Την Πέμπτη 28 Μαΐου οι μαθητές της Γ΄τάξης επισκέφθηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα παιχνίδια»
Σκοπός του προγράμματος ήταν η γνωριμία των παιδιών με το αρχαίο παιδικό παιχνίδι ως μέσο ψυχαγωγίας, άμιλλας και συναγωνισμού. Μέσα από τη συζήτηση, τον διάλογο, την απτική επαφή και την έρευνα στον εκθεσιακό χώρο τα παιδιά συνέλεξαν πληροφορίες για τα αρχαία παιχνίδια και τα συνέκριναν με τα σημερινά. Στο τέλος εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους και τα συμπεράσματά τους για τη διαχρονικότητα του παιχνιδιού. Κάτι μας θύμισαν αυτά τα παιχνίδια… Συνέχεια ανάγνωσης “Οι Μαθητές της Γ΄ Τάξης στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο”



