Και αυτή τη σχολική χρονιά, το Νηπιαγωγείο μας θα συμμετέχει στο πρόγραμμα του “Μake Α Wish”αστέρια…“Κάθε αστέρι κρύβει αγάπη και ευχές” (Κάνε μια ευχή Ελλάδος), τα οποία έφτασαν στο σχολείο μας. Οι γονείς ενημερώθηκαν σχετικά και με ενθουσιασμό ενδιαφέρθηκαν και ανταποκρίθηκαν να συνδράμουν σε αυτή τη φιλανθρωπική δράση. Μιλήσαμε για τρία “αστέρια” που πρεσβεύουν το μήνυμα της αποδοχής τη φετινή χρονιά.
Ο Σπύρος που η ασθένειά του περιόρισε την κινητικότητά του, ευχήθηκε να αποκτήσει ένα δωμάτιο με μία μπασκέτα στον τοίχο, μία μπασκέτα στα “μέτρα του”.
Η Βασιλική που έχει ένα σπάνιο σύνδρομο, ευχήθηκε να γνωρίσει την αγαπημένη της τραγουδίστρια ώστε να τραγουδήσουν μαζί και να χειροκροτηθούν.
Η Ελισάβετ που είναι εν μέσω θεραπειών, εύχεται να αποκτήσει ένα καλό κινητό για να μπορεί να κάνει βιντεοκλήσεις με τις φίλες της και να μην αισθάνεται μοναξιά μέχρι να επιστρέψει κοντά τους.
Τρία ξεχωριστά παιδιά, τρία μοναδικά παιδιά, τρία διαφορετικά Αστέρια. Διαφορετικά μεταξύ τους, διαφορετικά από αυτά που συναντάμε συχνότερα. Ο Ήλιος τους, ένας και κοινός: η συμπερίληψη, η αποδοχή από συμμαθητές και φίλους.
Τόσο ο ήλιος όσο και τα αστέρια φωτίζουν τον ουρανό μας. Τι και αν είναι διαφορετικά;
Φορέσαμε τα βραχιολάκια και είμαστε έτοιμοι για τη δράση…
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας “ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ” του Δήμου Περιστερίου και την κυρία Πελεκανάκη, ψυχολόγο του κέντρου για την ενημερωτική παρουσίαση και συζήτηση με τον τίτλο: “Καλλιεργώντας και ενδυναμώνοντας τις σχέσεις μας στη σχολική κοινότητα”. Η παρουσία και ενεργής συμμετοχή των γονέων ήταν πολύτιμη για όλους, καθώς η ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων από όλους είχαν μοναδικό σκοπό την καλλιέργεια και ενδυνάμωση όλων όσων εμπλέκονται στη σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικοί-παιδιά-γονείς)!!! 😀
Με χαρά σας παρουσιάζουμε το 1ο φύλλο της εφημερίδας μας «Τα Αστεράκια».…
Λίγα λόγια για τη σχολική εφημερίδα…
Η σχολική εφημερίδα είναι ένα προνομιακό στήριγμα έκφρασης και επικοινωνίας.
– Μέσα από κατακτημένες τεχνικές, τα κείμενα της τάξης αποκτούν αξία και προσδίδουν αξία: γίνονται γραπτά. Γράφουμε κάτι για να αναγνωστεί (από τους άλλους) και διαβάζουμε αυτό που έχει γραφεί (από εκείνους για μας).
Είναι γεννήτρια «αληθινών» καταστάσεων, «αληθινής» εργασίας.
– Βάζει τα παιδιά απευθείας σε κατάσταση να διαβάσουν, να γράψουν και να λογαριάσουν.
– Επιβάλλει τη συνεργασία. Είναι μια αληθινή συλλογική και κοινωνική παραγωγή.
Περιεχόμενο μιας σχολικής εφημερίδας
Περιέχει αυτό που οι συγγραφείς-δημιουργοί της, με τη συμφωνία του υπεύθυνου διαχειριστή, αποφασίζουν να δημοσιεύσουν. Γενικά:
– Ελεύθερα κείμενα επιμελημένα
– Κείμενα για τη ζωή στην τάξη
– Ζωγραφιές, διάφορες διακοσμήσεις
– Παιχνίδια, συνταγές,…
– …
Διαδικασία δημιουργίας
– Γραφή: μόνος ή μαζί με άλλους
– Ανάγνωση: στους άλλους
– Επιλογή: από κοινού
– Επιμέλεια: με όλη την τάξη – μικροί και μεγάλοι
– Εκτύπωση: από ομάδα
– Εικονογράφηση: μόνος, κατόπιν με την ομάδα
– Συναρμολόγηση, συρραφή: όλοι
Η εφημερίδα γεννήθηκε!!!
Η σχολική εφημερίδα είναι ένα εργαλείο… Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε τους δημοσιογράφους/αρθρογράφους και να μάθουμε στα παιδιά να διαβάζουν, να γράφουν με τον δικό τους τρόπο: είναι εργαλεία στην υπηρεσία του λόγου των παιδιών, για να τον κάνουμε να ακουστεί.
Έτσι και εμείς θελήσαμε να δημιουργήσουμε τη δική μας εφημερίδα… Φέραμε στην τάξη εφημερίδες που διαβάζουν οι μεγάλοι για να έρθουν σε μια πρώτη επαφή τα παιδιά, μιας που έχουν πια αρχίσει να λείπουν από τα ράφια των σπιτιών μας. Τις επεξεργαστήκαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε τη δική μας εφημερίδα..
Προτείναμε τίτλους για να την ονοματίσουμε… ψηφίσαμε και το αποτέλεσμα ήταν να την «βαφτίσουμε»: ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ.
Για να φτιαχτεί μια εφημερίδα χρειάζονται κείμενα.
Στο νηπιαγωγείο «γράφουμε… ζωγραφίζοντας» και τα παιδιά υπαγορεύουν το κείμενό τους..
Το 1ο φύλλο που ετοιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε είναι με τα ελεύθερα κείμενα των παιδιών…. Δικές τους μικρές μοναδικές ιστορίες, τις οποίες ζωγράφισαν όπως ήθελαν.. μας τις υπαγόρευσαν… και κάθε παιδί την έβαλε στην εφημερίδα…
«Διαβάστε μας»…ηλεκτρονικά και εάν επιθυμείτε υπάρχει και στην τάξη μας για να την ξεφυλλίσετε και από κοντά!!! Θα ακολουθήσει και επόμενο φύλλο…
Η γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο την Παρασκευή 17/11/2023 στις 8.15-9.30
και το “μικρό μας βιβλίο” για το Πολυτεχνείο:
Και η κυρία Δημοκρατίαμας (όπου τα παιδιά την σχεδίασαν, την ζωγράφισαν και αποτύπωσαν σε μικρά χαρτάκια που έκοψαν.. τί είναι για τον καθένα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ..)
Κατά τους φθινοπωρινούς μήνες, οι άνθρωποι ασχολούνται με το “λιομάζωμα”..
Μιας που και κάποιοι μαθητές μας πήγαν στα χωριά τους και μάζεψαν ελιές με τους γονείς τους, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στο νηπιαγωγείο στο αγαπημένο μας λαδάκι και τη διαδικασία του ελαιομαζέματος.. Αφού είδαμε πλούσιο εποπτικό υλικό, εικόνες και βίντεο στον υπολογιστή φτιάξαμε μια ατομική αλλά και ομαδική εργασία το δικό μας λιομάζωμα, με πινέλο και φαντασία!!
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των αγαπημένων μας γονιών σκεφτήκαμε να φτιάξουμε τα δικά μας “ελαιόψωμα”.. Συμφωνήσαμε τα υλικά της συνταγής, τα γράψαμε για να έχουμε τη συνταγή έτοιμη και αφού τα αγοράσαμε…σηκώσαμε μανίκια και κάναμε το πρώτο εργαστήρι μαγειρικής με μεγάλη επιτυχία.. Ανακατέψαμε τα υλικά, ζυμώσαμε και πλάσαμε τα ψωμάκια με τη λαχταριστή γέμιση ελιάς και αφού οι μαμάδες μας τα έψησαν, τα γευτήκαμε και χαρήκαμε με το αποτέλεσμα!!! 🙂
Αγαπητοί γονείς, για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας. Για το λόγο αυτό, βασική θέση στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει η δανειστική βιβλιοθήκη. Σκοπός της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Είναι δηλαδή απαραίτητο κάποιο πρόσωπο της οικογένειας ασχοληθεί έστω και για λίγο χρόνο με την ανάγνωση και το σχολιασμό του βιβλίου.
ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ
Τα παιδιά γίνονται υπεύθυνοι αναγνώστες και δανειστές. Δίνεται η ευκαιρία να μπουν τα βιβλία και στα σπίτια των μη προνομιούχων παιδιών. Απαλλάσσονται οι γονείς από τα έξοδα συνεχούς αγοράς βιβλίων, αφού όλοι έχουν τη δυνατότητα να δανείζονται όσα βιβλία θέλουν. Μοιράζονται αναγνωστικές εμπειρίες με τους γονείς, με τα αδερφάκια, τους παππούδες, με όσα οφέλη συνεπάγεται αυτό. Ασχολούνται όσο χρόνο θέλουν με το βιβλίο, να το πιάσουν, να ξεχαστούν μαζί του, να ονειρευτούν, να το αγαπήσουν. Μαθαίνουν να θεωρούν την ενασχόλησή τους με το βιβλίο ως ένα φυσικό τρόπο διάθεσης του προσωπικού τους χρόνου. Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά, από ενηλίκους του περιβάλλοντός τους, εκτός από μια ευχάριστη δραστηριότητα, προωθεί τα παιδιά στο βιβλίο και επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ο δανεισμός των βιβλίων θα γίνεται κάθε Παρασκευή και η επιστροφή το αργότερο έως την Πέμπτη. Όποιο παιδί δεν επιστρέψει το βιβλίο που δανείστηκε, δεν μπορεί να δανειστεί κάποιο άλλο. Κάθε παιδί είναι υπεύθυνο για το βιβλίο που δανείστηκε και θα πρέπει να προσέχει, ώστε το βιβλίο να μη λερωθεί, να μη σχιστεί, να μη μουντζουρωθεί. Σας παρακαλούμε ιδιαίτερα να προσέχετε τα βιβλία που έχουν κάποια παραθυράκια και ανοιγοκλείνουν, καθώς επίσης στα βιβλία που στο τέλος έχουν κάποιες εργασίες για τα παιδιά, να μη σημειώνουν τίποτα. Σε περίπτωση καταστροφής του βιβλίου, ο γονέας είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει. Τέλος μαζί με το βιβλίο που έχει επιλέξει κάθε παιδί μόνο του, σας δίνουμε κι ένα έντυπο, το οποίο πρέπει να συμπληρώσει το παιδί στο σπίτι με τη δική σας βέβαια καθοδήγηση. Επίσης, ζητάμε από το παιδί να ζωγραφίσει στο ίδιο έντυπο, ότι του άρεσε περισσότερο από το βιβλίο που διαβάσατε μαζί. Έτσι μπορούμε κι εμείς να καταλάβουμε κατά πόσο το παιδί ασχολήθηκε και κατά πόσο κατανόησε το περιεχόμενο του βιβλίου. Ελπίζουμε ότι σ’ αυτή μας την προσπάθεια θα σας έχουμε βοηθούς. Σας παρακαλούμε να επιστρέφετε τα βιβλία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα πήρατε, και μέσα στη τσάντα που έχει το κάθε παιδί, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει η βιβλιοθήκη μας ομαλά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Βοηθήστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν το βιβλίο. Φροντίστε ώστε στο σπίτι να υπάρχουν πολλά βιβλία και γραφική ύλη. Φροντίζετε ώστε τα παιδιά σας να έχουν τα δικά τους βιβλία και το δικό τους έντυπο υλικό. Προσφέρετε πολλές ευκαιρίες για αναγνωστικές εμπειρίες εντός και εκτός σπιτιού. Καλλιεργείτε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση, διαβάζοντας οι ίδιοι βιβλία. Να διαβάζετε συχνά βιβλία στα παιδιά σας και με τα παιδιά σας. Να δείχνετε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζετε. Να επιβραβεύετε συχνά τα παιδιά.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ Ή ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Πριν την ανάγνωση Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο(για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;) Προτρέψτε τα, να διαβάσουν τον τίτλο του βιβλίου ή να αναγνωρίσουν σε αυτόν γνωστές τους λέξεις ή γράμματα. Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει αλεπού;) Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν (π.χ. Τι λέτε να έγινε; Τι είπαν ο κόρακας με την αλεπού;) Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν. Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας. Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν σε ορισμένα σημεία της ιστορίας τι θα συμβεί αργότερα (τι λέτε ότι θα γίνει;) Μετά την ανάγνωση Επαναλάβετε στοιχεία της ιστορίας (σκηνικό :που διαδραματίστηκε η ιστορία;, στόχο;, τι ήθελε η αλεπού να πετύχει;) Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής. Να υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου. Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο , να «εξερευνήσουν» γράμματα και λέξεις ή να αντιγράψουν μερικές απ’ αυτές. Να συνθέσουν μια παρόμοια δικιά τους ιστορία.
Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ
(Παρασκευή 10/11/2023)
Και η μέρα που η Δανειστική Βιβλιοθήκη θα ξεκινούσε…ήρθε…
Στην παρεούλα παρουσιάσαμε πολλά παραμύθια που θα μπορούμε να δανειζόμαστε και αφού υπενθυμίσαμε τους κανόνες, επιλέξαμε το πρώτο μας βιβλίο με χαρά και λαχτάρα!!
Ακούσαμε το τραγούδι: “Βιβλία, βιβλία.. βιβλιοφιλία” και το τραγουδάμε πλέον δυνατά 😀
Τέλος, ακούσαμε και την ιστορία “Ο κηπουρός των παραμυθιών” και φτιάξαμε το δικό μας “βιβλιόδεντρο“!!!
Μπήκε και ο Νοέμβριος, ο τρίτος μήνας της εποχής φθινόπωρο.
Είδαμε εποπτικό υλικό και βίντεο στον υπολογιστή με φθινοπωρινές εικόνες, πήραμε ιδέες και με τη δική μας φαντασία φτιάξαμε στο καβαλέτο φθινοπωρινά τοπία…. 🙂
Ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια για το φθινόπωρο..
Μιλήσαμε επίσης για τον τρύγο και το σταφύλι, καθώς και για τα φθινοπωρινά φρούτα που τρώμε τώρα…και φτιάξαμε ομαδικά μια φρουτοθήκη!
Αφού είπαμε αινίγματα και σχετικές παροιμίες με τα φρούτα, επειδή το μήλο, το αγαπάμε λίγο παραπάνω… φτιάξαμε το δικό μας μήλο με το μήνυμα “ένα μήλο την ημέρα.. τον γιατρό τον κάνει πέρα..”
Σε επόμενη δραστηριότητα, και ενώ έχουμε μιλήσει για τα φθινοπωρινά φρούτα… θελήσαμε να κάνουμε με τη βοήθεια του αγαπημένου μας ΜΗΛΟΥ.. το τύπωμα του. Έτσι, το κόψαμε στη μέση, πήραμε πινέλο με κόκκινη μπογιά και το “πατήσαμε” στο χαρτόνι..
Με αφορμή τη βροχερή μέρα που είχαμε χθες… μιλήσαμε για τη βροχή.. και για τον κύκλο της σταγόνας φτιάχνοντας ατομικές και ομαδικές εργασίες!!! 😀
πειραματιστήκαμε με το νερό…γίναμε μικροί επιστήμονες και κάναμε πειράματα βύθισης και πλεύσης!!
η σπορά κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου πραγματοποιείται από τους γεωργούς. Αφού είδαμε σχετικές πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε βιβλία, αποφασίσουμε να “σπείρουμε” και εμείς τα δικά μας σποράκια..
Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων για τον εορτασμό της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, θελήσαμε να συνεχίσουμε να μιλάμε με τα παιδιά για την αξία και τη σημαντικότητα ύπαρξης ΕΙΡΗΝΗΣ στους λαούς..
Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο σπόρος της ειρήνης” της Ιζαμπέλ Πιν και αφού συζητήσαμε για το πώς οι πρωταγωνιστές (τα σκαθάρια και οι σκαραβαίοι) έζησαν ειρηνικά μετά τις ετοιμασίες που έκαναν για να πολεμήσουν για έναν “σπόρο”.. τα παιδιά αποτύπωσαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο αυτό που τους άρεσε περισσότερο από την ιστορία.
Την επόμενη μέρα με χαρά και ανυπομονησία περιμέναμε να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την ομάδα ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ, “Το κανόνι και η παπαρούνα”.
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα
Περιεχόμενο Προγράμματος:
Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που επεξεργάζεται τις έννοιες του Πολέμου και της Ειρήνης, αναδεικνύοντας την Ειρήνη ως ένα από τα ύψιστα ανθρώπινα αγαθά.
“Ο Παύλος και η Μαρία επισκέπτονται το Πολεμικό Μουσείο. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους κάτι περίεργο συμβαίνει!
Συναγερμός! Συναγερμός! Έξαλλος ο φύλακας του Μουσείου φωνάζει τρέχοντας. Αλήθεια ποιον κυνηγά;
Μια μικρή παπαρούνα δραπετεύει από τη μαυρίλα ενός πολεμικού πίνακα και για να γλυτώσει κρύβεται στην κάννη του Κανονιού! Έξαλλο το Κανόνι με τη μικρή ξεδιάντροπη παπαρούνα που στρογγυλοκάθισε στην περήφανη κάννη του και τολμά να του μιλάει για την Ειρήνη. Ακούς να μιλάει για Ειρήνη!
Στη μάχη προστίθενται το Σπαθί του 21, το Ντουφέκι του ’40 και μια Βίδα, χειροβομβίδα!!
Θα μπορέσει λέτε η μικρή παπαρούνα με τη βοήθεια των Σπουδαίων βοηθών να πείσει τα όπλα ν’ αφήσουν τον Πόλεμο και να αγκαλιάσουν την Ειρήνη;”
Στο τέλος, ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε περισσότερο..
και φτιάξαμε μία ομαδική κατασκευή του κανονιού που “εκτόξευε” μόνο παπαρούνες…
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Έτσι και φέτος, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με χαρά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού και συγκεκριμένα στη συνεργατική συμμαχία “Ταξίδι στην Τάξη μου… στο Σχολείο μου… στη Γειτονιά μου!” We ALL CAN CODE. Η συνεργατική δράση διοργανώθηκε από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 2ης Θέσης Σ.Ε Νηπιαγωγών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ Αθήνας, κα Παρασκευή Φώτη. Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων λάβαμε και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας..
Και του χρόνου…αν και εμείς θα συνεχίσουμε να προγραμματίζουμε και να παίζουμε όλη τη χρονιά.. 😀
1η Δραστηριότητα: Γνωρίζοντας την τάξη μου…
2η Δραστηριότητα: Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ…..ΑΠΟ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΓΩΝΙΑ!…
Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Τιμήσαμε τη γιορτή της Ελλάδας, μαθαίνοντας μέσα από ιστορικά ντοκουμέντα, εκπαιδευτικά βίντεο και πλούσιο εποπτικό υλικό όλα τα σημαντικά γεγονότα της εποχής εκείνης!!
Ιδιαίτερη έμφαση δώσαμε στην ελληνική σημαία!!!Μιλήσαμε γενικά για τη σημαία και τί συμβολίζει για κάθε χώρα και σταθήκαμε στη σημαία της χώρας μας (το χρώμα της, το σχήμα της κτλ).
τραγουδήσαμε και παίξαμε με τη σημαία-παζλ που έχουμε στη τάξη,
παίξαμε παιχνίδι μνήμης με σημαίες από διάφορες χώρες, μιας που για κάθε χώρα η σημαία είναι το σύμβολο που τιμά..
Στη συνέχεια, “παίξαμε” με τις σημαίες από διάφορες χώρες… φτιάξαμε τη διαδρομή με τα βελάκια ώστε η μελισσούλα beebot να μαζέψει τις ελληνικές σημαίες, χωρίς να περάσει από τις σημαίες των άλλων χωρών..
φτιάξαμε τη δική μας σημαία,
σπάσαμε τον κώδικα και εμφανίσαμε την ελληνική σημαία
τη φτιάξαμε και στην εφαρμογή jigsawplanet.com για να παίζουμε όποτε θέλουμε 😀
Μιλήσαμε για το μεγάλο ΟΧΙ!!!! και φτιάξαμε τανκς και στρατιώτες.. έτοιμους για τον αγώνα.. ΑΕΡΑΑΑ!!!
Το φτιάξαμε με πλαστελίνη, κολλάζ και σε φύλλα εργασίας…
Στη συνέχεια, είδαμε βίντεο με μαθητές και στρατιωτικές παρελάσεις και ζωγραφίσαμε με τον δικό μας τρόπο παιδάκια να κάνουν παρέλαση.. 🙂
Θα ακολουθήσει και η δική μας μοναδική παρέλαση, την οποία κάναμε με καμάρι και περηφάνεια στην αυλή του σχολείου μας με την παρουσία και υποστήριξη των αγαπημένων μας γονιών..
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.