Η σχολική χρονιά ξεκίνησε και η γωνιά του καβαλέτου “άνοιξε”… 🙂 🙂
Πιάσαμε λοιπόν δουλειά, η φαντασία των παιδιών αποτυπώθηκε με τα πιο ωραία πρώτα τους σχέδια και με χαρά σας παρουσιάζουμε τις δημιουργίες τους, που στολίζουν τους τοίχους του σχολείου μας..
Στη συνέχεια, αφού κάναμε την αρχή με το πινέλο στο χαρτί…είπαμε να ζωγραφίσουμε με πινέλο και την παλάμη μας.. 😎
Βάλαμε τη μια χρωματιστή παλάμη πάνω στην άλλη και σχεδιάσαμε στο τέλος την “παλαμοκαρδιά” του σχολείου μας!
και τέλος, μια ακόμα καρδιά, σχεδιασμένη από τις παλάμες των μικρών μας μαθητών, για να είναι η ομάδα μας δεμένη και αγαπημένη!!
Η σχολική χρονιά 2021-2022 έφτασε στο τέλος της… 🙂
Τα παιδιά του 28ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου και οι νηπιαγωγοί σας ευχόμαστε ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι…δίνοντας ραντεβού τον Σεπτέμβρη… 😎
Ακολουθεί ένα βιβλίο με καλοκαιρινές ζωγραφιές και ευχές των παιδιών (με τη βοήθεια του εργαλείου storyjymper), όπου πατώντας σελίδα σελίδα βλέπετε τη ζωγραφιά και πατώντας το play από κάτω ακούτε την ευχή του κάθε παιδιού…
Τέλος, με το εργαλείο flexclip, δημιουργήσαμε ένα “videoclip” με καλοκαιρινές δημιουργίες των μικρών μας μαθητών από πινέλο και τέμπερες και προσθέσαμε το αγαπημένο μας τραγούδι που καθημερινά τραγουδούσαμε με χαρά και θέρμη “ΡΙΚΟ ΡΙΚΟ ΡΙΚΟ ΚΟ ΡΙΚΟ ΡΙΚΟ ΚΟ”!!!!
Αφού τα παιχνίδια πήραν τη θέση τους..αποφασίσαμε με τα παιδιά να ζωγραφίσουμε αγαπημένα μας παιχνίδια στο χώρο της αυλής για να απολαμβάνουμε ακόμα περισσότερο τον χρόνο που περνάμε εκεί!! 🙂 😎
Και επειδή ως γνώμονα έχουμε την καλή συνεργασία και επαφή με τους γονείς δε γινόταν να τους αφήσουμε εκτός αυτής της δράσης… έτσι λοιπόν η προθυμία και η όρεξη όποιων επιθυμούσαν να συμμετέχουν στη δράση αυτή έγινε πράξη… Πήραμε πινέλα και χρώματα, βάλαμε φαντασία και ξεκινήσαμε…
Και φυσικά…κάθε φορά που κάποιο παιχνίδι ήταν έτοιμο… δε χάναμε την ευκαιρία να παίζουμε!!!!
Φτιάξαμε και το ζάρι μας…ζωγραφίζοντας τους αριθμούς 1 έως 6 σε έναν χάρτινο κύβο και ξεκινήσαμε…. 🙂 😎
Η αυλή μας τις τελευταίες μέρες έχει “νέους φίλους”…
Είχαμε τη χαρά να λάβουμε δώρα αυλής από τον κ. Κακλαμάνο, πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Περιστερίου…και φυσικά τον ευχαριστήσαμε με τον δικό μας ξεχωριστό τρόπο, στέλνοντάς του γράμμα με μήνυμα και φωτογραφία με τα καινούργια μας παιχνίδια 🙂 🙂
Φυσικά σε όλο αυτό είχαμε τη βοήθεια των αγαπημένων μας γονιών που για ακόμα μια φορά μας βοήθησαν και συναρμολόγησαν τα κομμάτια για να χαρούμε τα παιχνίδια με ασφάλεια!!! Πολύ σας ευχαριστούμε!!! 🙂
“Το αρκουδάκι μου για σένα” είναι μία δράση που σχεδιάστηκε από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο να ενδυναμώσουμε και να δώσουμε ελπίδα στα παιδιά της χώρας μας, που νιώθουν τρόμο και ανασφάλεια, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
Τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με τρομακτικές εικόνες και πληροφορίες, τις οποίες λόγω ηλικίας δυσκολεύονται να επεξεργαστούν, με αποτέλεσμα να κατακλύζονται από έντονο φόβο και ανασφάλεια. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι πέρα από τον ειλικρινή διάλογο μαζί τους, ανάλογα φυσικά με την ηλικία τους, πέρα από τη διαβεβαίωση ότι «όλα θα πάνε καλά» και ότι εμείς είμαστε δίπλα τους για να τα προστατεύσουμε, είναι εξαιρετικά βοηθητικό να αναλάβουν δράση.
Συμμετέχοντας ενεργά σε κάποια προσπάθεια να στηρίξουν και τα ίδια τους ανθρώπους που πλήττονται και κυριότερα τους συνομηλίκους τους, θα διαχειριστούναποτελεσματικότερα την πολύ δυσάρεστη και τρομακτική πραγματικότητα και παράλληλα θα ενισχυθεί η αίσθηση ελέγχου της κατάστασης.
Έτσι λοιπόν συμμετείχε και το νηπιαγωγείο μας… Τα νήπια είχαν τη δυνατότητα να δωρίσουν ένα δικό τους λούτρινο , το οποίο θα βρεθεί στην αγκαλιά των παιδιών του πολέμου της Ουκρανίας. Ευχαριστούμε πολύ και τους μικρούς μας μαθητές που με χαρά και ενσυναίσθηση μοίρασαν απλόχερα την αγάπη τους. 🙂
Αγαπητοί γονείς σας ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση και σε αυτό το κάλεσμα!! Στηρίξατε την δράση με αγάπη και ενθουσιασμό!
Τις μέρες αυτές μιλήσαμε για την 25η Μαρτίου, η οποία είναι θρησκευτική αλλά και εθνική εορτή…
Ξεκινήσαμε με τον εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, εορτάζοντας την αναγγελία της Γέννησης του Ιησού!! Είδαμε σχετικά βίντεο με τα παιδιά και συζητήσαμε σχετικά. Στη συνέχεια φτιάξαμε με χαρτόνι τον λευκό κρίνο..
Γιορτάζουμε επίσης την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης εναντίον των Τούρκων στις 25 Μαρτίου 1821, ύστερα από 400 ολόκληρα χρόνια σκλαβιάς, όπου οι Έλληνες αγωνιστές βροντοφώναξαν Ελευθερία ή Θάνατοςκαι πολέμησαν γενναία για την ελευθερία της πατρίδας μας…
Με αφορμή το αγαπημένο παραμύθι της Ευγενίας Φακίνου “Τα Ελληνάκια”, προσεγγίσαμε το θέμα.. Διαβάσαμε την ιστορία, την συζητήσαμε και τη ζωγραφίσαμε..
Χρησιμοποιώντας στη συνέχεια τον υπολογιστή και αξιοποιώντας χρήσιμα και ενδιαφέροντα βίντεο από το youtube είδαμε πολλές εικόνες, βίντεο και ιστορίες με το τι ακριβώς γιορτάζουμε.. Κάποια παιδιά θέλησαν στο ελεύθερο σχέδιο να ζωγραφίσουν τσολιαδάκια και ελληνοπούλες, αλλά και να τα φτιάξουν σε “κάδρο” στολίζοντας τα με γκοφρέ χαρτί..
Φυσικά στη συνέχεια γνωρίσαμε και τους πρωταγωνιστές-ΉΡΩΕΣ της Επανάστασης….
και θελήσαμε να τους ζωγραφίσουμε και εμείς όπως μπορούσαμε..
Κάποιες επιπλέον χειροτεχνίες ακολούθησαν με τσαρούχια αλλά και ελέθευρα σχέδια των παιδιών μετά τις πληροφορίες που έμαθαν (ζωγράφισαν τον χορό του Ζαλόγγου, το κρυφό σχολειό).
Τέλος, παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή για να θυμηθούμε όσα μάθαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε μια ομαδική χειροτεχνία-κατασκευή με τους Έλληνες που πολέμησαν με ανδρεία και γενναιότητα στα βουνά φωνάζοντας δυνατά “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ”.. Πιάσαμε τα πινέλα, σχεδιάσαμε τσολιαδάκια, που το καθένα κρατούσε και ένα γράμα από την παραπάνω έκφραση, τα συναρμολογήσαμε και με βοηθό τη φαντασία, σας το παρουσιάζουμε..
Την ημέρα της σχολικής γιορτής, είπαμε τα ποιηματάκια και τα τραγουδάκια στην τάξη μας και στο τέλος ψάλλαμε τον Εθνικό μας Ύμνο στη σημαία του σχολείου αφού πρώτα “παρελάσαμε” στην αυλή με καμάρι και περηφάνεια!! 🙂
Με αφορμή το χιόνι, που σπάνια έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε στην Αθήνα, χρειάστηκε μέσω της τελεκπαίδευσης που έγινε, να μιλήσουμε για αυτό..
Στο τέλος προσπαθήσαμε και φτιάξαμε όλοι μαζί τον “ηλεκτρονικό μας χιονάνθρωπο”..
Όταν επιστρέψαμε στη τάξη μας φυσικά συνεχίσαμε το θέμα..και θέλοντας να παίξουμε, με βοηθό τη φαντασία μας φτιάξαμε τον χιονάνθρωπο της τάξης. Έναν διαφορετικό χιονάνθρωπο..τετράγωνο!! Βρήκαμε κούτες, τις βάψαμε, τις κολλήσαμε,κάναμε τις απαραίτητες τρύπες και τον βάλαμε στη θέση του.. Κάθε φορά ο καθένας μας φορούσε το καπέλο και μεταμφιεζόταν σε χιονάνθρωπο που μάζευε στις κυκλικές τρύπες τις “χιονόμπαλές” του..
Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα τουβλάκια της τάξης συνεργαστήκαμε και δημιουργήσαμε έναν χιονάνθρωπο από τούβλα. Μετρήσαμε πόσα τούβλα ανά χρώμα έχει το σώμα του και το καπέλο του, του βάλαμε και τρία κουμπιά, κασκόλ και… έτοιμος!!! Αν και τον κάναμε χαμογελαστό.. δεν παραλείψαμε να του φορέσουμε και την μάσκα προστασίας, μιας που τον αφήσαμε όλη μέρα στην παρεούλα μας!! 🙂
Τις επόμενες μέρες θελήσαμε να ζωγραφίσουμε χιονισμέμνα τοπία και χιονανθρώπους με πινέλα και τέμπερες. Το συνδυάσαμε και με μεγέθη… Μιλήσαμε για το μικρό- μεσαίο- μεγάλο και χρησιμοποιώντας ρολά διαφορετικών μεγεθών τα πινέλα πήραν θέση και τα έργα τέχνης έγιναν φανταστικά! 🙂
Με αφορμή τα χιονισμένα τοπία που στολίσαμε τις τάξεις μας, ακούσαμε, μάθαμε, ζωγραφίσαμε και ηχογραφήσαμε το τραγούδι του χειμώνακαι σας το παρουσιάζουμε στο παρακάτω βίντεο.
Έπειτα, βρήκαμε τα φωνήεντα του τραγουδιού και παίξαμε ένα παιχνίδι βάζοντας τις ανακατεμένες λέξεις στη σωστή σειρά, σύμφωνα με το γραμματάκι που ξεκινούν.
Μια κρύα μέρα του Φεβρουαρίου διαλέξαμε να διαβάσουμε το παραμύθι “Καλέ μου χιονάνθρωπε πού πας;”, το συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο και μας έκανε εντυπώση από την ιστορία.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.