Αυτοσχέδιο τραγούδι του Α’1 στο μάθημα της μουσικής
Η δασκάλα μουσικής του σχολείου, Δώρα Κουσκουρέλου, μαζί με τους μαθητές του τμήματος Α’1, δημιούργησαν σε δοσμένη μελωδία το δικό τους τραγούδι. Τα παιδιά έλεγαν τις ιδέες τους και με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού, τις προσάρμοσαν στη μελωδία που άκουγαν στη φλογέρα. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!
