Εκδήλωση τμήματος ΣΤ2 για την επέτειο 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή

Tη Δευτέρα 16 Μαΐου 2022 οι μαθητές του Στ΄2 ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα για την επέτειο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή.

Τα παιδιά παρουσίασαν:

Ένα σύντομο Χρονικό…  

·-Τα αίτια της Καταστροφής…

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη (Τάξη ΣΤ)

Οι μαθητές της Στ΄τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας την Τρίτη 10 Μαΐου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καρδαμύλη.

Πραγματοποίησαν τη διαδρομή Παλιά Καρδαμύλη-πύργος Μούρτζινου-Τάφοι Διόσκουρων-Αγία Σοφία-Πετροβούνι. Βίωσαν ιστορικά το χώρο και τους τρόπους επικοινωνίας  και συγκοινωνίας των κατοίκων της προεπαναστατικής – επαναστατικής Ελλάδας.

P1010004 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Επίσκεψη κ. Μαργαρίτη (Τάξη ΣΤ, τμήμα ΣΤ2)

Την Τετάρτη 11 Μαΐου η κ. Αργυρώ Μαργαρίτη εκπαιδευτικός και συγγραφέας με αφορμή το πρόγραμμα του Στ2, 100 χρόνια μετά τη μικρασιατική καταστροφή, δέχτηκε την πρόσκλησή μας κι επισκέφτηκε το σχολείο μας. Μίλησε για τη ζωή των παιδιών, την εκπαίδευση και τα παιχνίδια τους, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα παράλια της Μ. Ασίας.

Την ευχαριστούμε

 » Διαβάστε όλο το άρθρο