Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Εορτασμός 25ης Μαρτίου

Αγαπητοί Γονείς, σας ενημερώνουμε ότι:

  • Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου  θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο κατά τμήματα εορταστικές εκδηλώσεις/ αφιερώματα  για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Η προσέλευση των μαθητών/τριών θα γίνει  από τις 8:οο έως 8:15 π.μ. και η αποχώρησή τους στις 9.40 π.μ. με ευθύνη των γονέων τους.
  • Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο δεν θα λειτουργήσουν .
  • Την Τρίτη 25 Μαρτίου ημέρα της ιστορικής Επετείου της  «25ης Μαρτίου 1821», η δοξολογία θα γίνει στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας και η κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο της πλατείας Αγίας Σοφίας , ενώ η παρέλαση θα πραγματοποιηθεί στο Ψυχικό, ώρα 12 το μεσημέρι, στην Λεωφόρο Διαμαντίδου  από την Α΄ μέχρι τη Β΄ πλατεία. Τα τμήματα παρέλασης θα πρέπει να βρίσκονται στο σημείο όπου θα παραταχθούν στις 11.30 π.μ. Το σχολείο μας παρελαύνει 5ο. Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε: Το πρόγραμμα εορτασμού καθώς  και το σχετικό σχεδιάγραμμα θέσεων των σχολείων που παρελαύνουν.
Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Δράσεις 2024-25

Aισθητική αναβάθμιση του εσωτερικού του σχολείου μας

1
3 2

To σχολείο μας αυτήν την εβδομάδα έγινε ακόμη πιο όμορφο! Ο διάδρομος του ισογείου του διδακτηρίου διακοσμήθηκε με αφίσες έργων τέχνης μέσα σε κάδρα, μια δράση που στοχεύει στην αισθητική ενδυνάμωση των μαθητών μας. Εκπαιδευτικοί και γονείς συνεργάστηκαν άψογα υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εικαστικών, μετασχηματίζοντας τον χώρο σε περιοχή με εικαστικό ενδιαφέρον.

Η πρωτοβουλία αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας που ξεκίνησε πέρυσι για μια αισθητική αναβάθμιση του σχολείου, επειδή η αισθητική σε ένα χώρο μάθησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκπαίδευση των μαθητών.

Θερμές ευχαριστίες στην κ. Ανθή Μπουκουβάλα, την εκπαιδευτικό Εικαστικών μας, στον κύριο Βαβούρη, γονέα του σχολείου μας που ανέλαβε την εκτύπωση των αφισών, και στον Σύλλογο Γονέων που προσέφερε τα κάδρα και πάντα στηρίζει τις προσπάθειές μας να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό στα παιδιά μας.

Από τη Διεύθυνση

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις 2024-25

Επίσκεψη Δ΄ τάξης στο Πολεμικό μουσείο

20250227 102349Η επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο στις 27 Φεβρουαρίου ήταν πολύ ενδιαφέρουσα.
Όταν φτάσαμε ο ξεναγός μάς είπε να ανεβούμε στον πάνω όροφο. Είχαμε καθυστερήσει και δε θα προλαβαίναμε να δούμε πολλά πράγματα.
Στον πάνω όροφο είδαμε την προσωπική συλλογή ενός στρατιώτη, πολλά όπλα και σπαθιά από εκείνη την εποχή και άλλα. Αυτό που μας έκανε περισσότερη εντύπωση ήταν κάτι μικρά οπλάκια!
Υπήρχαν και αναπαραστάσεις οχυρών, όπως του Ρούπελ, αλλά και χάρτες , όπως η «Χάρτα» του Ρ. Φεραίου.20250227 101801
Έξω είχε πολεμικά αεροπλάνα και αντίγραφο του πρώτου αεροπλάνου, που έφτιαξε ο άνθρωπος. Στα αεροπλάνα χωρούσαν το πολύ δύο άτομα και ήταν πιο μικρά από τα τωρινά. Στην είσοδο είδαμε και ένα υποβρύχιο. Δεν είχαμε ξαναδεί υποβρύχιο και ήταν τελείως διαφορετικό από ό,τι το φανταζόμασταν.
Ήταν πολύ ωραία εμπειρία και θα θέλαμε  να ξαναπάμε σύντομα.

 Μελίνα Χρ., Κατερίνα Μπ., Βαγγέλης Αδ.,  Δ΄2

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις 2024-25

Χαρταετοί

Λίγο πριν την Καθαρά Δευτέρα επισκέφθηκε το σχολείο μας μια ομάδα εικαστικών. Οι μαθητές της  Δ΄ Δημοτικού κατασκευάσαμε με τη βοήθειά τους κανονικούς χαρταετούς.

20250220 100531 20250220 100547

  20250220 115040Αρχικά ζωγραφίσαμε ένα μεγάλο χαρτί σε σχήμα κανονικού εξαγώνου. Μας πήρε αρκετή ώρα, ώστε ο καθένας μας να σχεδιάσει και να χρωματίσει ό,τι ήθελε πάνω σε αυτό. Στη συνέχεια το κολλήσαμε πάνω στα ξύλα που αποτελούσαν τον σκελετό του χαρταετού. Μετά από λίγο κολλήσαμε τα σκουλαρίκια του και κρεμάσαμε κορδέλες για ουρά. Πλέον ο χαρταετός μας ήταν έτοιμος.
Όλοι μας ενθουσιαστήκαμε και χαρήκαμε πολύ με τους χαρταετούς μας.

                                    Παναγιώτης Π., Δ΄2

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Eπίδοση ελέγχων προόδου Β΄τριμήνου

Αγαπητοί γονείς,

Η επίδοση των ελέγχων προόδου β’ τριμήνου για τις τάξεις Γ’ ‘εως ΣΤ’  θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20/3/2025 και ώρα 13.20, ως ακολούθως:

Γ1:στην αίθουσα του τμήματος

Γ2:στην αίθουσα του τμήματος

Δ1:στην αίθουσα του τμήματος

Δ2: στην αίθουσα του τμήματος

Ε1: στην αίθουσα Πληροφορικής

Ε2 :στην αίθουσα Αγγλικών (ΣΤΟΝ ΟΡΟΦΟ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ Δ1 ΚΑΙ ΤΟ Δ2)

ΣΤ1: στη Βιβλιοθήκη (ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΟΦΟ)

ΣΤ2: στο Τμήμα Ένταξης (ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΟΦΟ)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι μαθητές /τριες που δεν ανήκουν στο Ολοήμερο, εάν παραμείνουν στον χώρο του σχολείου, θα είναι υπό την ευθύνη των γονέων τους.

Από τη Διεύθυνση