Το μποστάνι μας!!!

Τελευταία μέρα πριν τις διακοπές της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας φρόντισε να φυτέψει ντομάτες και πιπεριές στο σχολικό μποστάνι όχι απλώς ως μια αγροτική δραστηριότητα, αλλά ως ένα πολύπλευρο μάθημα ζωής για τα παιδιά.

Τα πιο σημαντικά παραδείγματα και μαθήματα που παίρνουν οι μαθητές μας από αυτή τη δράση:

🌱 Σεβασμός προς τη φύση
Μαθαίνουν να αγαπούν και να σέβονται το περιβάλλον και τη γη που μας προσφέρει τροφή.

🕰️ Υπομονή και επιμονή
Βλέπουν ότι τίποτα δεν γίνεται αμέσως – τα φυτά χρειάζονται χρόνο, φροντίδα και προσοχή για να μεγαλώσουν. Όπως ακριβώς και οι στόχοι τους.

👩‍🌾 Υπευθυνότητα
Η φροντίδα ενός φυτού τους διδάσκει ότι πρέπει να αναλαμβάνουν ευθύνες, όπως το πότισμα και το ξεχορτάριασμα.

🍅 Υγιεινή διατροφή
Κατανοούν καλύτερα από πού έρχεται το φαγητό τους και γιατί είναι σημαντικό να τρώμε φρέσκα, φυσικά προϊόντα.

🤝 Ομαδική εργασία και συνεργασία
Το μποστάνι είναι μια συλλογική προσπάθεια και ενισχύει την αίσθηση της ομάδας και της συνεργασίας.

🌍 Βιωσιμότητα και αυτάρκεια
Μαθαίνουν πώς μπορούμε να ζούμε πιο αυτάρκεις και οικολογικά, μειώνοντας τη σπατάλη και την εξάρτηση από το εμπόριο.

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον συνταξιούχο δάσκαλο που υπηρέτησε στο 21ο Δημοτικό, κ. Δημήτρη Πεππέ, που ανέλαβε την επιμέλεια του μποστανιού και τον κ. Δημήτρη Στενό που έφερε τα φυτά στο σχολείο μας!!!

Κάλαντα Λαζάρου και…Καλό Πάσχα!!!

f81a4123 2aa0 45f4 b896 c8c93c0b488f

Οι μαθητές μας σήμερα το μεσημέρι 11 Απριλίου 2025 και λίγο πριν το τελευταίο κουδούνι για τις διακοπές του Πάσχα μας αποχαιρέτησαν με τα κάλαντα του Λαζάρου, με εμψυχώτρια την δασκάλα της Μουσικής Αλέκα Αναστασίου, παίζοντας μεταλλόφωνα και τραγουδώντας!

Καλή Ανάσταση!!!

Καλό Πάσχα!!!

2ο Διασχολικό Τουρνουά Καλαθοσφαίρισης 3Χ3-Μια γιορτή του Αθλητισμού και της Ομαδικότητας!

Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 – Κλειστό Γήπεδο Κανήθου

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2ο συνεχές Διασχολικό Τουρνουά Καλαθοσφαίρισης 3×3, που διοργάνωσε το 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, με τη συμμετοχή του 9ου Δ.Σ. Χαλκίδας και του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς.

Η διοργάνωση αποτέλεσε μια ζωντανή γιορτή του Αθλητισμού, με δράση, ευγενή άμιλλα, φίλαθλο πνεύμα και εξαιρετική συμπεριφορά από τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των σχολείων!

 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τους Διευθυντές των σχολείων για τη συμμετοχή και την άψογη συνεργασία!

 Ιδιαίτερες ευχαριστίες:

  • Στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων για τη συνεχή στήριξη.

  • Στον κ. Γιάννη Νέζη, Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, για την πολύτιμη χορηγία (μετάλλια και κύπελλα) και την παρουσία του στις απονομές.

 Αποτελέσματα:

  • Κορίτσια: Πρωταθλήτριες το 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας

  • Αγόρια: Πρωταθλητές το 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας

 Μια αξέχαστη εμπειρία για όλους, γεμάτη ενθουσιασμό, συνεργασία και αθλητικά ιδανικά!

Συνεχίζουμε να καλλιεργούμε τη χαρά του παιχνιδιού και την αξία της συμμετοχής!