Περιφέρεια Αττικής: Δωρεάν εξ´αποστάσεως εκπαίδευση μέσω του brainy.gr

Η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα γίνεται εντελώς δωρεάν για όσο διάστημα τα σχολεία θα παραμένουν κλειστά, λόγω του κορωνοϊού. Οι μαθητές από όλη την Ελλάδα κι όχι μόνον από την Αττική, θα μπορούν να έχουν από τον υπολογιστή του σπιτιού τους πρόσβαση στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες , μέσω του συνδέσμου www.brainy.gr .

Οι μαθητές της Στ΄τάξης ενημερώνουν και ευαισθητοποιούν.

Οι μαθητές της Στ΄τάξης δημιούργησαν ένα βίντεο με στόχο να ενημερώσουν όλη τη σχολική κοινότητα σχετικά με τη μείωση και σωστή διαχείριση των απορριμμάτων. Τ ο βίντεο έγινε στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας σε πρόγραμμα Erasmus+KA229 το οποίο συντονίζει σχολείο της Φινλανδίας και συμμετέχουν ως εταίροι σχολεία από την Ελλάδα, την Κύπρο τη Ρουμανία, το Βέλγιο και την Ισπανία.

Το Αλφαβητάρι της ισορροπημένης διατροφής

Με τη μουσειοσκευή του παιδικού μουσείου “Το Αλφαβητάρι της ισορροπημένης διατροφής” δούλεψαν για ένα μήνα οι μαθητές του Δ1. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη διατροφική αξία των τροφίμων, να γνωρίσουν τη μεσογειακή διατροφή, να αντιληφθούν το ταξίδι των τροφίμων και να εξοικειωθούν με υγιεινές επιλογές


Λήψη αρχείου

Επιλέγουμε ντόπια και εποχικά!!!

Με τους μαθητές της Β΄τάξης επισκεφτήκαμε τη λαϊκή της γειτονιάς μας…

Μάθαμε τα φρούτα και τα λαχανικά της εποχής και αποφασίσαμε να επιλέγουμε μόνο ντόπια και εποχικά προϊόντα. Κάναμε και τα απαραίτητα ψώνια για να φτιάξουμε φρουτοσαλάτες και νόστιμες, υγιεινές πίτσες!!!

Καλλιεργούμε τα δικά μας λαχανικά

Με τους μαθητές της Στ΄τάξης φτιάξαμε το πρώτο μας σπορείο. Φυτέψαμε παραδοσιακούς σπόρους λαχανικών (ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά, μελιτζάνα και κολοκύθι). Τοποθετήσαμε τους δίσκους σποράς μέσα στο θερμοκήπιο, το οποίο τοποθετήσαμε σε ηλιόλουστη θέση στο μπαλκόνι του 2ου ορόφου. Τα παιδιά κρατούν ημερολόγιο στο οποίο θα σημειώνουν την ανάπτυξη κάθε φυτού. Άντε και καλή σοδειά!!!

#zeroplastic

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ZEROPLASTIC  από την iSea παρακολούθησαν οι μαθητές της Β΄και Ε΄τάξης με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίησή τους για τα υδάτινα απορρίμματα.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε την παρουσίαση του ζητήματος της ρύπανσης από πλαστικά, τις επιπτώσεις της θαλάσσιας ρύπανσης στα οικοσυστήματα, τους οργανισμούς και στον άνθρωπο, αλλά και ορθές πρακτικές που οι μαθητές μπορούν να υιοθετήσουν κατά τη σχολική τους ζωή και στην καθημερινότητά τους, ώστε να μειώσουν τα απορρίμματά τους και να αναλάβουν δράση για την αντιμετώπιση του ζητήματος.

Από τη θεά Δήμητρα στα Δημητριακά

Με τη μουσειοσκευή του Παιδικού Μουσείου τα παιδιά ανακαλύπτουν τη «διαδρομή» των δημητριακών από το χωράφι στο σπίτι, πειραματίζονται με συνταγές μαγειρικής που έχουν ως βάση τα δημητριακά και ανακαλύπτουν τη διατροφική αξία των δημητριακών.

Τίποτα δεν πάει χαμένο!!!

Με τη βοήθεια της κας Σταυρούλας οι μαθητές του Ολοημέρου φτιάχνουν υφαντά, βραχιόλια, διακοσμητικά και μικρά χαλάκια. Με αυτοσχέδιους αργαλειούς από πλαστικά τελάρα και χαρτόνια ή κομμάτια ξύλου και κουρέλια από παλιά μπλουζάκια τα παιδιά μαθαίνουν την αξία της επαναχρησιμοποίησης και ασκούν τη δημιουργικότητά τους. Για να φτιάχνουμε ακόμη μεγαλύτερα υφαντά και χαλάκια προμηθευτήκαμε το δικό μας αργαλειό. Όλα αυτά στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα Erasmus+ “Take Care..” και Ecoschools

Race to reduce

Το δικό του επιδαπέδιο παιχνίδι απέκτησε το σχολείο μας. Μέσα από το παιχνίδι οι μαθητές αποκτούν καλές συνήθειες μείωσης των απορριμάτων και προστασίας του πλανήτη. Φυσικά το ζάρι το φτιάξαμε μόνοι μας ενώ για πιόνια χρησιμοποιούμε πλαστικά μποκαλάκια αναψυκτικού