Ευχαριστήρια επιστολή στο Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτώριας Καρέλια για τη Δωρεά Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού

Αξιότιμοι Κύριοι/ες

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, οι μαθητές/τριες και οι γονείς των μαθητών μας, θέλουμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες για τη ΔΩΡΕΑ του Ηλεκτρονικού εξοπλισμού που πραγματοποιήσατε προς το σχολείο μας.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ΔΩΡΕΑ σας αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική στην προσπάθεια που κάνουμε για την ποιοτική αναβάθμιση

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Αίτηση – δήλωση για εγγραφή στο Ολοήμερο το νέο σχ. έτος 2022-23

Αγαπητοί γονείς,
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη.

Όσοι γονείς – κηδεμόνες ενδιαφέρονται, παρακαλούνται να στείλουν συμπληρωμένη στο σχολείο μέχρι και τη Δευτέρα 16/5 την υπεύθυνη δήλωση – αίτηση για εγγραφή των μαθητών στο ολοήμερο για τη νέα σχολική χρονιά.
Η αίτηση αυτή θα δοθεί στους μαθητές τυπωμένη με την έναρξη των σχολείων την επόμενη εβδομάδα. (σας έχει

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενημέρωση για την επαναλειτουργία του σχολείου από Τρίτη 3/5

Αγαπητοί γονείς,
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη.

Σας ενημερώνουμε ότι:
1) από την ερχόμενη εβδομάδα και την έναρξη των σχολείων έχει καταργηθεί η εβδομαδιαία υποχρέωση διενέργειας self-test για τους μαθητές.
2) εξακολουθεί να ισχύει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η χρήση μάσκας στο χώρο του σχολείου. Για τον λόγο αυτό συστήνεται οι μαθητές να έχουν τουλάχιστον 2 ακόμα μάσκες στην τσάντα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Επίσκεψη μαθητών ΣΤ’ τάξης στην ιστορική Μονή Βελανιδιάς

Ραντεβού με την Ιστορία

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του 24ου δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, στην επίσκεψή τους στη Μονή Βελανιδιάς, βίωσαν με έναν διαφορετικό τρόπο την Ιστορία του τόπου τους όταν ξαφνικά εμφανίστηκαν μπροστά τους, χωρίς να το περιμένουν, οι πρωταγωνιστές της. Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης και ο Παπαφλέσσας.
Και το «ταξίδι»,

 » Διαβάστε όλο το άρθρο