Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη (Τάξη ΣΤ)
Οι μαθητές της Στ΄τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας την Τρίτη 10 Μαΐου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη.
Πραγματοποίησαν τη διαδρομή Παλιά Καρδαμύλη-πύργος Μούρτζινου-Τάφοι Διόσκουρων-Αγία Σοφία-Πετροβούνι. Βίωσαν ιστορικά το χώρο και τους τρόπους επικοινωνίας και συγκοινωνίας των κατοίκων της προεπαναστατικής – επαναστατικής Ελλάδας.

