Θαλής 2016

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Ο σύλλογος των καθηγητών του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, η καθηγήτριά τους κ. Βέτα Παπαδοπούλου και όλη η μαθητική κοινότητα του σχολείου μας συγχαίρουν τους πέντες μαθητές της Α΄  Γυμνασίου που διακρίθηκαν στον 6ο Τοπικό Μαθηματικό Διαγωνισμό “Ο Θαλής για την Α΄”. Οι μαθητές είναι Αλεξάνδρου Γρηγόριος, Αρβανίτης Παύλος, Καραγεώργου Αλεξάνδρα, Λέλου Άννα και Λυπημένου Ιωάννα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετείχαν 247 μαθητές της Α΄ Γυμνασίου από όλα τα σχολεία του Ν. Μαγνησίας και από αυτούς διακρίθηκαν 95 συμμετέχοντες.

περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση