Καλό καλοκαίρι!!!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α2 σας αποχαιρετούν και σας εύχονται “Καλό καλοκαίρι” με το αυτοσχέδιο τραγούδι τους.

.jpg

Το καλοκαιράκι

Καλό καλοκαιράκι, η θάλασσα είναι εδώ.

Πάμε για μπανάκι πολύ δροσιστικό.

Με λίγο καρπουζάκι κι ωραίο παγωτό

 

Κλείνουν

 » Διαβάστε όλο το άρθρο