Βιωσιμότητα και Τέχνη: Φτιάξε το δικό σου έργο!

 

Πώς μπορώ να εκτυπώσω μία φωτογραφία με τη βοήθεια του ήλιου; Μπορώ να κάνω τέχνη με τη φύση και να αφήσω το δικό μου ηχηρό μήνυμα για την κλιματική αλλαγή;

Οι μαθητές των Στ1 και Στ2 τμημάτων επισκέφτηκαν με τις δασκάκες τους Θεοδώρα Δημητρίου και Αναστασία Γκίζα, το ΚΠΙΣΝ και πήραν μέρος σε ένα εικαστικό εργαστήριο, και ο καθένας από αυτούς δημιούργησε το δικό του μοναδικό έργο κυανοτυπίας.

Εστιάζοντας στο θέμα της αειφορίας άντλησαν ερεθίσματα από έργα σύγχρονων μορφών βιώσιμης τέχνης ή τέχνης που ενθαρρύνει τη συζήτηση για τη βιωσιμότητα, ενώ μέσα από βιωματικές εικαστικές δράσεις ανακάλυψαν τη σύνδεση ανθρώπου-φύσης υπό το πρίσμα της τέχνης, περνώντας το δικό τους μήνυμα ενάντια στην κλιματική κρίση.

O στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών ως μέλη της κοινωνίας μας για τις πραγματικές επιπτώσεις στον πλανήτη, προτείνοντας ένα πράσινο μέλλον.