Οι μαθητές της Α τάξης παρακολούθησαν διαδραστικό κινηματογράφο!
Η Τζένη Θεωνά υποδέχτηκε τους μικρούς μαθητές της Α τάξης, τους καλωσόρισε και τους εξήγησε πώς θα χρησιμοποιούσαν τα τηλεχειριστήριά τους. Στη συνέχεια ξεφύλλισε τη φανταστική της παλέτα με τα εκπαιδευτικά θέματα και κατέληξε στο «Μαθαίνω να αγαπώ τον άνθρωπο». Αναρωτήθηκε τι να σήμαινε αυτό, κάλεσε τους θεατές να απαντήσουν και στο τέλος προσκάλεσε και εμφάνισε με μαγικό τρόπο δύο μικρούς της φίλους: την Ερμίρα και τον Γιωργάκη.
Η Ερμίρα και ο Γιωργάκης ανέλαβαν να εξηγήσουν στους συνομηλίκους τους θεατές όλα όσα δεν κατάλαβαν σχετικά με τα τηλεχειριστήρια που θα χρησιμοποιούσαν κατά τη διάρκεια της προβολής της ταινίας που θα ακολουθούσε. Τα παιδιά, με τα ασύρματα τηλεχειριστήριά τους, ψήφισαν και επέλεξαν ποια ιστορία θα έβλεπαν κάθε φορά. Ακολούθησε η παρουσίαση των έξι ιστοριών που παρακολούθησαν οι θεατές.
Μέσα από αυτές τις ιστορίες, που παρουσιάστηκαν με δημιουργική αφήγηση και με κινούμενα σχέδια, οι μικροί θεατές αντιλήφθηκαν έννοιες όπως η αγάπη, η σοφία της ύπαρξης και η αλληλοβοήθεια. Με διασκεδαστικό τρόπο συμμετείχαν και στο ψυχαγωγικό παιχνίδι γνώσεων και, χαρούμενοι, αποχαιρέτησαν την Τζένη, την Ερμίρα και τον Γιωργάκη, που τους συντρόφεψαν σε αυτό το διασκεδαστικό ταξίδι με εικόνες, μουσική και παιχνίδι. Το ταξίδι αυτό τους γέννησε νέους ορίζοντες και διάθεση για αγάπη. ✨🎭📚