Eπίσκεψη στην Ανθοκομική Έκθεση Καλαμάτας

Την Τετάρτη 22-5-2024 οι μαθητές της Α και Β τάξης επισκέφτηκαν την Ανθοκομική Έκθεση στο πάρκο ΟΣΕ. Οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δράσεις ( φύτεψαν, έπαιξαν, παρατήρησαν με το μικροσκόπιο ,εξερεύνησαν τα ρυάκια και τις λιμνούλες του πάρκου).

1716881999241 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης

Την Πέμπτη 16-5-2024 οι μαθητές των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση ”Το πιο γλυκό ψωμί”, στο Αμφιθέατρο του εργατικού κέντρου Καλαμάτας.

IMG 8194

 » Διαβάστε όλο το άρθρο