ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η βιβλιοθήκη έκλεισε τις πόρτες της για φέτος. Οι τελευταίες επιστροφές βιβλίων τοποθετήθηκαν στα ράφια.
Στην σχολική χρονιά που πέρασε οι μαθητές του σχολείου δανείστηκαν βιβλία, αρκετοί έγραψαν για το αγαπημένο τους βιβλίο στα πλαίσια της δράσης της βιβλιοθήκης <<Διαβάζω και Μοιράζομαι>>. Όσοι μαθητές επιθυμούσαν έγραψαν μια σύντομη περίληψη, για ένα βιβλίο που τους άρεσε,
