχολείου μας.
Τέτοιες δράσεις αποδεικνύουν ότι το σχολείο δεν αποτελεί μόνο χώρο μάθησης, αλλά
και κύτταρο κοινωνικής προσφοράς και ενεργού πολιτειότητας.

unnamed 1 1
unnamed 2 1

Επίσκεψη μαθητών/τριών, του 2ου & 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών

Την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 2ου
Γυμνασίου Νέων Μουδανιών είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο του μαθήματος των
Γερμανικών, να υποδεχτούν με χαρά μαθητές και μαθήτριες του 2ου και του 4ου
Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών.
Οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας, είχαν οργανώσει μια ζεστή,
χριστουγεννιάτικη γιορτή, κατά τη διάρκεια της οποίας βοήθησαν τους μικρότερους
φίλους τους να ζωγραφίσουν και να δημιουργήσουν χριστουγεννιάτικες κάρτες με
ευχές. Παράλληλα, τους κέρασαν παραδοσιακά γερμανικά εδέσματα καθώς και ζεστό
χριστουγεννιάτικο παιδικό ρόφημα, τα οποία είχαν ετοιμάσει με μεράκι και
συνεργασία.
Η δράση ολοκληρώθηκε με ξενάγηση των μαθητών/μαθητριών των Δημοτικών
Σχολείων στους χώρους του Γυμνασίου, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν το
σχολικό περιβάλλον και να νιώσουν πιο οικεία με τη μελλοντική τους σχολική
βαθμίδα και στέγη.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους
εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχημένη υλοποίηση αυτής της όμορφης και
δημιουργικής δράσης, η οποία προώθησε τη συνεργασία, τη φιλοξενία και το πνεύμα
των Χριστουγέννων!

photo 1 4

photo 4 2

photo 5 2

photo 6 2

photo 3 3

photo 2 4

photo 7 1

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση