Eπίσκεψη στην Ανθοκομική Έκθεση Καλαμάτας
Την Τετάρτη 22-5-2024 οι μαθητές της Α και Β τάξης επισκέφτηκαν την Ανθοκομική Έκθεση στο πάρκο ΟΣΕ. Οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δράσεις ( φύτεψαν, έπαιξαν, παρατήρησαν με το μικροσκόπιο ,εξερεύνησαν τα ρυάκια και τις λιμνούλες του πάρκου).
» Διαβάστε όλο το άρθρο