Οι μαθητές μας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Μητρόπολης

Οι μαθητές του Γ2 επισκέφτηκαν την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 το Πολιτιστικό κέντρο της Μητρόπολης Χαλκίδας όπου ηχογράφησαν την Πασχαλινή εκπομπή που είχαν ετοιμάσει, στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών και ενόψει των Αναστάσιμων ημερών.
Τα παιδιά διατύπωσαν τις ερωτήσεις τους για το Πάσχα και με την βοήθεια της δασκάλας τους Καρολίνας Γαλιλαίου, διαμόρφωσαν και έγραψαν τις απαντήσεις. Την εκπομπή τους έντυσαν με δύο κάλαντα! Τα κάλαντα της Άνοιξης και τα κάλαντα του Λαζάρου, που είχαν μάθει από τις δασκάλες της Μουσικής Αλέκα Αναστασίου και Θεατρικής Αγωγής Ιωάννα Σταματίου.
Στη συνέχεια οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο μουσείο του κέντρου και στην δανειστική βιβλιοθήκη και ενημερώθηκαν για τις μέρες και ώρες που μπορούν να την χρησιμοποιούν. Τέλος, προσκύνησαν στο εκκλησάκι του Αγίου Ιακώβου.
Η εκπομπή μεταδόθηκε στους 97,7 fm το Σάββατο του Λαζάρου, στις 12:00 το μεσημέρι.

Ο θαυμαστός κόσμος της μέλισσας!!!

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 είχαμε την χαρά, να φιλοξενήσουμε τον μελισσοκόμο Τάσο Αξιώτη που μίλησε στους μαθητές μας για το θαυμαστό κόσμο της μέλισσας, τον σημαντικό ρόλο της στο περιβάλλον, στη διατροφή και στην κοινωνία μας.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά κάνοντας πολλές και εύστοχες ερωτήσεις και έμαθαν, γιατί πρέπει να προστατεύουμε την μέλισσα καθώς και για την διατροφική αξία του μελιού. Έμαθαν γιατί η μέλισσα είναι τόσο σημαντική για την ισορροπία του οικοσυστήματος και γιατί είναι χρέος όλων να την προστατεύουμε.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον μελισσοκόμο κ.Τάσο Αξιώτη για την εξαιρετική παρουσίαση. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο Κανήθου και την πρόεδρο Βούλα Αγιοστρατίτη, καθώς και το μέλος του – και μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Δημήτρη Στενό για την υπέροχη πρωτοβουλία!!!