28 Οκτωβρίου 2025

28 Οκτωβρίου

Ημέρα εθνικής γιορτής! Η Ελλάδα  και όλοι οι Ελληνες γιορτάζουμε το ιστορικό ΟΧΙ που βροντοφώναξαν στις 28 Οκτωβρίου 1940, οι συμπατριώτες μας, στους Ιταλούς!

Ακολούθησαν δύσκολες μέρες, μέρες κατοχής και πείνας, για το έθνος μας, αλλά στο τέλος η Ελλάδα μας έμεινε και πάλι ελεύθερη και η ελληνική σημαία κυματίζει αγέρωχα, ψηλά και μέσα στις καρδιές μας!

Γι’ αυτό  λοιπόν κι εμείς στο σχολείο μας, εξιστορήσαμε τα γεγονότα, είδαμε  και ακούσαμε οπτικοακουστικό ψηφιακό υλικό, συζητήσαμε για την αξία της ειρήνης, τραγουδήσαμε, κατασκευάσαμε, παίξαμε και παρελάσαμε προς τιμή των ηρώων που αγωνίστηκαν εκείνες τις μέρες!

Δείτε κάποια αυτά που κάναμε….

Φτιάχνουμε παζλ με τη λέξη ΟΧΙ

Γράφουμε όπως μπορούμε το ΟΧΙ και συμπληρώνουμε φύλλα εργασίας

Φτιάχνουμε κονκάρδες και σημαιάκια

Φτιάχνουμε ατομικές κατασκευές

Φτιάχνουμε ομάδικες κατασκευές

Και αφού στολίσαμε το σχολείο μας, γιορτάσαμε την ηρωική αυτή μέρα με παρέλαση , κρατώντας τα σημαιάκια μας!

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ποιο είναι το όνομά σου;

Σε αυτό το “επεισόδιο”,  θα σας παρουσιάσουμε δραστηριότητες και παιχνίδια που κάναμε για να αναγνωρίσουμε τα αρχικά των ονομάτων μας, τα ονόματά μας αλλά και τα ονόματα των φίλων μας!

Δείτε πως εξελίχθηκε η πλοκή του επεισοδίου………

Αναγνωρίζοντας τα αρχικά γράμματα του ονόματός μας:

  • Ψάρεμα του αρχικού μου!
  • Αντιστοιχώ το αρχικό μου με  γράμματα της αλφαβήτας!
  • Εντοπίζω το αρχικό μου!
  • Διακοσμώ και φτιάχνω σημαιάκια με το αρχικό μου!

Το όνομά μου:

  • Αντιστοιχώ το αρχικό μου γράμμα με το όνομά μου!
  • Συνθέτω το όνομα μου!
  • Εξασκούμαι γράφοντας το όνομα μου όπως μπορώ για να δημιουργήσω πίνακα στο κέντρο μάθησης του Η/Υ!

 

Πως περάσαμε τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο μας;

Και κάπως έτσι άρχισαν τα  πρώτα “γυρίσματα” της νέας σχολικής μας χρονιάς!!

Δείτε κάποιες φωτογραφίες με δραστηριότητες των πρώτων ημερών στο νηπιαγωγείο μας!

Ο Λάκης, ο κροκοδειλάκης, η μασκότ του σχολείου μας, μας γνωρίζει χρήσιμα υλικά για τις εργασίες μας (υλικά εικαστικών) και παίζει μαζί μας, παιχνίδι μνήμης!

 

Στη συνέχεια, μας φέρνει ως δώρο, ρολόγια, που θα τα φοράμε και θα θυμόμαστε ότι ήρθε η ώρα για σχολείο! Ευχαριστούμε, Λάκη κροκοδειλάκη!

Τα νέα μας ρολόγια μας αρέσουν πολύ! Ας παίξουμε  με αυτά για να γνωριστούμε καλύτερα!

Βρισκουμε ένα φίλο, -η με το ίδιο χρώμα ρολογιού και κάνουμε ζευγάρι! Χορεύουμε μαζί, ενώνουμε γόνατα, πλατή, κοιλιά…. και διασκεδάζουμε!

Στο τέλος,  ενώνουμε όλοι τα χέρια! Είμαστε μια όμορφη ομάδα και περνάμε τέλεια!!!

Μαθαίνουμε το όνομα του νηπιαγωγείου μας, αλλά ταυτόχρονα γνωρίζουμε και να κάνουμε τυπώματα με δαχτυλομπογιές!

Γνωρίζουμε το μαγαζάκι μας και τα προϊόντα του και με αυτά παίζουμε παιχνίδι ταχύτητας! Ποιος θα καταφέρει να βγάλει και να βάλει πρώτος τα λαχανικά και τα φρούτα στο καλάθι;

Όμως το παιχνίδι δεν σταματά εκεί! Θέλουμε και συνέχεια!

Παιχνίδι ταχύτητας,  λεπτής κινητικότητας αλλά και συνεργασίας ! Κάποιοι βάζουν ρολά στη ράβδο, κάποιοι βγάζουν! Πρέπει να συνεργαστούν  μεταξύ τους, γιατί οι γρηγορότεροι κερδίζουν! Πάμε παιδιά!!!!!

Στο σχολείο, μαθαίνουμε να είμαστε ευγενικοί και να μιλάμε με όμορφες λεξούλες! Γι’ αυτό φτιάχνουμε βάζα και τα γεμίζουμε με καραμέλες  που περιέχουν….. γλυκές και ευγενικές λέξεις!

Φυσικά δεν γίνεται μόνο να μιλάμε ευγενικά, αλλά και να φερόμαστε ευγενικά! Γι αυτό συζητάμε και φτιάχνουμε πίνακα με τους κανόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς!

1η Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα για τους ηλικιωμένους , και εμείς φτιάχνουμε ευχετήρια κάρτα, για τον παππού και την γιαγιά μας!

4 Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων!

Μιλάμε για τα ζωάκια μας, για το πως πρέπει να τους φερόμαστε, φτιάχνουμε ατομικές και ομαδικές εργασίες και τις αφιερώνουμε σε όλα τα ζωάκια!

Σας αγαπάμε ζωάκια!!!!

Όλα αυτά και άλλα τόσα συμβαίνουν στο σχολείο μας !

Ανυπομονούμε να σας παρουσιάσουμε τα νέα μας επεισόδια!

Αγιασμός – Πρώτη μέρα (Σχ. Έτος: 2025-26)

Για άλλη μια χρονιά η αυλή μας γέμισε απο παιδικές φωνούλες! Τα αστεράκια της φετινής χρονιάς έλαμψαν με την παρουσία τους!

Όλα ετοιμάστηκαν για την μεγάλη ημέρα του καλωσορίσματος και του αγιασμού!

Οι φετινοί “πρωταγωνιστές” έλαβαν θέση και ξεκινήσαμε τη…….  “σκηνή πρώτη”!

Πάρτε ποπ κορν, καθίστε αναπαυτικά και πάμε να  παρακολουθήσουμε όλοι μαζί τι έγινε!

Προετοιμασία του χώρου για τον αγιασμό 

Καλωσόρισμα των παιδιών στις τάξεις

Οι πρωταγωνιστές της φετινής  χρονιάς 2025-26, κόλλησαν αστεράκια με το όνομα τους σε αφίσες και έλαβαν ως δώρο γλύκισμα και τιμητική “πλακέτα” καλωσορίσματος!

Και κάπως έτσι ετοιμάστηκαν οι αφίσες με τά αστέρια του 26ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας που θα λάμψουν την φετινή χρονιά!

IMG 0174

Φυσικά και τα παρουσιολόγια του σχολείου μας ετοιμάστηκαν με οσκαρική ….διάθεση!!! 😛

IMG 0145

Κλείνουμε με την ζωγραφιά της πρώτης μέρας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας , με νέο επεισόδιο,σύντομα !!!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του σχολείου μας για το έτος 2025 -26, θα πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη, 11-09-2025 και ώρα 9:00 π.μ.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ενημέρωση από την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου για λειτουργικά θέματα του σχολείου.

 

Σας ευχαριστούμε

Οι νηπιαγωγοί

Σωτηράκη Κατερίνα (τμήμα 1)

Τέγου Άσπα (τμήμα 2)

Φορτάτου Έφη (ολοήμερο τμήμα)

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!

Τα παιδάκια μας θα ξεχυθούν στις παραλίες, θα πάνε διακοπές, θα χαλαρώσουν και θα μαζέψουν δυνάμεις για την επόμενη χρονιά!

Λίγο πριν τη λήξη όμως, ασχοληθήκαμε με λίγες καλοκαιρινές δραστηριότητες και φυσικά κλείσαμε με την καλοκαιρινή μας γιορτή!

Ελάτε να τα δούμε όλοι μαζί!

  • Ανακαλύπτοντας καλοκαιρινούς θησαυρούς……

 

  • Καλοκαίρι και πλαστελίνη……

 

  • Ατομικές καλοκαιρινές δημιουργίες……
  • Ομαδικές  καλοκαιρινές κατασκευές

 

  • Καλοκαιρινές δημιουργίες στο μάθημα των αγγλικών…..

 

  • Τι θα θυμάμαι από το νηπιαγωγείο μου……..

 

  • Οι ατομικοί φάκελοι των παιδιών μας και τα αναμνηστικά τους….

 

  • Και μια μικρή γεύση…… προσμονής για τα νηπιάκια μας που θα  πάνε στο Δημοτικό σχολείο…..

 

 

  • Και θα κλείσουμε με μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες απο την καλοκαιρινή μας γιορτή, που φέτος ήταν εμπνευσμένη,  από τις δράσεις του Δ΄Θεματικού Κύκλου στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με  θέμα :

Τα Επαγγέλματα

Πριν τη γιορτή – Στα παρασκήνια…..

Ποιήματα – Χορευτικά…..

Τραγούδια, ελληνικά και αγγλικά και αποχαιρετισμός….

 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ : STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: Γνωρίζω τα επαγγέλματα

Εργαστήριο 1:  “Τι επάγγελμα κάνετε…….;”

Τι σημαίνει επάγγελμα ; Ποια επαγγέλματα ξέρετε; ρωτάμε τα παιδιά και απαντούν….

Παρακολουθούμε στο YouTube διάφορα σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο….

Εργαστήριο 2: ” Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;”

Με τα παιδιά συζητάμε για τα επαγγέλματα που κάνουν οι γονείς τους! Τι ακριβώς κάνουν ; Χρησιμοποιούν κάποια εργαλεία; Ποιους βοηθούν με τη δουλειά που κάνουν;  Θεωρούν ότι είναι εύκολη ή δύσκολη δουλειά; κ.α……

Έπειτα τα ρωτάμε τι επάγγελμα θέλουν  να κάνουν τα ίδια όταν μεγαλώσουν. Απαντούν και ζωγραφίζουν…..

Παίζουμε παζλ και παιχνίδια αντιστοίχισης με διάφορα επαγγέλματα! Μαθαίνουμε τα αντικείμενα που χρειάζεται ο κάθε επαγγελματίας και γνωρίζουμε τυχόν δυσκολίες ή οφέλη που αντιμετωπίζουν κατά την εργασία τους!

Καλούμε γονείς- επαγγελματίες στο σχολείο και μας παρουσιάζουν το επάγγελμά τους!

Εργαστήριο 3:  “Επαγγέλματα που χάθηκαν με το χρόνο”

Αναφερόμαστε και στα  επαγγέλματα που χάθηκαν με το χρόνο! Μιλάμε για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν παλιά οι άνθρωποι όταν εργάζονταν (συνθήκες εργασίας, ωράριο, έλλειψη τεχνολογίας και μηχανημάτων κ.α.). Βλέπουμε σχετικό βίντεο που δημιουργήθηκε από μαθητές του 1ου Δημοτικού σχολείου Πετρούπολης.

Προσκαλούμε τα παιδιά να παρακολουθήσουν,  Διαδραστική παρουσίαση παραμυθιού, με τίτλο: ” Ο Μπαρμπα Γιάννης , ο Κανατάς”, της Αφροδίτης Περήφανου, που διοργανώνει το 18ο Δημ. Σχολείο Χαλκίδας .

Τα παιδιά μαθαίνουν για το παλιό επάγγελμα του κανατά και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με την πάροδο του χρόνου και και την εξέλιξη της τεχνολογίας! Ακολουθεί και εργαστήρι δημιουργίας αγγείων- κανατιών!

Ευχαριστούμε πολύ την Κα Περήφανου για την όμορφη παρουσίαση!

Καθώς δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση όλα τα παιδάκια μας, διαβάσαμε το βιβλίο και στις τάξεις μας! Συζητήσαμε και συναισθανθήκαμε το πρόβλημα του Μπαρμπα Γιάννη του Κανατά και ζωγραφίσαμε κι εμείς όμορφα αγγεία – κανάτες !

Εργαστήριο 4: Επίσκεψη στο πάρκο: “Μια φορά κι έναν Καιρό”

Επισκεφτήκαμε το θεματικό πάρκο: “Μια φορά κι έναν Καιρό”, όπου και ξεναγηθήκαμε σε εγκαταστάσεις με διάφορα παλιά επαγγέλματα!

Εξειδικευμένη υπάλληλος του πάρκου εξηγεί και δείχνει στα παιδιά: το επάγγελμα του τσαγκάρη , του δασκάλου στο παλιό σχολείο, του παντοπώλη, του καφετζή, του ελαιοπαραγωγού, του αγγειοπλάστη και του ξυλουργού, και πολλών άλλων!!

Στη συνέχεια, τα παιδιά ξεναγούνται στη φάρμα του πάρκου και βλέπουν διάφορα ζωάκια!Κάποια τα ταΐζουν κιόλας!!!

Τρώνε, παίζουν ελεύθερα αλλά και οργανωμένα (τραμπολίνο) και διασκεδάζουν αφάνταστα!!!

Τα παιδάκια μας φεύγουν, έχοντας λάβει νέες και χρήσιμες γνώσεις, αλλά και έχοντας περάσει μια υπέροχη μέρα!!!

Εργαστήριο 5:  “Μαθαίνουμε κώδικα προγραμματισμού”

Σε λίγες μέρες, στο σχολείο μας θα έρθουν κάποια ρομποτάκια, φίλοι του Αστερούλη (μασκότ τάξης) και τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν τη γλώσσα τους για να μπορέσουν να συνεννοηθούν μαζί τους!

Τα παιδάκια μας, λοιπόν,  έρχονται σε επαφή με την δημιουργία κώδικα προγραμματισμού, με  STEM /εκπαιδευτική ρομποτική!

Η εκπαίδευση STEM δίνει έμφαση στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά. Κυρίαρχο ρόλο  θα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος και η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση.

Αρχικά μαθαίνουν τα σύμβολα για τη δημιουργία ενός κώδικα….. Ο κώδικας προγραμματισμού γράφεται με βέλη, που δείχνουν την κατεύθυνση που πρέπει να κινηθεί ένα “ρομπότ”!

Μπροστά, πίσω , δεξιά, αριστερά! Η κίνηση πίσω – μπροστά δεν τα δυσκολεύει ιδιαίτερα! Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τις κινήσεις, δεξιά – αριστερά!

Γι αυτό το λόγο, ασχοληθήκαμε λίγο περισσότερο με αυτές. Δημιουργούμε χρωματικά βελάκια που μας βοηθούν να εντοπίσουμε τη σωστή κατεύθυνση!

Ζωγραφίζουμε στο δεξί χεράκι των παιδιών, τον Δεξιούλη, -α, και παίζουν μαζί του/ της δείχνοντας …… σωστά!

Συμπληρώνουν φύλλο εργασίας για καλύτερη εμπέδωση!

Στη συνέχεια, αξιολογούμε τη γνώση που έλαβαν, παίζοντας ένα παιχνίδι προσανατολισμού! Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν σωστά τα οχήματα, με βάση την οδηγία που ακούγεται, για να βοηθήσουν τους οδηγούς τους, να κατευθυνθούν προς την κατάλληλη πορεία!

Εργαστήριο 6: Δράσεις κωδικοποίησης – STE(A)M

Τα παιδιά καλούνται να δράσουν και να αποκωδικοποιήσουν σωστά διάφορους κώδικες!

Πρέπει να δημιουργήσουν τον κώδικα της αριθμογραμμής , σύμφωνα με το πρότυπο!

Πρέπει να φτιάξουν τον κώδικα, με τα καπάκια ή τις χάντρες , σύμφωνα με το πρότυπο!

Πρέπει να φτιάξουν την ίδια γραμμή, σύμφωνα με το πρότυπο!

Αξιολογούνται σε ανάλογο φύλλο εργασίας! Πρέπει να βοηθήσουν τον τροχονόμο να  κατευθύνει το όχημα σωστά προς το STOP!

Εργαστήριο 7: “Παρέα με τα ρομποτάκια”

Κώδικας προγραμματισμού και Ρομποτική!

Τα παιδιά σε πρώτη φάση, φτιάχνουν  και εκτελούν κώδικα, με το σώμα τους! Γίνονται προγραμματιστές και ρομπότ, παίρνουν θέσεις και ξεκινούν δουλειά, σε ένα αυτοσχέδιο επιδαπέδιο πλέγμα με χαρτοταινίες!

Πρέπει να βοηθήσουν τον γιατρό να βρει τα χαμένα του εργαλεία, ώστε να μπορέσει να βοηθήσει τους ασθενείς του!

Ο προγραμματιστής φτιάχνει τον κώδικα και το παιδί – ρομπότ εκτελεί!

Μπράβο παιδιά ! Τα καταφέρατε τέλεια! Είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε τα ρομπότ!!!!

  • Επίσκεψη του Ποντικούλη -Τυροκόμου!!!!

Ο Ποντικούλης -τυροκόμος, φημίζεται για τα υπέροχα τυριά του! Όμως κάποιος του έκλεψε το πιο ακριβό του τυρί και πρέπει να τον βοηθήσουν να το βρεί! Άραγε, θα τον κατευθύνουν σωστά για να τα καταφέρει;

Μήπως ο Ποντικούλης βοηθήσει τους επαγγελματίες να βρούν τα εργαλεία της δουλειάς τους;

  • Επίσκεψη των Μαρκ και Χάνα, 2 γλυκές Bee- bots!

2 υπέροχες Bee -bots, που ξετρελαίνουν τα παιδιά, ήρθαν στο σχολείο! Τις γνωρίζουν και τις βοηθούν προγραμματίζοντάς τες σωστά! Τα παιδιά επιλέγουν τα κατάλληλα βελάκια για να προσανατολίσουν τις Bee -bots σωστά! Πρέπει να καταφέρει ο μάγειρας να βρει το χαμένο του γάντι κουζίνας και ο πυροσβέστης το πυροσβεστικό του όχημα!

Ο προγραμματισμός ενθουσιάζει τα παιδιά! Τα ρομποτάκια γίνονται οι αγαπημένοι τους φίλοι! Οι δράσεις μέσω STEM τους ανοίγουν νέους ορίζοντες και τα παρασέρνουν στον κόσμο της ψηφιακής τεχνολογίας! Τα παιδιά αποκτούν έτσι δεξιότητες που τα βοηθούν να γινούν ολοκληρωμένοι ψηφιακοί πολίτες της σύγχρονης κοινωνίας!

 

Το σχολείο της φιλίας με….. ανοιξιάτικη διάθεση!!!!

Αυτή την εβδομάδα, στο σχολείο της φιλίας, παίζουμε όλοι μαζί ανοιξιάτικο παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού.

Ανεβάζουμε την ανοιξιάτικη διάθεση μας  και προσπαθούμε να ανακαλύψουμε κρυμμένα λουλούδια στην αυλή του σχολείου μας! Κάθε λουλούδι αντιστοιχεί σε ένα γράμμα για να συνθέσουμε την φράση: ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ Άνοιξη!!!!

Φύγαμε παιδιά!!!!!!

Στη συνέχεια, όλοι μαζί, κόβουμε λουλούδια και συνθέτουμε, ομαδοσυνεργατικά, το πορτρέτο της Άνοιξης!!!!

 

Ανοιξιάτικες δράσεις!

Η Άνοιξη ήρθε και φόρεσε τα καλά της ! Χρώματα, μυρωδιές, λουλούδια και γιορτές…..!!!!Τι όμορφη εποχή!!!!

Ρωτάμε τα παιδάκια μας  για την Άνοιξη και απαντούν…..

Ζωγραφίζουν την Άνοιξη……

Άνοιξη σημαίνει πανδαισία χρωμάτων και λουλουδιών! Κι εμείς φτιάχνουμε λουλούδια!

Την Πρωταπριλιά, γιορτή του ανοιξιάτικου μήνα Απρίλη, επιτρέπεται να λέμε …..λίγα ψεματάκια, για αστείο!!! Διαβάζουμε το παραμύθι του Πινόκιο και κατασκευάζουμε  τους δικούς μας….Πινόκιο!!!

 

Μάρτιος, Μάιος….. Ευκαιρία, οι ανοιξιάτικοι αυτοί μήνες,  να μας γνωρίσουν την δική τους αρχική φωνούλα!!

Τον Μάιο γιορτάσαμε δυο μεγάλες γιορτές:

  1. Την Πρωτομαγιά! Την γιορτάσαμε φτιάχνοντας λουλουδένια στεφανάκια για το κεφαλάκι !!!!

Στο ολοήμερο τμήμα, δημιούργησαν μεγαλα  ανοιξιάτικα μόμπιλε , με λουλούδια και πεταλούδες και έφτιαξαν τα δικά τους όμορφα  μαγιάτικα στεφάνια!!!!

2. Την Γιορτή της Μητέρας!!!! Της ετοιμάσαμε καρτούλα και μια ομαδική αφίσα για να της ευχηθούμε Χρόνια Πολλά!!!

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος ,  της πρόσφεραν ένα όμορφο παλαμο -γλαστράκι!!!!

 

 

 

Το σχολείο της φιλίας – Δημιουργία οικολογικής ιστορίας

Αυτή την εβδομάδα στο σχολείο της φιλίας ανοίξαμε όλοι μαζί…… το μαγικό παραμυθοκούτι!!!

Τι να κρύβει άραγε μέσα; Τα παιδιά διερωτώνται και κάνουν υποθέσεις…….

Μήπως θησαυρό; Σοκολατάκια; Παιχνίδια; Λεφτά; Μήπως κάποιο έντομο;

Τελικά, το ανοίγουμε και βλέπουμε τι κρύβει…..

Κρύβει διάφορες εικόνες!!! Θα τις βγάλουμε, θα τις παρατηρήσουμε και με αυτές θα φτιάξουμε συνεργατικά το δικό μας παραμύθι!!

Πολλές εικόνες έχουν θέμα σχετικό με το περιβάλλον, γι’ αυτό και τα παιδιά επιλέγουν να φτιάξουν ένα οικολογικό παραμύθι! Είναι επηρεασμένα και από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων,που μιλάμε για τη μόλυνση του περιβάλλοντος και τις επιπτώσεις της στη ζωή μας, και έτσι δημιουργούν μια σχετική ιστορία!

Διαλέγουν εικόνες, τις τοποθετούν με τη σειρά που θέλουν και δημιουργούν το δικό τους παραμύθι.

Κολλάμε σε χαρτί του μέτρου τις εικόνες και γράφουμε τα λόγια των παιδιών. Αποφασίζουν να δώσουν στην ιστορία τους τον τίτλο: “Η Πόλη κινδυνεύει”!!

Μπράβο παιδιά!!! Πολύ όμορφη δουλειά!!!!

Το οικολογικό παραμύθι τους αναρτείται στην είσοδο της πόρτας του σχολείου για να το δούνε οι γονείς και φίλοι και με αυτό τον τρόπο τους μεταφέρουν  το δικό τους οικολογικό μήνυμα  για την προστασία του πλανήτη!! Προσπαθούν και συμμετέχουν ενεργά για τη δημιουργία ενός βιώσιμου περιβάλλοντος για όλους μας!!!