Άρθρα ανά μήνα: Μάιος 2022
Προγράμματα
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος «Κλικ, προστάτευσε τη φιλία!» στο πλαίσιο του Περιφερειακού Περιβαλλοντικού Δικτύου «Κλικ, Προστάτευσέ το!» πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο μας ενδοσχολικές και εξωσχολικές δράσεις με σκοπό την προώθηση του μηνύματος της φιλίας. Έτσι, πέρα από τη συμμετοχή στην έκθεση φωτογραφίας των σχολείων του δικτύου στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο, τα παιδιά του σχολείου μας είχαν την ιδέα της δημιουργίας μιας αφίσας με σύνθημα «ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ – ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ» που με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων εκτυπώθηκε και αφισοκολλήθηκε σε κεντρικά σημεία της κοινότητας μας. Όλες οι δράσεις του νηπιαγωγείου μας παρουσιάστηκαν στη διαδικτυακή εκδήλωση του δικτύου που πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαΐου.
Μετά την διαδικτυακή παρουσίαση του προγράμματος έγινε βράβευση του Νηπιαγωγείου μας με το 2ο βραβείο του πιο δυνατού κοινωνικού μηνύματος!
Συμμετοχή στο πρόγραμμα “Κι αν ήσουν εσύ;”
Στο πλαίσιο της ημέρας δράσης των σχολείων που συμμετείχαν στο παραπάνω πρόγραμμα, πραγματοποιείται διαδικτυακή εκδήλωση-παρουσίαση του προγράμματος με τα παρακάτω στοιχεία για όσους γονείς επιθυμούν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση.
TENet-Gr ΠΔΘΕ is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Ημέρα Δράσης σχολείων Β. Ελλάδας
Time: May 18, 2022 10:30 Athens
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/83389227763?pwd=7I6Rta_YFQjzhiSp3g0hgprLWfbZY7.1
Meeting ID: 833 8922 7763
Passcode: 142569
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου σε Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Για τη σχολική χρονιά 2021- 2022 το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Κλικ, προστάτευσέ το!». Η συμμετοχή στο δίκτυο έχει σκοπό να στρέψει τη ματιά των μαθητών και των μαθητριών σε ό, τι αξίζει να προστατευθεί στην πόλη ή την περιοχή τους, να τους ευαισθητοποιήσει και να τους παροτρύνει στην ανάληψη ενεργού δράσης, με εργαλείο την τέχνη της φωτογραφίας.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο παραπάνω δίκτυο με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Κλικ, προστάτευσε τη φιλία!», καθώς και στην έκθεση φωτογραφίας του δικτύου που θα πραγματοποιηθεί στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο από τις 10 – 21 Μαΐου.
Η έκθεση είναι ανοιχτή για το κοινό από 9:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00 τις καθημερινές.
Επίσης στις 18 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή παρουσίαση δράσεων των σχολείων του «Κλικ, προστάτευσέ το!», όπου τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας μαζί με τα παιδιά άλλων σχολείων θα παρουσιάσουν τις δράσεις που πραγματοποίησαν στο πλαίσιο του.




