Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού-Ζωγραφική…Όλα ξεκινούν με Bee Bot.

Το σχολείο μας συμμετείχε στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με μια εικαστική δραστηριότητα με επιδαπέδιο ρομπότ Bee Bot. Τα παιδιά προγραμμάτισαν το ρομπότ Bee Bot να ακολουθήσει μια διαδρομή και να σχεδιάσει πάνω σε χαρτόνια Canson  χρησιμοποιώντας έναν μαρκαδόρο κολλημένο με ταινία πάνω σε ρομπότ ή χρησιμοποιώντας ειδική στηλοθήκη αναπτύσσοντας δεξιότητες προγραμματισμού και συνεργασίας. Τα παιδιά σχεδίασαν με το ρομπότ γραμμές κύκλους όπως ο Kandinsky και ο Alexander Calder δημιουργώντας ένα ομαδικό εικαστικό έργο. Στη συνέχεια μετασχημάτισαν τα σχέδια της Bee Bot σε πασχαλίτσα , γλυφιτζούρι ,αυτοκίνητο, καρδιά, πίτσα, μπαλόνι, παγωτό. Ζωγράφισαν και δικά τους σχέδια.  Δόθηκε στο σχολείο μας και πιστοποιητικό συμμετοχής.

IMG 20251130 055130 IMG 20251130 060045 IMG 20251130 060204 IMG 20251130 060416 IMG 20251130 060705 ZOGRAFIKH  PISTOPOIHTIKO ZOGRAFIKH ME TH BEE BOT page 0001

 

Παιχνίδια με το έργο του καλλιτέχνη Κίθ Χάρινγκ Ο σκύλος που γαυγίζει

Αντλώντας έμπνευση από το έργο του καλλιτέχνη  Κίθ Χάρινγκ «Ο σκύλος που γαυγίζει » υλοποιούμε διάφορες δραστηριότητες:  Φτιάχνουμε ψηφιακά πάζλ, μαθαίνουμε πως να ζωγραφίσουμε τον σκύλο του καλλιτέχνη βήμα-βήμα, συνθέτουμε τον σκύλο του Κίθ Χάρινγκ με γεωμετρικά σχήματα, φανταζόμαστε που θα πηγαίναμε βόλτα τον σκύλο του καλλιτέχνη και το αναπαριστάνουμε με ζωγραφική , κατασκευάζουμε τον σκύλο του καλλιτέχνη της ποπ αρτ.

 

IMG 20251207 225034 1      IMG 20251207 230238 1   IMG 20251207 225415  IMG 20251207 230753  IMG 20251207 230857   IMG 20251207 231122IMG 20251207 231304   IMG 20251207 225846IMG 20251207 225756IMG 20251007 093300

Όχι στον Πόλεμο Ναι στην Ειρήνη

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο «Έχω δικαίωμα στην Ειρήνη», τα παιδιά χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια της τάξης αλλά και τα δικά τους , συνθέτουν τη φράση »Όχι πόλεμος».

IMG 20251207 232549 1 IMG 20251207 232911 IMG 20251207 232718 IMG 20251207 233431 IMG 20251207 233219

Παιχνίδι θησαυρού…Αρχιτεκτονική

Ως ολοκλήρωση όλων των δράσεων της αρχιτεκτονικής στο σχολeio ,πραγματοποιήθηκε ένα παιχνίδι θησαυρού στο οποίο τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα έπρεπε να λύσει μια σειρά από γρίφους, αναπτύσσοντας δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με σκοπό να φτάσουν στον προορισμό τους. Το παιχνίδι θησαυρού αποτελείται από σταθμούς στους οποίους έπρεπε να φτάσουν οι συμμετέχοντες. Οι σταθμοί ακολουθούσαν ο ένας τον άλλο, αλλά για να προχωρήσουν από τον ένα στο άλλο, έπρεπε να λύσουν έναν γρίφο. Έτσι τα παιδιά κατασκεύασαν έναν πύργο από  κυπελάκια παγωτού, την πορτάρα της Νάξου με τουβλάκια lego, μια πυραμίδα με σοκολατένια μπισκότα και άλλα πολλά… Ευχαριστούμε τους γονείς των παιδιών για την συνεργασία τους.

20250609 00425520250609 005320 20250609 00562220250609 005816 20250609 004802 20250609 00453320250609 010024

 

ΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΙΧΟΙ EYΡΩΠΑΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ E TWINNING “Architecture Adventures … Architecture games!”

Aκολουθήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε τις σελίδες Τwinspace που περιλαμβάνουν τους δικτυακούς τοίχους του ευρωπαϊκού  έργου Ε Τwinning “Architecture Adventures … Architecture games!”

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/our-logo

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/photos-logo-voting

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/our-school-building-observation

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/worksheet-observation-our-school-building

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/seasonal-christmas-new-year-architecture

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/buildings-iggy-peck

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/our-buildings-iggy-pecks

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/young-frank-architect

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/museum-buildings

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/architecture-adventures-architecture-games/twinspace/pages/take-final-photo-building

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Πλάκα-από το Μνημείο του Λυσικράτη … στα Αναφιώτικα

Το σχολείο μας συμμετείχε στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης «Περπατάω με τη τάξη μου στην Πλάκα» Η εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πλάκα, από το μνημείο του Λυσικράτη έως τα Αναφιώτικα,  ήταν στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του σχολείου μας «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα E Twinning» με τίτλο «Architecture games … Architecture adventures».  Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί εξερεύνησαν ένα από τα πιο αγαπημένα σημεία της Αθήνας Τελικός προορισμός το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, όπου τα παιδιά μέσα από βιωματική δράση, ήρθαν σε γνωριμία με  το παλιό σχολείο. Ευχαριστούμε τον Κώστα Στοφόρο για την ξενάγηση καθώς και τους γονείς των παιδιών που  μας συνόδευσαν στην επίσκεψή μας.

20250601 18405320250601 18371320250601 18433920250601 184853 20250601 18555220250601 18504020250601 18535020250601 18583020250601 185754

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα -Ένας θησαυρός για τη Γη

Το σχολείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Αιγάλεω με τίτλο :«Ένας θησαυρός για τη γη » στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Bin2Bean. Τα παιδιά πρώτα εκπαιδεύτηκαν στις έννοιες «βιοαπόβλητα», στη σωστή χρήση του πράσινου κάδου και στη διαδικασία της κομποστοποίησης. Εγκαταστάθηκε κομποστοποιητής στην αυλή του σχολείου και τα παιδιά  ανέλαβαν δράση!  Χώρισαν οργανικά απόβλητα από τα υπόλοιπα σκουπίδια, συγκέντρωσαν ότι αρέσει στους γαιοσκώληκες του κήπου μας (χώμα, φύλλα, φλούδες από  φρούτα και λαχανικά και υπολείμματα τροφών από το κολατσιό τους κλπ) και τα τοποθέτησαν πρώτα στον καφέ οικιακό κάδο και στη συνέχεια στον κομποστοποιητή  με προσοχή, ανακατεύοντάς τα, όποτε χρειαζόταν. Στόχος της εκπαιδευτικής δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών και της τοπικής κοινότητας για τη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος του σχολείου μέσω της ανακύκλωσης οργανικών αποβλήτων.

Ευχαριστούμε την γεωπόνο του Δήμου Αιγάλεω , Σοφού Κατερίνα για την δράση.  Συνεχίζουμε με στόχο ένα πιο «πράσινο» σχολείο!

20250601 20455620250601 204010 20250601 20470720250601 20492120250601 21114120250601 205159