Ετοιμάσαμε τις ευχές μας ομαδικά.. σε ένα χαρτόνι για να τις στείλουμε με πολύ αγάπη στα παιδιά της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Παίδων “ΕΛΠΙΔΑ”
Αφού συζητήσαμε και είδαμε πολύ ψηφιακό και εποπτικό υλικό με τα ήθη και έθιμα του Πάσχα…τα βάλαμε σε ένα qr code και αρχίσαμε να τα “αναβιώνουμε” στην τάξη..
Βάψιμο αυγών!!
Το πιο γνωστό και ίσως το πιο αγαπημένο πασχαλινό έθιμο των παιδιών είναι το βάψιμο των αυγών. Έτσι και εμείς, τα βάψαμε με πινέλο και χρώματα, αλλά και με χαρτί γκοφρέ… και πολύ το χαρήκαμε!!! 😆
Κουλουράκια…κουλουράκια…
Πλάθω κουλουράκια…με τα δυο χεράκια και … με πολύ κέφι και χαρά!!! 🙂
Για ακόμη μια φορά είχαμε πολύτιμους βοηθούς και συνεργάτες τις αγαπημένες μας μαμάδες που βοήθησαν στο εργαστήρι ζαχαροπλαστικής… Μαζέψαμε τα υλικά, διαβάσαμε τη συνταγή, σηκώσαμε μανίκια, πλύναμε χεράκια και πιάσαμε δουλειά…
Τα Φαναράκια μας
Παιχνίδια πασχαλινά
Φτιάξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή με την εφαρμογή learningapps.org. και παίξαμε..
Παιχνίδι στην αυλή…. “Τρέχω, τρέχω και τα αυγά μαζεύω..”
Φτιάξαμε αυγά από χαρτόνι σε κόκκινο, κίτρινο, μπλε και πράσινο χρώμα…Χωριστήκαμε σε ομάδες.. η κάθε ομάδα μάζεψε τα αυγά με το χρώμα που της είχε ανατεθεί και μόλις η μουσική σταματούσε.. μετρούσαμε ποιά ομάδα είχε τα περισσότερα αυγά 😎
Από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς θελήσαμε να ομορφύνουμε λίγο παραπάνω την αυλή μας…Ξεκινήσαμε να φυτεύουμε φυτά και σποράκια σε γλάστρες, μέσα και έξω από τις τάξεις μας..
Όμως… φθινοπώριασε… χειμώνιασε και δε διατηρήθηκαν..
Για αυτό και εμείς ξαναδοκιμάσαμε τώρα που η ΑΝΟΙΞΗ είναι εδώ!!! 🙂
Σκεφτήκαμε να μην χρησιμοποιήσουμε απλές γλάστρες.. αλλά λάστιχα αυτοκινήτων.. στο φύτεμα μας!!
Και ήρθε η ώρα που οι αγαπημένοι μας γονείς… προθυμοποιήθηκαν να μας βοηθήσουν… Αφού μαζεύτηκαν τα λάστιχα…πιάσαμε πινέλα και χρώματα και άρχισε η ζωγραφική τους… 😀
Και αφού στέγνωσαν…. οι αγαπημένοι μας γονείς, δώρισαν στο σχολείο χώμα και φυτά.. και μαζί με τα παιδιά ξεκίνησαν το φύτεμα.. τα λάστιχα γέμισαν με όμορφα λουλούδια που αποστολή μας είναι να τα ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕκαι να τα ΠΟΤΙΖΟΥΜΕ!!!
Η αυλή μας “άνθισε”… ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια και τη συνεργασία μαμάδες και μπαμπάδες μας!!!
Στολίσαμε και την πόρτα μας… 🙂
Κόψαμε λουλούδια από χαρτόνι, ζωγραφίσαμε ό,τι θέλαμε και φτιάξαμε την “κυρία Άνοιξη”!!!
Θα συνεχίσουμε τις επόμενες μέρες με ζωγραφική στους τοίχους!! 😀
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες προσεγγίζουμε τα γράμματα και τους αριθμούς και προσπαθούμε με διασκεδαστικό τρόπο να τα μάθουμε.. πώς αλλιώς;;ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ…(τα ζωγραφίζουμε, τα κόβουμε, τα κολλάμε, τα μεταμορφώνουμε, τα φτιάχνουμε με τουβλάκια ,σε παζλ και με οτι άλλο μας έρθει σαν ιδέα…) 😉
Κατά τη διάρκεια της ελεύθερης ώρας πολλά παιδιά επιλέγουν τα τουβλάκια για να δημιουργήσουν το οτιδήποτε φαντάζονται!!!! Ανθρώπινες φιγούρες, σπίτια, σχολεία, αυτοκίνητα, τρένα, πόλεις, λέξεις και άλλα πολλά 🙂 Σας παρουσιάζουμε κάποια από αυτά με χαρά!!
Η πλαστελίνη είναι ένα υλικό που χρησιμοποιούμε πολύ στο νηπιαγωγείο και τα παιδιά απολαμβάνουν να δημιουργούν όμορφες φιγούρες, παραστάσεις, λέξεις και ότι η φαντασία τους φέρνει.. 😀
Η ημέρα της Τσικνοπέμπτης ήταν για εμάς η αφορμή για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για τις Απόκριεςπου πλησιάζουν, μιας που τα παιδιά αγαπούν και περιμένουν πως και πως.. Είδαμε βίντεο σχετικά με το τι γιορτάζουμε τις Απόκριες και τα έθιμα που τηρούμε κατά τόπους..
Σταθήκαμε όμως στην ημέρα της Τσικνοπέμπτης, συζητώντας και ζωγραφίζοντας τί τρώμε αυτή τη μέρα… Αααα… ανάψαμε και “φωτιά” και ψήσαμε και “σουβλάκια, με πίτα, πιπεριές και πατάτες”.. φτιαγμένα από φαντασία και πλαστελίνη..
Και φυσικά ξεκινήσαμε με τις πρώτες μας μεταμφιέσεις… φτιάξαμε μάσκες “πιγκουινάκια” και “κλόουν” με πιάτα, πολύχρωμα χαρτόνια..
Οι επόμενες μέρες κυλούν σε αποκριάτικους ρυθμούς… Πολλά παιδιά κάνουν αποκριάτικες ζωγραφιές στην ελεύθερη ώρα και κάποιες από αυτές επιλέξαμε να τις κάνουν παζλ (jigsawplanet.com) και να τις παίξουμε..
Και η επόμενη “δοκιμασία” είχε να κάνει με τους αγαπημένους μας κλοουν…
“Τί μπορώ να ζωγραφίσω όταν έχω μόνο μια χρωματιστή μύτη σε λευκό χαρτί”;;;;
και φυσικά ζωγραφίσαμε ξανά κλόουν και με το αγαπημένο μας εργαλείο https://sketch.metademolab.com/ τους ζωντανέψαμε και χόρεψαν με κέφι και τους φτιάξαμε βιντεο!!! 😀
Την επόμενη μέρα…γίναμε “κοτοπουλάκια” και χορέψαμε με τους φίλους μας…
Φτιάξαμε και παιχνίδια στο learningapps και παίξαμε παρέα με τους φίλους μας…παιχνίδι μνήμης, αντιστοίχισης και αρίθμησης..
Και φυσικά περιμέναμε πώς και πώς το Αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας… Βάλαμε τις στολές μας, τις μάσκες μας, τη καλύτερη διάθεσή μας… και με καλεσμένο τον φίλο μας τον Μίκυ.. παίξαμε, χορέψαμε και διασκεδάσαμε με τους φίλους μας σε αποκριάτικους ρυθμούς, παιχνίδια, μαγικά, αλλά και παραδοσιακά με το αγαπημένο μας γαϊτανάκι!! 🙂
Στο τέλος της ημέρας…χαιρετήσαμε τους φίλους μας δίνοντας ραντεβού να πετάξουμε τον χαρταετό μας…. 😎 Και του χρόνου!!! 😀
Μπορεί η σημερινή μέρα να είναι μια “ξενόφερτη” γιορτή και κυρίως καταναλωτική, αλλά τα παιδιά τη βιώνουν γύρω τους, παντού, και είπαμε και εμείς με τον τρόπο μας να τη γιορτάσουμε στο σχολείο. Ε δε θα το αφήναμε αναξιοποίητο! 🙂 😀
Ζωγραφιές και κάρτες με φαντασία και δημιουργικότητα σχεδιάστηκαν και χαρίστηκαν στους αγαπημένους μας φίλους και γονείς, με λόγια αγάπης για εκείνους που είναι στην καρδιά μας.. Μια φωτογραφία μας να κρατάμε “μπαλονοκαρδιές” για να τη χαρίσουμε στο αγαπημένο μας πρόσωπο, στη μαμά και το μπαμπά, τα αδέρφια μας, λέγοντας γλυκά λογάκια και πολλά “σ’ αγαπώ”..’
καρδιές… φτιαγμένες από σύρμα πίπας,τουβλάκια και ζωάκια της τάξης..
η καρδιά της τάξης μας (φτιαγμένη με το ψηφιακό εργαλείο wordart, όπου τα παιδιά έγραψαν το όνομά τους στον υπολογιστή) και τις χαρούμενες ζωγραφιές γύρω της..
και ένα παζλ-καρδιά φτιαγμένο από ζωγραφιά μικρού μας μαθητή… (jigsawplanet.com)
Βρισκόμαστε στη μέση του χειμώνα…και εμάς το μυαλό μας είναι στους αγαπημένους μας χιονανθρώπους..
Διαβάσαμε παραμύθια με χιονάνθρωπους, τους ζωγραφίσαμε όπως θέλαμε, τους σχεδιάσαμε σε χάρτινα πιάτα, τους κόψαμε, τους στολίσαμε και γίναμε και εμείς οι οι ίδιοι χιονάνθρωποι.. με τη φωτογραφία μας σε χαρτόκουτα με κασκόλ, καπέλο και κουμπιά!! 🙂
Και ήρθε η ώρα της αγαπημένης μας στιγμής να ζωντανέψουμε τις ζωγραφιές μας… 😀 😀
Αφού ζωγραφίσαμε τον χιονάνθρωπό μας, τον κόψαμε και του δώσαμε μορφή με το αγαπημένο εργαλείο https://sketch.metademolab.com.. στη συνέχεια τους μαζέψαμε όλους μαζί παρέα σε δύο βίντεο για να μας παρουσιαστούνε.. 🙂
και τέλος… τους κολλήσαμε, ομαδικά, σε ένα χαρτόνι για να στολίσουμε τον τοίχο της τάξης!
Φτιάξαμε στον παρακάτω σύνδεσμο ένα παιχνίδι αντιστοίχισης “χιονάνθρωποι-μαθηματικά”… Μετρήσαμε και παίξαμε, αντιστοιχώντας με τη βοήθεια του εργαλείου https://learningapps.org/.
Και σκεφτήκαμε να γίνουμε με τα πρόσωπά μας.. τα “κουμπιά” στην κοιλιά ενός μεγάλου χιονάνθρωπου που σχεδιάσαμε και κόψαμε για να στολίσουμε την εξωτερική πόρτα του νηπιαγωγείου μας..
Σε επόμενη μέρα, ζωγραφίσαμε χιονάνθρωπους-χιονισμένα τοπία, τα βάλαμε σε κάδρα και στολίσαμε τους τοίχους του σχολείου μας!!
Και ήρθε βέβαια η ώρα για παιχνίδι… “Ντύσε γρήγορα τον χιονάνθρωπο”!!!… 😀
Τα παιδιά χρησιμοποιώντας ότι έχουν (μπουφάν, γάντια, κασκόλ, σκούφο κτλ..), τα φορούν γρήγορα και γίνονται “χιονάνθρωποι”..
Ευχαριστούμε πολύ τη μαθήτριά μας και την οικογένειά της (οικογένεια Γεωργάλα) για τη βασιλόπιτα που πρόσφερε με αγάπη στους μικρούς μας μαθητές!!Και του χρόνου με υγεία!!
Ο Δεκέμβριος ξεκίνησε και ήταν βέβαιο να αρχίσουμε να μιλάμε για τη γιορτή των Χριστουγέννων κάνοντας αναφορά στο τί γιορτάζουμε τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. Διαβάσαμε παραμύθια με την Γέννηση του Χριστού και είδαμε αντίστοιχα βίντεο με τη Γέννηση.
Στη συνέχεια, η επιθυμία των παιδιών να στολίσουν τις τάξεις τους ήταν έντονη, μιας που μαζί με τον Δεκέμβριο που ξεκίνησε, πλησιάζει και η αγαπημένη τους γιορτή, τα Χριστούγεννα!!!
Έτσι πιάσαμε “δουλειά”.. 🙂 🙂
Αφού τα δέντρα πήραν την πιο όμορφη θέση τους στις τάξεις μας…συζητήσαμε για το χριστουγεννιάτικο έθιμο “να στολίζουμε δέντρα, καράβια”..
Και φυσικά φτιάξαμε το δικό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο για να μετρήσουμε αντίστροφα για να έρθουν τα Χριστούγεννα..
Τις επόμενες μέρες ξεκίνησαν τα χριστουγεννιάτικα εργαστήρια μας…
Κάρτες…στολίδια με διάφορα υλικά, όπως γλωσσοπίεστρα, κουκουνάρια, χάρτινα πιάτα, κηροπήγια…
Σε καθημερινή βάση, την ώρα του “ελεύθερου παιχνιδιού” άρεσε στα παιδιά να φτιάχνουν τη δική τους “χριστουγεννιάτικη πόλη” και “φάτνη”.. με τα τουβλάκια και τις φιγούρες της τάξης μας..
καθώς επίσης με βοηθό τη φαντασία μας…φτιάξαμε “δεντράκια” με τούβλα…με μαρκαδόρους…με αυτοκινητάκια..
ακολούθησε και μία κατασκευή/χειροτεχνία με δέντρα από καπάκια μπουκαλιών που ανακυκλώναμε, στολίζοντας τα με διάφορα υλικά, συνδυάζοντας το παιχνίδι με μαθηματικές έννοιες (μέτρημα από το μεγαλύτερο στο μικρότερο…5,4,3,2,1..)
Και αφού βλέπαμε παντού δέντρα…αποφασίσαμε με τα παιδιά να γίνουν τα ίδια στολίδια στο δέντρο που θα στόλιζε την εξωτερική πόρτα του σχολείου… “το ομορφότερο δέντρο”..
και ομαδικές εργασίες – δέντρα με τις ευχές μας για Καλές Γιορτές!!!
Επειδή μας άρεσε η ιδέα να είμαστε οι ίδιοι τα στολίδια του δέντρο…φωτογραφηθήκαμε ξανά και ξανά για αν κάνουμε κι άλλες χειροτεχνίες με το “χριστουγεννιάτικο” πρόσωπό μας.. 😎
Γίναμε “ταρανδάκια”..
“Πιάσαμε το αστέρι για να ευχηθούμε”..
και “φορέσαμε τον κόκκινο σκούφο και γίναμε μπάλεςαπό χαρτόκουτο – στολίδι στο δέντρο μας…
έτοιμα και τα κεράσματα “ταρανδάκια” και “δεντράκια” για τους μικρούς μας μαθητές για γλυκές γιορτές… 🙂
Φυσικά, ο Άγιος Βασίλης είχε τη τιμητική του…Μιλήσαμε για τη ιστορία του, πώς γιορτάζεται σε όλο τον κόσμο, τί είναι αυτό που κερδίζει την Αγάπη των παιδιών στο πρόσωπό του, για το γράμαμ που του γράφουμε… (διαδικασία που ολοκληρώσαμε με τη συνεργασία των γονιών, αφού τα παιδιά το έγραψαν μαζί τους και εμείς αναλάβαμε..την αποστολή του.. 😀 😀 )
Τον φτιάξαμε με την παλάμη μας..
τον παίξαμε “τρίλιζα”
τον φτιάξαμε παζλ..
και τον “ζωντανέψαμε” μέσα από τις ζωγραφιές μας.. (με τη χρήση του εργαλείου sketch.metademolab.com.. τον κάναμε να χορεύει, διαδικασία που ξετρελαίνει τα παιδιά, μικρά και μεγάλα!!! 😀 ). Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τον “χορευταρά Άγιο Βασίλη μας)
Κάθε μέρα τα παιδιά απολαμβάνουν να ζωγραφίζουν χριστουγεννιάτικες εικόνες και σχέδια.. έτσι λοιπόν σκεφτήκαμε να τις “κλείσουμε” σε ένα βιβλίο για να να πούμε όλοι μαζί τις ευχές μας για Καλά Χριστούγεννακαι Καλές Γιορτές… (πατήστε πάνω στο “play” για να το δείτε).
Συζητήσεις, εικόνες, βίντεο για τα έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς σε καθημερινή βάση έχουμε στο σχολείο και τα παιδιά το απολαμβάνουν..
Ετοιμάσαμε και τα ημερολόγια μας για να υποδεχθούμε τη νέα χρονιά!!!
Και επειδή οι ετοιμασίες για τη χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας μέρα με τη μέρα προχωρούν…ετοιμάσαμε και τις προσκλήσεις μας για αν καλέσουμε τους γονείς μας!!! 😀
Τέλος, φτιάξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή με την χρήση του ψηφιακού εργαλείου learningapps.. παιχνίδια μνήμης, ταξινόμησης, αρίθμησης, αντιστοίχισης… θα τα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους για να παίζετε!!! 😎 🙂
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.