Καλό καλοκαίρι!!!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α2 σας αποχαιρετούν και σας εύχονται “Καλό καλοκαίρι” με το αυτοσχέδιο τραγούδι τους.
Το καλοκαιράκι
Καλό καλοκαιράκι, η θάλασσα είναι εδώ.
Πάμε για μπανάκι πολύ δροσιστικό.
Με λίγο καρπουζάκι κι ωραίο παγωτό
Κλείνουν
