Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2025-26
Μετά το πέρας του αγιασμού θα ακολουθήσει ενημέρωση από τις εκπαιδευτικούς στις τάξεις των τμημάτων, για τη λειτουργία και το πρόγραμμα των επόμενων ημερών. Παιδιά και γονείς θα αποχωρήσουν μετά το τέλος της ενημέρωσης.
Το νηπιαγωγείο από την επόμενη ημέρα θα λειτουργεί κανονικά μέχρι τη λήξη του ολοήμερου τμήματος (16:00). Το χρονικό διάστημα των δύο πρώτων εβδομάδων θεωρείται περίοδος προσαρμογής για τα παιδιά που προσέρχονται για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο και θα ακολουθηθεί ευέλικτο ωράριο όπου και αν χρειαστεί.
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
1ο Πανελλήνιο βραβείο Δημιουργικής Γραφής
Το 1ο Νηπιαγωγείο Τριλόφου συμμετείχε στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα: «Τα φεγγαροπάπουτσα και η κόρη του Ήλιου!», που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Οι μαθητές του ολοήμερου τμήματος επιστρατεύοντας τεχνικές Δημιουργικής Γραφής με αφορμή ένα ζευγάρι παπούτσια παρήγαγαν μία ιστορία σε Πρωτοπρόσωπη αφήγηση, με εσωτερική εστίαση και ομοδιηγητικό αφηγητή.
Σε προηγούμενη ανάρτηση μπορείτε να δείτε το κείμενο «Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του ήλιου σε γήινα μπερδέματα».
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα βραβευτούν την ερχόμενη σχολική χρονιά σε επίσημη τελετή!
πολλά συγχαρητήρια!
Διαβάστε το βραβευμένο παραμύθι μας:
Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου
Σε γήινα μπερδέματα!
Γεια σας! Είμαστε τα φεγγαροπαπούτσια, το πιο μαγικό ζευγάρι παπουτσιών στον κόσμο! Μας παράγγειλε ο ήλιος για την μοναχοκόρη του, την Αστρίνα. Τα παράγγειλε από το ίδιο το φεγγάρι. Του είπε μάλιστα να μας βάλει μπόλικη ασημόσκονη για να φαινόμαστε από μακριά. Ξέρετε γιατί είμαστε μαγικά; Γιατί όποιος μας φοράει γίνεται αυτό που θέλει. Επειδή η Αστρίνα ήταν πολύ λαμπερή, όταν κατέβαινε στη Γη οι άνθρωποι τυφλωνόταν από τη λάμψη της και φώναζαν:
– Προσέξτε! Ένας δεύτερος ήλιος! Τρέξτε να φορέσετε τα γυαλιά σας!
– Μην ξεχάσετε να βάλετε αντηλιακό!
Έτσι όταν μας φορούσε ήταν βέβαια λαμπερή αλλά όχι (εκ)τυφλωτική.
Ένα βράδυ –καθώς κοιμόμασταν κάτω από το κρεβάτι της Αστρίνας- μπήκε από το ανοιχτό παράθυρο το σκανταλιάρικο ξωτικό ο Τζηφρούληςκαι μας άρπαξε.
– Ω τι όμορφα παπούτσια! ,είπε βλέποντας μας να λαμπυρίζουμε. Μήπως να τα κάνω πιο διασκεδαστικά; Αναρωτήθηκε και άρχισε να μας ρίχνει μία σκόνη σκανταλιάς που μας έκανε να φταρνιστούμε «Αψούουουουου».
Μας άφησε πίσω στη θέση μας. Όταν ανοίξαμε τα μάτια μας δεν ήμασταν όπως πριν. Γίναμε ανυπάκουα. Το πρωί η Αστρίνα ετοιμάστηκε να κατέβει στη Γη για να πάει για ψώνια. Καθώς πήγε να μας φορέσει εμείς αρχίσαμε να τρέχουμε παντού μέσα στο δωμάτιο!
-Πιάσε μας αν μπορείς! Της φωνάζαμε και βγάζαμε τις γλώσσες μας κοροϊδευτικά.
Η Αστρίνα έξαλλη έτρεχε πέρα δώθε για να μας πιάσει. Έξω από το παράθυρο ο Τσζιφρούλης παρακολουθούσε και έσκαγε στα γέλια. Σε μια στιγμή σταμάτησε η Αστρίνα και έβαλε τα κλάματα. Εμείς σταματήσαμε. Πλησιάσαμε σιγά-σιγά και…
-Σας τσάκωσα τρελοπάπουτσα! Είπε και μας φόρεσε.
Καθώς κατεβαίναμε προς τη Γη ήμασταν ήσυχα. Η Αστρίνα με την ομπρέλα πετούσε μπροστά και πίσω της –χωρίς να τον καταλάβει- ο Τζηφρούλης. Μόλις όμως πατήσαμε το πόδι μας στη Γη μας έπιασε η τρέλα.
-Τρέχα!
-Χόρεχε
-Πήδα!
Η καημένη η Αστρίνα έκανε κουτσό στη μια πατούσα, ζογκλερικά στον αέρα και στο τέλος την αναγκάσαμε να χορέψει «Μακαρένα» στη μέση της πλατείας. Ο κόσμος κοιτούσε και απορούσε.
– Μήπως μας δείχνει ένα νέο είδος γυμναστικής;
Στο τέλος την αναγκάσαμε να δώσει ένα σάλτο και προσγειώθηκε στο σιντριβάνι της πλατείας. Έγινε παπάκι! Ο Τζηφρούλης γελούσε με την καρδιά του μαζί και με όλους τους ανθρώπους εκεί. Όλο αυτό όμως δεν ήταν καθόλου αστείο ούτε για την Αστρίνα, ούτε και για εμάς. Ευτυχώς με το νερό ξεπλύθηκε η σκανταλόσκονη και βρήκαμε πάλι τον καλό μας εαυτό. Όμως έτσι όπως ήμασταν βρεγμένα χάσαμε και τη μαγική δύναμη Η Αστρίνα άρχισε και πάλι να λάμπει πολύ και…
-ΤΡΕΞΤΕ!!!! Ο δεύτερος ήλιος κατέβηκε στη Γη., είπαν όλοι και εξαφανίστηκαν.
Μόνο ένας νέος φόρεσε τα σούπερ γυαλιά του και το αντηλιακό του και έτρεξε να βοηθήσει. Μας φόρεσε και μας παρακάλεσε να τον κάνουμε αόρατο. Έτσι και έγινε. Ο νέος, που τον έλεγαν Ηρακλή πλησίασε τον Τζηφρούλη και άρχισε να τον γαργαλάει. Να του τραβάει τα μαλλιά, να του τσιμπάει τη μύτη, να του τεντώνει τα αφτιά.
– Μηηηηη, χαχαχχαχχα… Βοήθεια!!! Σταματήστε!!! , φώναζε.
Στο τέλος του δώσαμε μία κλωτσιά και τον στείλαμε μακριά στην Πορτογαλία….
Η Αστρίνα κάλεσε τον Ηρακλή για τσάι στη χώρα του Ήλιου και έγιναν πολύ καλοί φίλοι Όταν μεγάλωσαν παντρεύτηκαν και φυσικά κάλεσαν και εμάς.
Όσο για τον Τζηφρούλη; Ούτε στην Πορτογαλία έμεινε ήσυχος. Προσγειώθηκε σε ένα γήπεδο και βρήκε τα παπούτσια ενός ποδοσφαιριστή του Ρονάλντο και….
Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία.
Παρουσίαση προγράμματος ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025
Οι μικροί μαθητές συναποφάσισαν με τους εκπαιδευτικούς των Υποχρεωτικών Πρωινών Τμημάτων να παρουσιάσουν ένα από τα Εκπαιδευτικά προγράμματα που εκπόνησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς: τους ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ- 2025.
Αφού εξοικειώθηκαν με έννοιες όπως την επανάχρηση, την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση, τα νήπια -με την βοήθεια των εκπαιδευτικών δημιούργησαν ένα θεατρικό, όπου εξέθεσαν σε γονείς και φίλους όλα όσα έμαθαν!
Στη Συνέχεια πραγματοποιήθηκε η αποφοίτηση των νηπίων αποδίδοντάς τους το πρώτο δίπλωμα στην Ακαδημαϊκή τους καριέρας.
Ως επισφράγισμα στην εκδήλωση μοιράστηκαν παγωτά σε όλους από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων χορηγία των Σούπερ- Μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ αλλά και αναμνηστικά δώρα στους μαθητές!
Τραγούδι- χορός αλλά και συγκίνηση κατέκλυσαν τις καρδιές όλων…
Beach party στο σχολείο!
Οι μικροί μας μαθητές πήραν καπέλα, γυαλιά, πετσέτες, ψάθες, τόπι και κουβαδάκια και με την οργάνωση των εκπαιδευτικών μετέτρεψαν την αυλή του σχολείου σε μια μοναδική παραλία!

Με μουσική, παιχνίδια με νερό και πολύ κέφι τα νήπια διασκέδασαν και έπαιξαν σαν να είναι ήδη σε διακοπές.
- Στη συνέχεια τα παιδιά έκαναν πικ-νικ στο γκαζόν κάτω από την πυκνή σκιά των δέντρων απολαμβάνοντας το πρωινό τους!
- Η ημέρα έκλεισε με παγωτά, κερασμένα από την κυρία Άννα!
Γιατί το νηπιαγωγείο εκτός από χώρος απόκτησης δεξιοτήτων, στάσεων και γνώσεων είναι πρωτίστως χώρος χαράς για τους μικρούς μαθητές! 
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ
Οι μαθητές του ολοήμερου τμήματος συμμετείχαν με απόλυτη επιτυχία στον Διαγωνισμό «Σκακιστικές Δημιουργίες με στίχους και χρώματα» που οργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας και του Δήμου Παρανεστίου.
https://blogs.sch.gr/1niptrilof/files/2025/06/EYCHARISTHRIA-EPISTOLH-SKAKI-symmetochhs-1.docx
Τα παιδιά γνώρισαν τα πιόνια, τον τρόπο που κινούνται και εφόσον ασχολήθηκαν στα Πρωινά Τμήματα με
Περιβαλλοντικά Προγράμματα αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία αφίσα με τίτλο:
«Με Ρουά- Ματ σώζουμε τον Πλανήτη»
ΜΕ ΡΟΥΑ-ΜΑΤ ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Αρχικά οι μικροί μαθητές προσέγγισαν το σκάκι μέσα από τη ματιά του ποιητή Μ. Αναγνωστάκη και το ποίημά του «Το σκάκι».

Τα παιδιά απόλαυσαν τη μουσικότητα των στίχων και έμαθαν τον αστικό μύθο για τον Βασιλιά της Θράκης, τη βασίλισσά του, τον Μέγα Αλέξανδρο και φυσικά το ρόλο των Μαγεμένων.
https://blogs.sch.gr/1niptrilof/files/2025/06/Bebaiosh-mathhth-skaki-1.png
Μία μέρα ήρθε η Βασίλισσα της σκακιέρας λυπημένη, λέγοντας στα παιδιά ότι όλα τα πιόνια μαλώνουν για το πιο είναι το καλύτερο.
Τα παιδιά στις ομάδες τους αποφασίζουν να βοηθήσουν τη βασίλισσα και να συμφιλιώσουν τα πιόνια. Κάθε μέλος της ομάδας παίρνει ένα πιόνι και να πει για πιο λόγο είναι ξεχωριστό. Πχ Είμαι το άλογο. Πηδώ στη σκακιέρα. Σχηματίζοντας Γ. Μπορεί να είμαι μικρό αλλά είμαι ξεχωριστό!».
Στη συνέχεια ο βασιλιάς και η βασίλισσα κινδυνεύουν! Οι μαθητές προγραμματίζουν τα ρομποτάκια να τους σώσουν!
Οι μαθητές έφτιαξαν αφίσες όπου εξυμνούσαν την ομαδικότητα και τη συνεργασία, διαπιστώνοντας ότι όπως στο σκάκι τα πιόνια της ίδιας ομάδας πρέπει να κινούνται με στρατηγική και συνεργασία, ομοίως πρέπει και οι άνθρωποι.

Το συνθηματικό της 1ης ομάδας: «Όλοι μαζί μπορούμε» Το συνθηματικό της 2ης ομάδας: «Δουλεύουμε ομαδικά»
Πρόσφυγας: Επιλογή ή ανάγκη;
Πόσο μεγάλη τιμή για το σχολείο μας να μας επισκεφτεί και να πραγματοποιήσει παρέμβαση η συντονίστρια Προσφύγων Ανατολικής Θεσσαλονίκης κ. Κωστογλίδου Δόμνα.

Οι μικροί μαθητές με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολούθησαν το παραμύθι “Ειρήνη, ένα παιδί πρόσφυγας”
Ακολούθησε συζήτηση και οι μαθητές εντόπισαν τις ανάγκες του παιδιού που βρίσκεται σε ένα μέρος άγνωστο μακριά από την πατρίδα του.
Οι μαθητές ήταν αρκετά εξοικειωμένοι, αφού όσοι παρακολουθούν το ολοήμερο είχαν ασχοληθεί με βιωματικό Πρόγραμμα Προσφύγων.
Στη συνέχεια οι μαθητές απέδωσαν εικαστικά την ιστορία αποτυπώνοντας ό,τι τους άρεσε!
Δημιουργική Γραφή και Διαγωνισμός!!!
Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου σε γήινα μπερδέματα: Συμμετοχή στον διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής που προκήρυξε η ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης για όλα τα σχολεία της χώρας.
Οι μαθητές του Ολοήμερου Τμήματος του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό και χαρά στον Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής.
Με αφορμή ένα ζευγάρι παπούτσια με γκλίτερ τα νήπια αποφάσισαν να γράψουν μία αστεία ιστορία. Η εκπαιδευτικός πρότεινε τους ήρωες:
Αστρίνα: η κόρη του ήλιου
Τζιφρούλης: το σκανταλιάρικο ξωτικό
Φεγγαροπαπούτσια: μαγικό αντικείμενο
Ηρακλής: ένας γενναίος νεαρός
Οι μαθητές ακολουθώντας τεχνικές δημιουργικής γραφής έφτιαξαν την πιο αστεία ιστορία με ανατροπές και εύστοχες ατάκες! Πρόκειται για παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου σε πρωτοπρόσωπη αφήγηση (την ιστορία αφηγούνται τα φεγγαροπαπούτσια) με εσωτερική εστίαση και υπάρχει ομοδιηγητικός αφηγητής.
Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου
(Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο για να διαβάσετε το παραμύθι των μικρών μαθητών!)
Στη συνέχεια το εικονογράφησαν…
Και φυσικά ενθουσιάστηκαν όταν ήρθαν οι έπαινοι για την προσπάθειά τους.

Τώρα με αγωνία περιμένουμε τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού. Ό, τι όμως και να γίνει όλοι το διασκέδασαν πολύ!
Οι Ταπερίστας του 1ου Νηπιαγωγείου Τριλόφου
Συμμετείχαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης “Ταπερίστας”! Τη φετινή χρονιά εστιάσαμε ιδιαίτερα στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και στη διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων. Στόχος ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν με απλό και βιωματικό τρόπο τη σημασία της υπεύθυνης κατανάλωσης τροφίμων και της προστασίας των φυσικών πόρων. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε και από τις δύο τάξεις του 1ου Νηπιαγωγείου Τριλόφου.
🔸 Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση
Με τη βοήθεια ερωτηματολογίου τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους διερεύνησαν τις δικές τους διατροφικές συνήθειες. Στη συνέχεια στο σχολείο παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο για τη σπατάλη τροφίμων, γεγονός που προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον και πυροδότησε συζητήσεις στην τάξη. Μέσα από εικόνες, βίντεο και παραδείγματα, άρχισαν να αναγνωρίζουν καθημερινές συνήθειες που οδηγούν στη σπατάλη και να εκφράζουν τους προβληματισμούς, τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους.
🔸Ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση
Φτιάξαμε στις τάξεις μας κάδους ανακύκλωσης για χάρτινες συσκευασίες τροφίμων που καταναλώνουμε στο σπίτι και στο σχολείο, συνδέοντας τη σπατάλη της τροφής με την ανακύκλωση. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, τα παιδιά έμαθαν να ανακυκλώνουν καθημερινά τις χάρτινες συσκευασίες από το πρωινό τους γεύμα.
🔸Δημιουργία παραμυθιού
Με έμπνευση από τα όσα έμαθαν, τα παιδιά συνεργάστηκαν και έφτιαξαν το δικό τους παραμύθι με τίτλο «Το χαμένο φαγητό που έγινε θησαυρός». Το παραμύθι αναδεικνύει τη δεύτερη ευκαιρία που μπορεί να δοθεί στα τρόφιμα, την αξία της τροφής και την κοινωνική ευαισθητοποίηση, ενώ συνοδεύτηκε από ζωγραφιές των παιδιών που εργάστηκαν σε ομάδες και αφήγηση της νηπιαγωγού https://app.bookcreator.com/books/n5nrTjSmQFGtHuZzD9V0Pg/VUmsdgyxRVGrR-u2twrbIw
🔸Κομποστοποίηση
Τα νήπια γνώρισαν τον κομποστοποιητή του σχολείου και έμαθαν πώς οργανικά απορρίμματα μπορούν να μετατραπούν σε λίπασμα. Παρακολούθησαν τη διαδικασία της κομποστοποίησης και συμμετέχουν ενεργά καθημερινά, ρίχνοντας φλούδες φρούτων και λαχανικών, φύλλα και άλλα υλικά στον κάδο. Τα οργανικά σκουπίδια από το πρωινό τους κολατσιό φροντίζουν τα ίδια, ώστε να καταλήγουν στον κομποστοποιητή της αυλής μας. Μετά από ενημέρωση και των γονιών τους φέρνουν και από το σπίτι φλούδες από φρούτα και λαχανικά για την κομποστοποίηση του σχολείου μας.
Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδικασία γνώρισαν την αξία των οργανικών σκουπιδιών και συγχρόνως εξασκήθηκαν στο να αναγνωρίζουν τα υλικά που μπορούν να μπουν στον κάδο κομποστοποίησης από εκείνα που είναι απαγορευτικό να μπουν, δημιουργώντας δικές τους λίστες.
Έπαιξαν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού της κομποστοποίησης, ψάχνοντας και ανακαλύπτοντας τις κάρτες των υλικών που μπορούμε να κομποστοποιήσουμε και διαχωρίζοντάς τες από τις κάρτες των υλικών που δεν μπαίνουν στον κάδο κομποστοποίησης.
Έμαθαν περισσότερα για το ρόλο των σκουληκιών στη διαδικασία της κομποστοποίησης μέσα από βιβλία όπως το Save the scraps της Bethany Stah
https://www.youtube.com/watch?v=-Wl3j9I_KWM&pp=ygUQY29tcG9zdGluZyBzdG9yeQ%3D%3D
και το Compost stew της Mary McKenna Siddals
https://www.youtube.com/watch?v=S2EBCCoLHns
αναγνωρίζοντας τη σημασία αυτών των μικρών αλλά ωφέλιμων πλασμάτων.
Τέλος δημιούργησαν infographics στο ψηφιακό εργαλείο Canva με τις ιδέες και τις ζωγραφιές τους, για να ενημερώσουν και να διαδόσουν την αξία της κομποστοποίησης για τον πλανήτη μας.
🔸Καταγραφή ιδεών για τη μείωση σπατάλης
Σε ομάδες, τα παιδιά πρότειναν τρόπους για να μειώσουμε τη σπατάλη της τροφής και να αξιοποιήσουμε διαφορετικά τρόφιμα που προορίζουμε για τα σκουπίδια, όπως:
-Μαγειρεύουμε μόνο όση τροφή μπορούμε να φάμε
-Τρώμε πρώτα τα πιο ώριμα φρούτα και λαχανικά
-Φτιάχνουμε νέες συνταγές με περισσεύματα
-Ψωνίζουμε με λίστα όσα πραγματικά χρειαζόμαστε για να μαγειρέψουμε
-Προτιμούμε να καταναλώνουμε φρέσκες τροφές και όχι τυποποιημένες και συσκευασμένες
-Ανακυκλώνουμε χάρτινες συσκευασίες τροφίμων
-Ελέγχουμε την ημερομηνία λήξης των προϊόντων
-Συλλέγουμε φρούτα και λαχανικά που χάλασαν για τον κομποστοποιητή.
🔸Μικροί καλλιτέχνες
Ποιος είπε ότι τα φρούτα που ετοιμάζεται να πετάξει η μαμά γιατί ωρίμασαν πολύ ή δε μας αρέσουν στην όψη, δεν μπορούν να αξιοποιηθούν για μια αφίσα με θέμα « Τη Βιώσιμη Διατροφή μας»; Φυσικά και μπορούν! Πινέλα, τέμπερες και πάμε να κάνουμε τυπώματα στο χαρτόνι, γράφοντας τα δικά μας μηνύματα!!
Η γιορτή της μητέρας
Δεύτερη Κυριακή του Μάη, γιορτάζουν σε όλο τον κόσμο οι μανούλες και οι μαθητές μας τις τίμησαν με τον πιο ξεχωριστό τρόπο.
Πριν πολλά χρόνια και συγκεκριμένα στις 9 Μαΐου του 1914 καθιερώθηκε στην Αμερική η ημέρα της μητέρας, ως εθνική εορτή και αποφασίστηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μάη.
Αρχικά παρακολούθησαν στον διαδραστικό πίνακα εικόνες από μαμάδες που ζουν με τα παιδιά τους σε άλλες χώρες. Συνειδητοποίησαν τις ομοιότητες που έχουν με τις δικές τους μαμάδες κα διατύπωσαν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με την αγάπη, την κατανόηση και τη σημασία της μητέρας στη ζωή όλων των ανθρώπων.
Στη συνέχεια είδαν ότι η μητέρα εκτός από σημείο αναφοράς στη ζωή όλων των ανθρώπων αποτέλεσε και πηγή έμπνευσης πολλών καλλιτεχνών. Τα νήπια είχαν τη δυνατότητα να δουν μια πληθώρα έργων τέχνης από πολλούς και σημαντικούς ζωγράφους ( Mary Cassatt , Pierre Auguste Renoir , Pablo Picaso , Γ. Ιακωβίδης , Ν. Γύζης …) και γλύπτες .
Επίσης μίλησαν για την δική τους μαμά. Για στιγμές αγάπης και ευτυχίας και τόνισαν τη σημασία που έχει στη ζωή τους! Έγραψαν τις σκέψεις τους σε post it και δημιούργησαν αφίσες.
Στο τέλος οι μαθητές πρότειναν να δημιουργήσουν κατασκευές και να τις προσφέρουν στη μαμά.
Οι καρδούλες ανοίγουν γίνονται λουλούδι και μέσα τους έχουν ένα κρυφό μηνυμα…
Οι μαθητές φωτογραφήθηκαν και δημιούργησαν όμορφες κορνίζες, δώρο για την μαμά.
Όλα τα έργα τους αναρτήθηκαν στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου και οι μαμάδες είχαν την ευκαιρία να τα θαυμάσουν και να συγκινηθούν 🌸.
Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε η προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε όλες τις μαμάδες. Έστειλε γλάστρες με λουλούδια για να τις προσφέρουν οι μαθητές στις μαμάδες τους.










































