Την Πέμπτη, 27/2/25 το τμήμα Γ1΄πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στο ΚΕΠΕΑ Στυλίδας.
Εκεί συναντήθηκαν με τους μαθητές της Γ΄τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας και τον δάσκαλό τους κ. Χρήστο Χριστοδούλου, για να παρακολουθήσουν από κοινού περιβαλλοντικές δράσεις με γενικό θέμα:
«Γεωμυθολογικά -Γεωπεριβαλλοντικά μονοπάτια».
Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε ύστερα από πρόσκληση του κ. Χρήστου στα πλαίσια της συνεργασίας των δύο Σχολείων στο πρόγραμμα Μύθος και διάστημα, όπου συμμετέχουν και τα δύο Σχολεία.
Έτσι, λοιπόν, τα παιδιά αφού γνωρίστηκαν κι έπαιξαν στο πάρκο Λαού παιχνίδια που προετοίμασαν με πολύ κέφι και γνώση ο κ. Κώστας Αγγελής και η κ. Ζωή Μαμμή. υπεύθυνοι του Κέντρου, παρακολούθησαν την εξαιρετική παρουσίασή τους, απάντησαν σε κουίζ για όσα έμαθαν, και κοίταξαν τον μαγικό μικρόκοσμο με τα στερεοσκόπια, που οι υπεύθυνοι τους βοήθησαν να χρησιμοποιούν. Τι κρύβει, άραγε, ένα φυλλαράκι μαντζουράνας ή ένας ανθός μαργαρίτας, πώς μοιάζει η άμμος; Είναι μόνο πέτρες;
 |
 |
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα στη Στυλίδα, το Γ1΄αποχαιρέτησε το σχολείο της Λαμίας , αφού τα δυο δυο σχολεία αντάλλαξαν δώρα και κεράσματα, με την υπόσχεση να ανταμώσουν άμεσα έστω και διαδικτυακά.
Επόμενος προορισμός ήταν οι Θερμοπύλες, όπου ακολουθώντας τον κ. Κώστα και την κ. Ζωή τα παιδιά έφτασαν στις θερμές πηγές Καλλίδρομου, ψωρονέρια, εκεί δηλαδή όπου έκανε μπάνιο ο Ηρακλής, ενώ στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Μουσείο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών, για να φορέσουν ειδικά γυαλιά και να δουν ολοζώντανα και τρισδιάστατα την ιστορική μάχη.
Ύστερα οι μικροί μαθητές πήραν τον δρόμο της επιστροφής, με μια νόστιμη ενδιάμεση στάση στα Καμένα Βούρλα. Χαμογελαστοί, κουρασμένοι αλλά και χορτάτοι από γνώσεις κι εμπειρίες επέστρεψαν το απόγευμα στο Σχολείο.
Ήταν για όλους μια ξεχωριστή μέρα!