Το όνομά μου αρχίζει από…
Η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και μέσα από παιχνίδια γνωριμίας τα παιδιά αρχίζουν να μαθαίνουν ο ένας τον άλλον…
Το όνομά μας και το όνομα του/της φίλου/ης μας είναι βασικά στοιχεία σε κάθε παιχνίδι μας και για αυτό αρχίσαμε να τα μαθαίνουμε. Τα “φωνάξαμε” χτυπώντας παλαμάκια, κάνοντας βήματα με τα πόδια μας, παίζοντας με τις συλλαβές τους και ένα ταμπουρίνο… αλλά και αξιοποιώντας υλικά, οικεία στα παιδιά.
Έτσι λοιπόν, με το μαγικό μας χεράκι σχεδιάσαμε στη γλυκιά ζάχαρη… στο αλεύρι και στα αγαπημένα μακαρόνια… το αρχικό του ονόματος μας. Η επαφή των παιδιών με τα υλικά και η χαρά από τη “δημιουργία” που επιτύγχαναν, φαινόταν στα πρόσωπά τους.. 🙂
Έπειτα, με τη βοήθεια γραμμάτων (υλικό νηπιαγωγείου) τα παιδιά έφτιαξαν το όνομά τους, και με τη βοήθεια της καρτέλας τους(κυρίως τα προνήπια) έβαλαν στη σειρά τα γράμματα…
καθώς και με το αρχικό του ονόματός τους αντιστοίχισαν το γράμμα που κάθε φορά ταίριαζε..
Επόμενη δραστηριότητα έγινε με τη βοήθεια γκοφρέ χαρτί και κόλλας, όπου τα παιδιά στόλισαν το αρχικό τους γράμμα και η τάξη γέμισε γράμματα…χρώματα και χαμόγελα. Ακολούθησαν παιχνίδια με τα ονόματα των παιδιών για εξοικείωση με το αρχικό γράμμα του καθενός και όλης ομάδας μας. 🙂





























































