ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ
«ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ»
Με χαρά σας προσκαλούμε στη γιορτή λήξης του σχολείου μας η οποία θα πραγματοποιηθεί την
Τρίτη 11 Ιουνίου στις 7.45μ.μ. στηn αυλή του σχολείου.
Η γιορτή έχει τίτλο « Οδός Ονείρων» και είναι αφιερωμένη στον ελληνικό κινηματογράφο, με αναφορά σε 20 ελληνικές ταινίες, όπου συμμετέχουν πάνω από 200 μαθητές, της Α΄,
» Διαβάστε όλο το άρθρο