Παγκόσμια ημέρα των ζώων σήμερα και στο νηπιαγωγείο μας και τα δύο τμήματα την τιμήσαν με τραγούδια, παραμύθια, παιχνίδια και απλές κατασκευές, φτιαγμένες με αγάπη από τα μαγικά μας χεράκια!
Η μέρα μας ξεκίνησε με την ανάγνωση της ιστορίας “Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδεύουν”. Αφού συζητήσαμε με τα παιδιά τα συναισθήματα που είχαν από την ανάγνωση της ιστορίας, στη συνέχεια αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε τί μας έκανε εντύπωση από την ιστορία , καθώς και να φτιάξουμε το δικό μας σκαντζόχοιρο, αλλά και της τάξης, με τη βοήθεια “των μαγικών χεριών μας”…

Αφού χορέψαμε και τραγουδήσαμε τραγούδια σχετικά με ζώα που αναζητήσαμε στο διαδίκτυο… σκεφτήκαμε να τα καλέσουμε με έναν μαγικό τρόπο στη τάξη και την αυλή μας… Έτσι με τη βοήθεια της google και της τρισδιάστατης φωτογραφίας που το πρόγραμμα μας παρέχει.. το σχολείο μας επισκέφθηκαν διάφορα ζωάκια και εμείς το απολαύσαμε!!!! 🙂 😀 Καλωσορίσαμε την καφέ αρκούδα, τη τίγρη, τη γατούλα και τον μονόκερο και χορέψαμε μαζί τους, γαργαλίσαμε τον μεγάλο καρχαρία, προλάβαμε τον δεινόσαυρο να μη μπει στη τάξη μας από το παράθυρο και φυσικά φορέσαμε το στέμμα στο λιοντάρι..τον βασιλιά των ζώων!!! 😀


Τέλος, φτιάξαμε και μια “φάρμα” με τα τούβλα και τα ζωάκια που έχουμε στις τάξεις!!!

Χρόνια πολλά αγαπημένα μας ζωάκια!!!!
Και την επόμενη μέρα συνεχίσαμε να μιλάμε για τα ζώα, μιας που είναι ένα θέμα πολύ ενδιαφέρον για τα παιδιά. Σκεφτήκαμε να ψηφίσουμε το αγαπημένο ζώο της τάξης (με αφορμή τις δημοτικές εκλογές, μιλήσαμε με τα παιδιά για την εκλογική διαδικασία, τη ψηφοφορία κτλ) και στήσαμε τη δική μας “κάλπη”. Τα παιδιά ένα ένα έλεγαν την επιλογή τους και με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, ανέλαβαν ρόλο “δικηγόρου”, “γραμματέα” και η ψηφοφορία ξεκίνησε.. Στο τέλος, έγινε καταμέτρηση των “ψήφων” από τα παιδιά και καταγραφή. Αγαπημένο ζώο της τάξης “εκλέχθηκε” η “ΓΑΤΑ”.

Έπειτα, με τη βοήθεια του υπολογιστή και του προγράμματος wordart, φτιάξαμε τη γάτα της τάξης με λέξεις που αποφασίσαμε στην παρεούλα μετά από συζήτηση και αφορούσαν στο τί χρειάζονται τα ζώα και πώς οι άνθρωποι πρέπει να τους φέρονται.. ΑΓΑΠΗ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ, ΣΠΙΤΙ, ΝΕΡΟ, ΦΑΓΗΤΟ.. ήταν κάποιες από τις λέξεις που πληκτρολογήσαμε και.. έτοιμη η γατούλα για να μας κάνει παρέα στο σπίτι!!!

Στη συνέχεια, με πλαστελίνη φτιάξαμε ζωάκια.. σαλιγκάρι, σκουλήκι, λιοντάρι, πεταλούδες!!!
…καθώς και μία μολυβοθήκη-ζωάκι!! 🙂



