Η αυλή μας αλλάζει!!! (Μέρος Γ’)
Σε συνέχεια της περσινής μας δράσης “Η αυλή μας αλλάζει”, ξεκινήσαμε και φέτος να ομορφαίνουμε την αυλή μας..
Τοποθετήθηκε στην αυλή μας μια τραμπάλα που μας χάρισε η Σχολική Επιτροπή του Δήμου Περιστερίου. Συγκεκριμένα, ο κ. Κακλαμάνος, πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής, μας έκανε αυτό το δώρο και γέμισε χαρά και ενθουσιασμό τα παιδιά, τα οποία και του έστειλαν και φωτογραφία για να τον ευχαριστήσουν.
Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε και τους γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι προθυμοποιήθηκαν να την συναρμολογήσουν!! 🙂 😎
Σε συνέχεια της “διαμόρφωσης της αυλής μας”…και σε συνεργασία και πάλι με τον Δήμο Περιστερίου και τον κ. Κακλαμάνο, πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, σήμερα το πρωί τοποθετήθηκε μια καινούργια ταμπέλα που στολίζει τον τοίχο μας… (θα ακολουθήσει σε αυτόν ζωγραφική από τα μαγικά χεράκια των μικρών μας μαθητών.. 😛 )











































































































