απόφοιτοι 2011

Ο Διευθυντής του σχολείου Πριάκος Κωνσταντίνος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

και οι καθηγητές

Χαλκιά Μαρία Γραμματέας, Μαυρογένη Ευμορφία Θεολόγος, Κόκκαλη Ελένη, Λιάνου Αγγελική, Μιχαλακοπούλου Χαρούλα, Ξυνού Αικατερίνη, Παπαθανασίου Μαργαρίτα, Τέγος Βασίλειος Φιλόλογοι, Κωτούλα Αλεξάνδρα, Σούφαρη Αθανασία Μαθηματικοί, Καλτσάς Κων/νος, Παπαδόπουλος Βασίλειος Φυσικοί, Ζαβερδινού Λουΐζα Γαλλικών, Οικονόμου Ευαγγελία Αγγλικών, Τριανταφύλλου Ολυμπία Γερμανικών, Γκαραγκούνη Παυλίνα Καλλιτεχνικών, Κίττα Ευγενία Κοινωνιολόγος, Γκαλογιάννης Αθανάσιος, Φλεβάρης Αθανάσιος Γυμναστές, Χατζηπλή Ανδρομάχη Οικιακής Οικονομίας, Τσατάλα Αικατερίνη Μουσικός, Τοπαλίδου Μαρία Τεχνολόγος, Δόλγυρας Xαρίλαoς Πληροφορικής, Καραμήτρου Αλεξάνδρα ,Χαρίσης Απόστολος εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής

εύχονται στους 49 αποφοίτους του γυμνασίου

Καλό καλοκαίρι και καλή πρόοδο σε ό,τι καλό κάνουν.

Αφήστε μια απάντηση