Ευχαριστήρια επιστολή στο Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτώριας Καρέλια για τη Δωρεά Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
Αξιότιμοι Κύριοι/ες
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, οι μαθητές/τριες και οι γονείς των μαθητών μας, θέλουμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες για τη ΔΩΡΕΑ του Ηλεκτρονικού εξοπλισμού που πραγματοποιήσατε προς το σχολείο μας.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ΔΩΡΕΑ σας αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική στην προσπάθεια που κάνουμε για την ποιοτική αναβάθμιση