Που΄σαι Λάζαρε

Ψωμένια ανθρωπάκια Φουσκωτά παιδάκια, Γαρύφαλλο, κανέλα Λαζαράκι έλα, έλα. Τα παιδιά δημιουργούν κούκλες Λαζάρους από ξύλινες κουτάλες και λαζαράκια βρώσιμα από ζυμάρι και τραγουδούν τα κάλαντα του Λαζάρου στις οικογένειές τους,

20250424 044320 20250424 04443820250424 04461420250424 05190520250424 04482720250424 044915

20250424 04511320250424 04523220250424 045435

 

 

 

Αβγά και αβγά…

Βάφουμε Πασχαλινά αβγά με κλωστές φλος. Ζωγραφίζουμε χάρτινα αυγά,  όπως ο J. Pοllock με την τεχνική του dripping με τέμπερες και βώλους.. Τοποθετούμε σε ένα κουτί παπουτσιών ένα χαρτί Α4 με το περίγραμμα ενός αβγού και ρίχνουμε τέμπερες διαφόρων χρωμάτων από ψηλά με ένα πινέλο ή από το μπουκάλι. Στη συνέχεια ρίχνουμε βώλους διαφόρων μεγεθών στο εσωτερικό του κουτιού και τους κινούμε προς διάφορες κατευθύνσεις ώστε να δημιουργηθεί ένα αφηρημένο έργο ζωγραφικής. Τέλος κόβουμε το ξεχωριστό αυτό αβγό.

20250424 05420720250424 05424920250424 05400220250424 05403020250424 05404720250424 053941 1

Πηγή; cretagastronomy.gr

Παιχνίδι θησαυρού με βιβλία.

Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι θησαυρού με βιβλία, στην αυλή του Νηπιαγωγείου, στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Βιβλίου ( 2 Απριλίου). Ευχαριστούμε τους Γονείς/Κηδεμόνες  για την συνεργασία τους.

10000050781000005088 100000508320250424 01040320250424 010623

Επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους

Οι μαθητές συμμετείχαν σε δυο εκπαιδευτικά προγράμματα στον Διομήδειο Βοτανικό Κήπο . στην περιβαλλοντική Περιήγηση  όπου παράλληλα  με την ενημέρωσή τους για το βασίλειο των φυτών, ενθαρρύνθηκαν να χρησιμοποιήσουν όλες τις αισθήσεις τους (να αγγίξουν, να μυρίσουν τα άνθη και τα φύλλα των αρωματικών φυτών, να ακούσουν το κελάηδισμα των πτηνών ) και να αφουγκραστούν τη φύση. και στο Βιωματικό Εργαστήρι στο Φυτώριο, όπου  έμαθαν στην πράξη τα απαραίτητα για τη σωστή φύτευση ενός σπόρου.
Φεύγοντας για το σχολείο, εκτός από τις γνώσεις και την εμπειρία που έλαβαν, πήραν μαζί τους ως επιβράβευση της προσπάθειάς τους, ένα γλαστράκι με το φυτό τους. Ευχαριστούμε το Προσωπικό του Ιδρύματος για την πολύ ωραία εμπειρία!

20250424 001733 Antigrafh 20250424 001254 20250424 001124 20250424 000955 20250424 000343 20250423 23553820250424 00135920250424 001454

Χελιδονάκι πέταξε!

Τα παιδιά αναβίωσαν το έθιμο της Χελιδόνας , για να καλωσορίσουν τα πρώτα χελιδόνια της Άνοιξης. Τραγούδησαν μαζί με τις οικογένειές τους τα «Χελιδονίσματα», τα Κάλαντα της Άνοιξης, κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού, καλάθια με κισσό  και χελιδόνια που ζωγράφισαν, παίρνοντας  έμπνευση από τα χελιδόνια, που υπάρχουν στην «Τοιχογραφία της Άνοιξης», που βρέθηκε στο Ακρωτήρι της Σαντορίνης.

20250424 033516 20250424 033439 20250424 033341 20250424 033221 20250424 03313620250424 033312 20250424 033248 20250424 033004 20250424 03305220250424 03274120250424 041303

20250313 114101 20250313 114258 20250313 114504

Πηγή; youtube; music tree

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2025

21/03/2025 Τα Χελιδονίσματα. Στη δράση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

24/03/2025: Επετειακή Δράση για την επανάσταση  του 1821 με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια. Στην παράσταση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

– 28/03/2025: Εκπαιδευτική Επίσκεψη-Πρόγραμμα στο Boτανικό Κήπο Διομήδους, Ώρα: 10:00

– 02/04/2025: Δράση φιλαναγνωσίας «Παιχνίδι θησαυρού με βιβλία». Στη δράση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

 04/04/2025: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού «Μοναδικοί σαν πεταλούδες» Στη δράση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

– 11/04/2025: Τα κάλαντα του Λαζάρου. Στη δράση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

– 30/04/2025: Εκπαιδευτική Επίσκεψη-Πρόγραμμα «Η Αριάδνη στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης», Ώρα: 10:00

22/05/2025: Εκπαιδευτική Επίσκεψη – Πρόγραμμα «Εκπαιδευτικός Περίπατος στην Πλάκα: Από το μνημείο του Λυσικράτη στα Αναφιώτικα», (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης) Ώρα: 10:45

-6/06/2025 : Παιχνίδια θησαυρού Αρχιτεκτονικής.  Στη δράση συμμετέχουν και οι γονείς/κηδεμόνες.

ΜΗΛΙΑ-ΜΗΛΙΤΣΑ

»Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, «Προστατεύω το περιβάλλον», μετρήσαμε με σκοινί την περίμετρο του μήλου μας, κάναμε υποθέσεις για τον αριθμό των σπόρων που υπάρχουν στον πυρήνα του, επαληθεύσαμε ή διαψεύσαμε τις προβλέψεις μας, μιλήσαμε για ολόκληρα, μισά, τέταρτα, τραγουδήσαμε, χορέψαμε , κάναμε αποτυπώματα με μήλα και άλλα πολλά…

20250310 014343 20250311 003326 20250311 003024 20250311 002743 20250310 01550420250310 015645 20250310 020328 20250310 020658 20250310 020923 20250310 01591920250310 014750