Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας, την κυρία Παππά Κυριακή, μητέρα μαθητή, διατροφολόγο στο επάγγελμα, την οπόια και ευχαριστούμε για την προσφορά της. Η κυρία Παππά είναι και συνεργάτης της unisef στο πρόγραμμα, για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής. Μέσα από μια ενδιαφέρουσες και διαδραστικές παρουσίασεις, οι μαθητές γνώρισαν τις υγιεινές τροφές και ενημερώθηκαν για τις καλές διατροφικές συνήθειες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την ευεξία τους.


