Την Παρασκευή 17/05/2024 το σχολείο μας επισκέφθηκε ο κύριος Βασίλης Σακκάς, Σύμβουλος Μάθησης, Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς, και συζητήσαμε το θέμα: “Προβλήματα Συμπεριφοράς και Μαθησιακές Δυσκολίες. Πρόληψη και Αντιμετώπιση τους, μέσα από τη Συνεργασία Οικογένειας και Σχολείου”.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την παρουσία τους και τη θερμή συμμετοχή τους στη συζήτηση.
Σήμερα η μέρα στο Νηπιαγωγείο μας ξεκίνησε από πρωί με “δουλειά” στην αυλή. Βοηθοί μας για ακόμα μια φορά οι αγαπημένοι μας γονείς!!
Μαμάδες, μπαμπάδες, παππούδες και γιαγιάδες γέμισαν την αυλή μας και πολύ ευχαριστούμε για την ενεργή συμμετοχή τους…
Μαζί με τα παιδιά φυτέψαμε όμορφα φυτά που ομόρφυναν την αυλή μας.. Έτσι λοιπόν “λερωθήκαμε” με το χώμα, παρουσιάσαμε τα φυτά που είχαμε, τη διαδικασία που θα κάνουμε και ξεκινήσαμε…
Αποστολή μας…. να τα ποτίζουμε για να μεγαλώσουν!!! Ήδη καμαρώνουμε για την προσπάθειά μας!!!
Αυτό το αγαπημένο μας πρόσωπο, τη μαμάμας, δε θα μπορούσε να μη το ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ!!!
Αν και κάθε μέρα λέμε στη μαμά μας πόσο πολύ την αγαπάμε….σήμερα της το δείξαμε με τον δικό μας τρόπο, της φτιάξαμε καρτούλα και ένα λουλουδάτο γλαστράκι με τεράστια ΑΓΑΠΗ!!!
δημιουργήσαμε και ακροστιχίδα με τα γράμματα του ονόματός της..
Όλες αυτές τις μέρες μιλάμε με τα παιδιά για τα ήθη και έθιμα του Πάσχα!
Παρακολουθήσαμε βίντεο στον υπολογιστή, είδαμε και διαβάσαμε ιστορίες για το Πάσχα, καθώς και πασχαλινές ιστορίες που μας κράτησαν παρέα όλο αυτό το διάστημα. Ζωγραφίσαμε τα έθιμα όπως θέλαμε!! 😀
Κάθε μέρα ένα μικρό εργαστήρι στηνόταν στις τάξεις μας…
Αρχίσαμε με τις πασχαλινές μας κάρτες!!!
Συνεχίσαμε με τα λατρεμένα “φαναράκια”
Ήρθε η ώρα των “αυγών”…. Τα ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές, τα βάψαμε αφού διαβάσαμε τις οδηγίες… και τα στολίσαμε στις αυγοθηκο-κοτούλες μας.. 😀
Και τα “καλαθάκια”με τις λιχουδιές!!
Περάσαμε ώρες κάνοντας πασχαλινά κολλάζ με πασχαλινές φιγούρες, χαρτόνια και ψαλίδια… 🙂
και κάποια αυγά…από χαρτόκουτακαι ζυμαρικά!!! Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό!!! 😆
Παίξαμε στην αυλή: “Κυνηγάω το αυγό μου…” 😀 😉
Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, μαζεύουν όσα περισσότερα αυγά με το χρώμα που έχουμε συμφωνήσει για κάθε ομάδα.. Όταν ο χρόνος σταματήσει.. μετράμε όλοι μαζί τα αυγά της κάθε ομάδας και το χρώμα που κερδίζει…πολύ το διασκεδάσαμε.. 😎
Και κάποια παιχνίδια για τους μικρούς/ρές μας μαθητές/τριες!!
Με χαρά σας παρουσιάζουμε το 3ο φύλλο της εφημερίδας μας «Τα Αστεράκια»….
Στο νηπιαγωγείο «γράφουμε… ζωγραφίζοντας» και τα παιδιά υπαγορεύουν το κείμενό τους..
Το 3ο φύλλο που ετοιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε είναι με τα νέα των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου & Απριλίου, τα οποία ζωγράφισαν τα παιδιά όπως ήθελαν.. και μας τα υπαγόρευσαν…
«Διαβάστε μας»…ηλεκτρονικά και εάν επιθυμείτε υπάρχει και στην τάξη μας για να την ξεφυλλίσετε και από κοντά!!!
Σήμερα, Δευτέρα 22/4/2024 είχαμε μια ευχάριστη έκπληξη στο Νηπιαγωγείο μας. Μας επισκέφθηκε η συγγραφέας Ελένη Ρώσση, στα πλαίσια της Ημέρας του Παιδικού Βιβλίου που είχε προηγηθεί και είχαμε ασχοληθεί με τα παιδιά. Παρουσίασε και διάβασε τα παρακάτω παραμύθια των εκδόσεων Ρώσση στα παιδιά με έναν ιδιαίτερο τρόπο που τα άφησε προσηλωμένα να παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και να συμμετέχουν ενεργά.
Οι μεταμφιέσεις της ήταν εξαιρετικές και η διάδραση με τα παιδιά ήταν υπέροχη, καθώς τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδρούν, να κάνουν αντίστοιχες κινήσεις, να ρωτούν, να συζητούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με όσα άκουγαν και όσα ήξεραν…
Ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ξεχωριστή εμπειρία!!!! 😀
Σήμερα, Δευτέρα 22/4/2024 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας επιμορφωτική συνάντηση, με εισηγήτρια την κυρία Ποντικέα Σοφία, λογοθεραπεύτρια, με θέμα “Αναπτυξιακά ορόσημα ομιλίας – Προβλήματα λόγου”.
Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας η Έκθεση Ζωγραφικήςμε θέμα: “Οι 4 Εποχές”. 😀
Η Πινακοθήκη μας γέμισε από τις ατομικές και ομαδικές δημιουργίες των μικρών μας καλλιτεχνών.
Τα παιδιά, κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς, χρησιμοποιούσαν ποικίλα υλικά(πλαστελίνες, χαρτόνια, κόλλες, χάρτινα ανακυκλώσιμα υλικά κά), πινέλα, χρώματα και αποτύπωναν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την κάθε εποχή.. και έτσι μας ήρθε η ιδέα να τα βάλουμε όλα μαζί και να δημιουργήσουμε τη δική μας Πινακοθήκη!!!
Αρχικά, τα παιδιά ξεχώρισαν τις ατομικές τους δημιουργίες ανά εποχή..
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΑΝΟΙΞΗ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
και στη συνέχεια, τοποθετήσαμε και τις ομαδικές/συνεργατικές δημιουργίες, που γέμισαν την αυλή μας με όμορφες, ταξιδιάρικες εικόνες και χρώματα.
και ο μετεωρολογικός μας σταθμός…
Θέλοντας να μοιραστούμε τη δράση με τους αγαπημένους μας γονείς, τους είχαμε ήδη ενημερώσει από μέρες για τη συγκεκριμένη δράση.. Και όπως σε κάθε δράση έτσι και τώρα, η παρουσία τους ήταν μεγάλη. Τα παιδιά έγιναν τα ίδια οι ξεναγοί τους και περιηγήθηκαν στην έκθεση συζητώντας τους πίνακες ζωγραφικής τους!!!! 😀 😆 🙂
Επίσκεψη και περιήγηση στην Πινακοθήκη μας έγινε και από τη κυρία Παρασκευή Φώτη, Σύμβουλο Εκπαίδευσης 2ης Θέσης ΔΙΠΕ Γ Αθήνας, της οποίας πρόσκληση είχαμε ήδη από μέρες ετοιμάσει και αποστείλει μαζί με τα παιδιά. Η παρουσία της μας γέμισε χαρά και την ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία και στήριξή της στην Έκθεσή μας, καθώς και κάθε φορά που τη ζητάμε!!
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 📚γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966.
Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!», μας καλεί η συγγραφέας Eiko Kadono, νικήτρια του Hans Christian Andersen Award 2018. Η εικονογράφος Nana Furiya συνοδεύει εκπληκτικά με τις ζωγραφιές της το μήνυμα της ΙΒΒΥ για τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.
Το μήνυμα μετέφρασε στα ελληνικά η συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου.
Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!
Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω στα σύννεφα,
λαχταρώντας ν’ ακούσουν
το χαρούμενο χτύπημα της καρδιάς σας.
Έτσι και εμείς σήμερα είχαμε χαρά μεγάλη που γιόρταζαν τα βιβλία, που τόσο πολύ μας αρέσει να διαβάζουμε!!!
Η προετοιμασία της γιορτής είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη μέρα καθώς είχαμε ζητήσει από τα παιδιά να φέρουν την επόμενη το αγαπημένο τους βιβλίο και να μας το παρουσιάσουν στην ολομέλεια.. Έτσι και έγινε!!! 😀
Η παρεούλα γέμισε βιβλία… τα “απλώσαμε” και αρχίσαμε να τα ξεφυλλίζουμε.. Το κάθε παιδί παρουσίασε το δικό του και για τον λόγο που είναι το αγαπημένο του.. και στη συνέχεια το ζωγράφισε 🙂
Στη συνέχεια φτιάξαμε “σελιδοδείκτες” για να βάζουμε στα βιβλία μας…
Είχαμε τη χαρά να έρθουν στη τάξη και οι αγαπημένες μας μαμάδες για τη γιορτή του βιβλίου και να μας διαβάσουν βιβλία και πολύ το χαρήκαμε!!!
Η ανάγνωση του παραμυθιού “Ονειρόκηπος/Η τριανταφυλλιά” από ακόμα μια μανούλα..
Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία σας!!! 😀 😆
Ακούσαμε και το αγαπημένο μας τραγούδι “ΒΙΒΛΙΑ, ΒΙΒΛΙΑ, ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΙΑ“:
Η γιορτινή μέρα στο σχολείο μας τέλειωσε και επειδή και εμείς έχουμε γίνει με τον δικό μας τρόπο.. “συγγραφείς”.. “συγγραφείς των μικρών μας βιβλίων”…σήμερα πήραμε όσα “μικρά βιβλία” έχουμε φτιάξει κατά τη διάρκεια της χρονιάς στο σπίτι για να τα διαβάσουμε στους γονείς μας..
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.