«Πάει Πέταξε η Τροφή»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πάει Πέταξε η Τροφή» της Ορνιθολογικής στο Πάρκο «Α.Τρίτσης» παρακολούθησαν οι μαθητές της Β΄τάξης. Οι μαθητές γνώρισαν τέσσερα διαφορετικά είδη πουλιών, τις διαφορετικές τροφές τους και φωλιές τους. Ο Σταχτοτσικνιάς, ο Κοκκινολαίμης, η Φαλαρίδα και ο Κότσυφας είναι κάτοικοι του πάρκου τους χειμερινούς μήνες και πλέον γνώριμα πουλιά για τους μαθητές μας.

ΤΟ ΔΑΣΟΣ – ΤΟ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα το δάσος-το περιαστικό πράσινο παρακολούθησαν οι μαθητές της Ε΄τάξης και οι μαθητές της Α΄τάξης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το δάσος του Υμηττού και μέσα από βιωματικές και συμμετοχικές δραστηριότητες και παιχνίδια γνώρισαν την αξία του δάσους, τους κινδύνους που το απειλούν και έμαθαν να το προσέχουν και να το σέβονται

Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της γης…..

Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο

“Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της γης : μειώνω/επαναχρησιμοποιώ/ανακυκλώνω”

παρακολούθησαν οι μαθητές της Δ΄τάξης στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν στην ανάγκη μείωσης των αποβλήτων, επαναχρησιμοποίησης προϊόντων και ανακύκλωσης απορριμάτων

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων γονείς, μαθητές και δάσκαλοι ετοιμάσαμε κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά. Μπουκάλια πλαστικά, γυάλινα και αλουμινένια, χαρτιά και χαρτόνια, παλιά υφάσματα και πλαστικά καπάκια έγιναν η πρώτη ύλη για να κατασκευάσουμε παιχνίδια και χριστουγεννιάτικα στολίδια.

Take Care – Logo

Έξι υπέροχα λογότυπα δημιούργησαν οι μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ Take Care. Μετα από ψηφοφορία των μαθητών, το λογότυπο που έφτιαξαν οι μαθητές από το Δημοτικό Σχολείο Ταμασού στην Κύπρο κέρδισε άξια την πρώτη θέση και θα μας αντιπροσωπεύει για δύο ολόκληρο χρόνια.

Μπράβο στους μαθητές από την Κύπρο!!!

1η διακρατική συνάντηση: Μύθοι , ιστορίες, τέχνες και παιχνίδια με σκοπό τη διαπολιτισμική συνεργασία

Στα πλαίσια του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA229 με τίτλο “Myths and tales, Art and Games for Intercultural Cooperation” (Μ.A.G.I.C)   και κωδικό 2019-1-EL01-KA229-062457_1, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η πρώτη διακρατική συνάντηση από 4/11/2019 έως 8/11/2019. Τη σχολική σύμπραξη που θα υλοποιηθεί τη διετία 2019 – 2021 συντονίζει το σχολείο μας και συμμετέχουν ως εταίροι, σχολεία από την Ιταλία, τη Βουλγαρία, την Εσθονία και τη Λιθουανία.

Μύθοι και ιστορίες, καλλιτεχνικές δημιουργίες και παιχνίδια θα ταξιδεύουν για δυο χρόνια σε πέντε ευρωπαϊκά σχολεία με σκοπό τη διαπολιτισμική συνεργασία των σχολικών αυτών κοινοτήτων.

Συνολικά δεκατρείς εκπαιδευτικοί από τα παραπάνω σχολεία επισκέφτηκαν το σχολείο μας. Δάσκαλοι και μαθητές υποδέχτηκαν τους φιλοξενούμενους με τραγούδια, κεράσματα, χορούς, κέφι και ενθουσιασμό.

Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα παρακάτω ενδιαφέροντα και χρήσιμα στην υλοποίηση του προγράμματός τους βιωματικά εργαστήρια:

  • «Συνεργασία, παιχνίδι, φιλία, φαντασία». Ο Ηλίας Πίτσικας, παιδαγωγός και εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού, με τους συνεργάτες του οργάνωσαν ένα εργαστήρι με σκοπό τη δημιουργία σχέσεων και τρόπων επικοινωνίας των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών.
  • «Δημιουργική γραφή και αφήγηση ιστορίας». Η Ελένη Σβορώνου, συγγραφέας παιδικών βιβλίων, μέσα από τις δράσεις ανέδειξε τη σημασία της δημιουργικής γραφής και τρόπους αξιοποίησής της.

Παράλληλα, σχεδίασαν και οργάνωσαν τις επιμέρους δράσεις της σύμπραξης και εξοικοιώθηκαν με σύγχρονα εκπαιδευτικά ψηφιακά εργαλεία (π.χ. padlet, symbaloo  κ.α.)

Επίσης, ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της πόλης μας, στο Μουσείο της Ακρόπολης, στην Ακρόπολη, στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος καθώς και στο Δημαρχείο της Αθήνας.

Η επίσκεψη αυτή έθεσε με τον καλύτερο τρόπο τα θεμέλια για μια γόνιμη και δημιουργική διαπολιτισμική συνεργασία μεταξύ των σχολείων – εταίρων και όλοι συμφώνησαν ότι ήταν μια MAGICal week!!!!

 

Take Care – Logo Competition

Στα πλαίσια της δημιουργίας του λογότυπου του προγράμματος Erasmus+ στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, οι μαθητές της Στ΄τάξης έφτιαξαν τα δικά τους λογότυπα και οι μαθητές της Ε΄τάξης ψήφισαν το λογότυπο που θα αντιπροσωπεύσει το σχολείο μας στο διεθνή διαγωνισμό