Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη (Τάξη ΣΤ)

Οι μαθητές της Στ΄τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας την Τρίτη 10 Μαΐου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη.

Πραγματοποίησαν τη διαδρομή Παλιά Καρδαμύλη-πύργος Μούρτζινου-Τάφοι Διόσκουρων-Αγία Σοφία-Πετροβούνι. Βίωσαν ιστορικά το χώρο και τους τρόπους επικοινωνίας  και συγκοινωνίας των κατοίκων της προεπαναστατικής – επαναστατικής Ελλάδας.

P1010004 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Επίσκεψη κ. Μαργαρίτη (Τάξη ΣΤ, τμήμα ΣΤ2)

Την Τετάρτη 11 Μαΐου η κ. Αργυρώ Μαργαρίτη εκπαιδευτικός και συγγραφέας με αφορμή το πρόγραμμα του Στ2, 100 χρόνια μετά τη μικρασιατική καταστροφή, δέχτηκε την πρόσκλησή μας κι επισκέφτηκε το σχολείο μας. Μίλησε για τη ζωή των παιδιών, την εκπαίδευση και τα παιχνίδια τους, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα παράλια της Μ. Ασίας.

Την ευχαριστούμε

 » Διαβάστε όλο το άρθρο