Λίγο πριν την Καθαρά Δευτέρα επισκέφθηκε το σχολείο μας μια ομάδα εικαστικών. Οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού κατασκευάσαμε με τη βοήθειά τους κανονικούς χαρταετούς.
![]() |
![]() |
Αρχικά ζωγραφίσαμε ένα μεγάλο χαρτί σε σχήμα κανονικού εξαγώνου. Μας πήρε αρκετή ώρα, ώστε ο καθένας μας να σχεδιάσει και να χρωματίσει ό,τι ήθελε πάνω σε αυτό. Στη συνέχεια το κολλήσαμε πάνω στα ξύλα που αποτελούσαν τον σκελετό του χαρταετού. Μετά από λίγο κολλήσαμε τα σκουλαρίκια του και κρεμάσαμε κορδέλες για ουρά. Πλέον ο χαρταετός μας ήταν έτοιμος.
Όλοι μας ενθουσιαστήκαμε και χαρήκαμε πολύ με τους χαρταετούς μας.
Παναγιώτης Π., Δ΄2

