Οι μαθητές του Γ2 επισκέφτηκαν την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 το Πολιτιστικό κέντρο της Μητρόπολης Χαλκίδας όπου ηχογράφησαν την Πασχαλινή εκπομπή που είχαν ετοιμάσει, στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών και ενόψει των Αναστάσιμων ημερών.
Τα παιδιά διατύπωσαν τις ερωτήσεις τους για το Πάσχα και με την βοήθεια της δασκάλας τους Καρολίνας Γαλιλαίου, διαμόρφωσαν και έγραψαν τις απαντήσεις. Την εκπομπή τους έντυσαν με δύο κάλαντα! Τα κάλαντα της Άνοιξης και τα κάλαντα του Λαζάρου, που είχαν μάθει από τις δασκάλες της Μουσικής Αλέκα Αναστασίου και Θεατρικής Αγωγής Ιωάννα Σταματίου.
Στη συνέχεια οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο μουσείο του κέντρου και στην δανειστική βιβλιοθήκη και ενημερώθηκαν για τις μέρες και ώρες που μπορούν να την χρησιμοποιούν. Τέλος, προσκύνησαν στο εκκλησάκι του Αγίου Ιακώβου.
Η εκπομπή μεταδόθηκε στους 97,7 fm το Σάββατο του Λαζάρου, στις 12:00 το μεσημέρι.











