Τελευταία μέρα πριν τις διακοπές της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας φρόντισε να φυτέψει ντομάτες και πιπεριές στο σχολικό μποστάνι όχι απλώς ως μια αγροτική δραστηριότητα, αλλά ως ένα πολύπλευρο μάθημα ζωής για τα παιδιά.
Τα πιο σημαντικά παραδείγματα και μαθήματα που παίρνουν οι μαθητές μας από αυτή τη δράση:
🌱 Σεβασμός προς τη φύση
Μαθαίνουν να αγαπούν και να σέβονται το περιβάλλον και τη γη που μας προσφέρει τροφή.
🕰️ Υπομονή και επιμονή
Βλέπουν ότι τίποτα δεν γίνεται αμέσως – τα φυτά χρειάζονται χρόνο, φροντίδα και προσοχή για να μεγαλώσουν. Όπως ακριβώς και οι στόχοι τους.
👩🌾 Υπευθυνότητα
Η φροντίδα ενός φυτού τους διδάσκει ότι πρέπει να αναλαμβάνουν ευθύνες, όπως το πότισμα και το ξεχορτάριασμα.
🍅 Υγιεινή διατροφή
Κατανοούν καλύτερα από πού έρχεται το φαγητό τους και γιατί είναι σημαντικό να τρώμε φρέσκα, φυσικά προϊόντα.
🤝 Ομαδική εργασία και συνεργασία
Το μποστάνι είναι μια συλλογική προσπάθεια και ενισχύει την αίσθηση της ομάδας και της συνεργασίας.
🌍 Βιωσιμότητα και αυτάρκεια
Μαθαίνουν πώς μπορούμε να ζούμε πιο αυτάρκεις και οικολογικά, μειώνοντας τη σπατάλη και την εξάρτηση από το εμπόριο.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον συνταξιούχο δάσκαλο που υπηρέτησε στο 21ο Δημοτικό, κ. Δημήτρη Πεππέ, που ανέλαβε την επιμέλεια του μποστανιού και τον κ. Δημήτρη Στενό που έφερε τα φυτά στο σχολείο μας!!!

